FANDOM

PerustiedotMuokkaa

36580.jpg

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Akatsuki Kain
Fandom/Teos: Vampire Knight
Ikä: 18
Ryhmä: Orion (1.1.2014 alkaen) Ennen Norma
Luokka: 2-A (ennen 12-B)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 10, Huone 22. Kämppiksenä Haruto Sakuraba
Huone lukuvuonna 13-14: Kerro 9, Huone 08. Kämppiksenä Allelujah Haptism/Hallelujah (Ennen Norma: Kerros 8, Huone 16. Kämppiksenä Seiichi Yukimura)
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 6, Huone 11. Kämppiksenä Saïx
Journal (LJ): seriousfire
Journal (IJ): sincerefire

UlkonäköMuokkaa

Akatsuki on pitkä ja laiha, hyväkehoinen ja lihaksikas nuori mies. Hänen hiuksensa ovat lyhyet, kiharaiset (melkein piikikkäät) ja väriltään vaaleanoranssit. Meripihka kuvastaa hänen silmiensä väriä parhaiten. Hänen kasvojaan korostaa myös oikeassa korvassa oleva korvakoru. Akatsuki pukeutuu enimmäkseen virallisiin asuihin, mutta hänet saattaa nähdä myös hieman rennommissa vapaa-ajan asuissa - ei kuitenkaan mitenkään ihmeellisissä tai upeissa yleensä. Virallisissa asuissa hän pitää yleensä paitansa ylimpiä nappeja auki niin, että hänen rintakehänsä näkyy.

PersoonallisuusMuokkaa

Rauhallinen, olisi paras sana kuvaamaan tätä vampyyria. Hän ei oikeastaan koskaan suutu, eikä joudu turhaan paniikkiin. Lisäksi hän pystyy seuraamaan melkein kaikkia tilanteita sivusta erittäin rauhallisella asenteella. Suuttuessaankin hän tuntuu olevan rauhallinen kaiken suhteen, eikä tuhlaa turhaa energiaa tekoihinsa. Vain silloin, jos jotakuta hänelle tärkeää satutetaan tai uhataan hän voi olla äkkipikäinen ja uhkarohkea.

Vampyyriksi hän on myös hyvin empaattinen. Hän on usein huolestumassa muiden (erityisesti Hanabusan ja Rukan) takia ja pitämässä huolta, että heillä on kaikki hyvin. Yleensä muiden tunteet tarttuvat ja hänkin saattaa tulla hetkeksi haikeaksi, jos joku muu on. Nauramaan häntä ei kuitenkaan oikeastaan koskaan saa ja hymynkin aikaansaaminen vaatii aika paljon.

Akatsuki on myös erittäinen lojaali, eikä koskaan pettäisi ystäviään minkään takia.

ErikoiskyvytMuokkaa

AkatsukiFire

Akatsukin liekki

Aristokraattinen vampyyri, eli toiseksi voimakkainta tasoa maailmansa vampyyyreistä. Elementtinään hänellä Tuli. Pystyy muodostamaan tulta tyhjästä ajatusten voimalla ja kontrolloimaan sitä miten lystää. Paranee myös nopeammin kuin normaalit ihmiset. Lisäksi hän on voimakkaampi fyyisesti (ja joissain tapauksessa henkisestikin) kuin tavalliset ihmiset. Vampyyreillä on myös kyky parantaa haavoja ja laittaa ihminen uneen, joillakin on jopa muistinpyyhintä taitoja. Akatsuki ei oikeastaan käytä muuta kuin tultaan voimistaan, jos jotain käyttää.

CanonMuokkaa

Celestialiin saapuminen: Seurasi Aidouta, joka seurasi Kanamea (ja heitä taas seurasi Yuuki).
Saapumisajan canon kohta: Ei tarkkaan määritelty.

KouluMuokkaa

Host Club (Dangerous type) erosi alettuaan seurustelun

IhmissuhteetMuokkaa

REMONTISSA

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ihastus - Ruka Souen: On ollut ihastuneena Rukaan ties kuinka pitkään, mutta tämä näkee vain Kaname-saman. Antaisi neidille mielellään verta ja muutakin, jos tämä vain haluaisi. Harrastanut tämän kanssa seksiä.
♦ - Sukulainen (Serkku) - Hanabusa Aidou: Serkku ja hyvin rasittava jääkakara. Pitää itseään virallisena Aidoun lapsenvahtina, kun kukaan muu ei kumminkaan jaksaisi. Välittää Aidousta hyvin paljon.
♦ - "Pomo" - Kaname Kuran: Puhdasverinen, jota kunnioittaa kyllä, mutta samalla ei osaa oikein luottaa tähän 100% varmasti. Aidou ja Ruka tuntuvat kuitenkin uskovan tähän, joten ei sano mitään.
♣ - Tuttava - Rima Touya & Senri Shiki: Ei oikeastaan puhu kummallekaan paljoakaan, mutta tulee toimeen tarvittaessa.
♣ - Tuttava - Zero Kiryuu: Välillä tulee miettineeksi, miksi Kaname huomioi niin alhaisen tason vampyyriä niin paljon, mutta muutoin ei oikeastaan Zerosta liiemmin välitä. Tosin ketuttaa aina välillä, jos joku muistuttaa siitä, miten helposti Zero hänet maahan viskasi.
♣ - Suojeltava kohde - Yuuki Cross: Ei joskus tajua, miten tyttö jaksaa olla niin energinen ja miksi tämä on niin hyvissä väleissä niin Zeron kuin Kanamenkin kanssa. Eikä ymmärrä miksi hänen pitäisi suojella ihmistyttöä... mutta toisaalta kyseleminen tuskin vaikuttaa asiaan mitenkään, niin pysyy siitäkin hämmenyksestä vain hiljaa.
♠ - Ärsyttävä - Hikaru Hitachiin & Kaoru Hitachiin: Rasittavampia kaksosia saa etsiä. Syyllisiä Host Club statukseen. Leimattu heidän isoveljekseen.
♣ - Tuttava - Haruhi Fujioka: Mukavin koko Host Club väestä. Tietää, että tämä on tyttö.
♠ - Huokaus - Host Club: Muut Host Clubilaiset ovat joko yhtä pahoja kuin Kaksoset tai sitten yhtä mukavia kuin Haruhi. Ei tarvitse miettiä paljoa, kuka mihinkin kategoriaan kuuluu.

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 4, Huone 11. Kämppiksenä Satoshi Hiwatari (ennen Hanabusa Aidou).
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 1, Huone 18. Kämppiksenä Nate "Near" River.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 8, huone 19. Kämppiksenä Kyo Sooma.

Lukujärjestys lukuvuodelle 09-10

Maanantai: Englanti, Voimien kontrolli (Ilta)
Tiistai: Äidinkieli (Japani)
Keskiviikko: Perusliikunta, Matematiikka
Torstai: Ilmaisutaito
Perjantai: Etiikka, Historia

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai: Englanti
Tiistai: Äidinkieli (Japani), Tietotekniikka
Keskiviikko: Matematiikka
Torstai: Erikoisvoimien Teoria
Perjantai: Historia

Urheilufestivaalit

2010
Violetin joukkueen jäsen
Osallistui:
- 100 metrin juoksu
- Taistelulajit
2011
Violetin joukkueen jäsen
Osallistui:
- Jousiammunta

Pelitapahtumat

2009
- 16.9: Saapuu Celestialille Aidoun ja Yuukin kanssa.
- 17.9: Saa Aidoun kanssa Kanamelta puhuttelun ja tehtävän.

2010
- Helmikuu: Onnistuu pelastamaan tärkeimmän asiansa (Aidou) Voimien kontrolli tunnilla ja selviää aistittomuudenkin.
- 9.2: Ruka saapuu, Akatsuki on yllättynyt mutta mielissään.
- Maaliskuu: Kosiskellaan asuntolavastaavaksi (kieltäytyi). Ihmettelee (edelleen) mitä ihmettä tekee Ilmaisutaidossa (syyttää siitä Aidouta). Päätyi sillä kurssilla Lumikki näytelmään Jöröksi (ja metsästäjäksi). Jakeli myös ruusuja naistenpäivänä Aidoun kanssa.
- 22.3: Naistenpäivä kostautuu. Kaksoset onnistuvat huijaamaan puhumaan Akatsukin salakavalasti liittymään Host Clubiin. Tästä ei voi seurata mitään hyvää.
- 28.5: Sai sormeensa rutilen ja päästää kerralla ulos kaikki voimansa, tehden massiivisen tulipalon. Tilanne onneksi rauhoittuu. Saa myöhemmin samalla viikolal verta Rukalta.
- 3.6: Lumikki ja Seitsemän kääpiötä näytelmä (Jörö).
- 5.6: Pääsee luokaltaan (reputtaa Historian, mutta selviää uusinnasta).
- 21.6: Aidou siirretään Orioniin, kun tämä joi ihmisesä... great. Saa tilalle uuden kämppiksen ja Kanamen ärtymyksen.
- 18.7: Päätyy yhdeksi niistä, joiden pitää tehdä jotain festivaaleille. Ehdottaa satunnaisesti näytelmiä... hups. Eikö hän juuri päässyt ilmaisutaidosta eroon?
- 13.8: Heräsi aamulla Ruotsin opettajan kehosta Suomen viereltä koira naamaltaan. Hämmentynyt, mutta vietti viikonlopun rauhallisesti omissa oloissaan.
- 16.8: Heräsi omana itsenään.
- 29.8: Oli saada shokin, kun vastaan tuli hevostalleilla valkoinen, vihainen tamma.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa toisen vuoden.
- 11.10: Herää kissankorvaisena ja - häntäisenä. Hienoa. Aivan loistavaa.
- 12.10: Menettää neitsyytensä ja siten ärsyttävät korvansa Rukalle. Saa tosin tekokorvat tilalle ettei erotu Host Clubin muista jäsenistä.
- 20.11: Saa lumipallosta naamaansa, kiitos Sealandin.
- 24.12: Tanssiaisissa Rukan kanssa parina.

2011
- 1.1: Uusi vuosi omassa rauhassaan.
- 14.2: Osallistuu ystävänpäivänä tanssiaisiin Rukan kanssa.
- 8.3: Jakaa ruusuja naistenpäivänä Host Clubin tapojen mukaan.
- 10.3: Tulee kovin nälkäiseksi haistettuaan verta koululta päin, mutta sai itsensä rauhoitettua. Tilannekin sai myöhemmin selkoa, eikä se oli mitenkään ilahduttava uutinen.
- 26-27.3: Urheilufestivaalit, jossa ei osallistunut kovin moneen lajiin. Eikä siten voittanutkaan, mikä ei harmita.