FANDOM

PerustiedotMuokkaa

AkiIzayoi

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Aki Izayoi
Fandom/Teos: Yu-Gi-Oh 5D's
Ikä: 16
Asuntola: Orion
Luokka: 1-C (ennen 14-A)
Huone: Kerros 10, huone 09. Ei kämppistä juuri nyt.
Journal: tsumetaihonoo

UlkonäköMuokkaa

Akin silmät ovat vaaleanruskeat, lähes meripihkan väriset. Hänellä on lyhyet, purppurat hiukset, mutta etuhiukset ulottuvat hänen rintakehäänsä saakka, jos hän antaa niiden olla auki. Yleensä niitä kuitenkin pitelee metallinen, hyvin pelkistetty hiuskiinnike, jotta ne eivät olisi hänen silmiensä edessä. Kaksi isompaa hiusta kuitenkin on edelleen auki Akin kasvojen molemmilla puolilla. Pituudeltaan tämä nuori neiti on 163 cm.

Pukeutumiseltaan Aki on hyvin neitimäinen. Häntä ei koskaan näe housuissa, vaan hänellä on aina hame päällään. Hyvin usein väriskaala on väliltä punainen ja purppura, toisinaan myös mustaa ja valkoista saattaa esiintyä.

PersoonallisuusMuokkaa

Aki vaikuttaa normaalisti kylmältä ja etäiseltä. Tytön luottamusta on vaikea, lähes mahdoton, saada, mikä tekee häneen tutustumisen erittäin hankalaksi. Nuoresta pitäen häntä on kutsuttu hirviöksi erikoiskykyjen takia, minkä takia hän alun perin eristäytyi muista. Häntä pelättiin, jopa vihattiin. Aki luuli myös, että hänen vanhempansa ajattelivat, kuten kaikki muutkin, mikä lopulta laukaisi muutoksen tytössä. Sen jälkeen hän on pitänyt kaikkia muita hänen vihollisinaan. Tästä syystä hän alkoi pelata underground piireissä. Koska hän ei pysty kontrolloimaan voimaan, hän tapaa yleensä satuttaa vastustajiaan. Aki tunsi jatkuvasti syyllisyyttä siitä mitä teki, mutta ei lopettanut. Sen sijaan hän jatkoi ja teki itselleen uuden persoonan nimeltään ”Black Rose Witch”. Maski kasvoillaan hän leikki rakastavansa muiden ihmisten satuttamista ja kätki siten oikeat tunteensa verhojen taakse.

Sitten hänen elämäänsä tuli Divine, herra joka antoi Akille paikan ja merkityksen. Mies onnistui pääsemään tytön vahvojen muurien läpi tunnustamalla olevansa samanlainen voimiensa kanssa. Aki löysi uutta toivoa itselleen ja antoi siksi Divinen tehdä kaikki päätökset ja jätti kokonaan oman tahtonsa toisaalle. Ei hänellä tarvinnut olla mielipiteitä, koska hänellä oli Divine. Tämä ei kuitenkaan poistanut Akin vihaa maailmaa ja ihmisiä kohtaan. Sen sijaan se tuntui ajoittain kasvavankin, mutta Aki ei kiinnittänyt siihen itse pahemmin huomiota.

Luottamuspulansa takia, Aki ei tunne oloaan ihmisten lähellä kovin mukavaksi. Mitä tuntemattomampi joku on, sitä epävarmempi olo hänellä on, vaikka hän ei missään nimessä koskaan näytä näitä tunteita kenellekään. Ne ihmiset, joihin Aki luottaa, saavat joskus osakseen harvinaisen hymyn, vaikka tytön on vaikea olla koskaan oikeasti onnellinen. Tytön ympärillä olevat seinät eivät kuitenkaan ole täysin tuhoamattomia, sillä esimerkiksi Yuusei Fudou on onnistunut aiheuttamaan tytössä epävarmuutta sen hetkistä elämäntilannettaan kohtaan. Luottamusta häneltä on vaikea saada, mutta kyllä hän kuuntelee, jos tarpeeksi pitkään jaksaa asiasta yrittää puhua.

Akin on vaikea kontrolloida joskus tunteitaan – etenkin jos ne ovat negatiivisia. Viha kasvaa hänessä nopeinten, mikä johtaa yleensä siihen, että menettää helposti hermonsa. Suuttuessaan hänen tapansa selvittää asiat on väkivalta. Hän kieltää myös aina kaiken, mikä vetoaisi siihen, ettei hän oikeasti halua olla sellainen, kun on ”noitana”. Aki on herkkä tyttö, joten hän ei kestäisi muiden satuttamista, ellei leikkisi olevansa sadistinen hullu. Oikeasti hän haluaisi vain nauttia pelaamisesta ja hymyillä sydämensä kyllyydestä, mutta hän tuntee, ettei hänellä ole siihen oikeutta. Aki on oikeasti mukava nuori tyttö, joka seisoo ystäviensä tukena ja on lojaali loppuun asti... mutta niin kauan, kun hän ei voi kontrolloida voimiaan, hän ei mielestään voi olla ”normaali”.

ErikoiskyvytMuokkaa

Aki on signer, jonka erikoisvoimana on materialisoida korttipakkansa olentoja. Kutsumalla peliin hirviön, oli se sitten pienen pieni kukka tai jättimäinen lohikäärme, se muuttuu aidoksi ja tekee oikeaa tuhoa. Mitä vihaisempi Aki on, sitä voimakkaammin tämä voima toimii ja sitä enemmän tuhoa ympäristössä tapahtuu. Ikävä kyllä hänen voimansa eivät ole kontrollissa, minkä takia hän ei pysty vaikuttamaan siihen, muuttuvatko olennot todellisiksi vai eivät.

CanonMuokkaa

tba.

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki