FANDOM

Pelaaja: Eija
Hahmon nimi: Akuto Sai
Fandom/Teos: Ichiban Ushiro no Daimaou
Ikä: 16 (vuonna 2013)
Ryhmä: Orion
Huone: Tulossa
Journal: destroythegods

Sai.jpg

Ulkonäkö: Sai on hauskan ja iloisen näköinen nuorukainen, jolla on ruskeat niskaan ulottuvat hiukset sekä violetit silmät. Hänen vartalonsa on pitkähkö ja hoikka, normaali terveen nuoren miehen vartalo. Lihaksiakin häneltä löytyy, mutta ne eivät mitenkään silmäänpistävästi näy, ainakaan silloin kun Sai pitää paidan päällään. Lisäksi hänellä on silmiensä alla pienet kolmionmalliset juovakuviot, jotka ovat yleensä melko huomaamattomat.

Käyttäessään demonikuninkaan voimiaan Sain ulkonäössä tapahtuu pieniä muutoksia. Silmien alla olevat juovat tulevat punaisiksi, ja muodostavat poskille kyyneljuovia muistuttavat punaiset viirut, jotka ulottuvat leukaan asti. Myös silmät vaihtavat väriä, ja tulevat punaisiksi. Se, ovatko silmät pistemäiset ja kooltaan pienemmät, vai suuret ja väriä lukuun ottamatta normaalin näköiset, riippuu Sain mielialasta. Vihaisena ne ovat pienemmät, rauhallisena suuremmat. Demonimuodossa Sain ylävartalon lihakset korostuvat, ja saavat hänet näyttämään hieman voimakkaammalta kuin hänen normaali solakka vartalonsa antaa ymmärtää.

Sai pukeutuu mielellään rentoihin vaatteisiin. Normaali arkivaatetus on kauluspaita, mistä hän jättää yleensä muutaman ylimmän napin auki. Sai on kuitenkin asiallinen ja haluaa antaa hyvän kuvan itsestään, joten virallisissa tilanteissa hän pukee kauluspaidan lisäksi liivin ja kravatin. Joskus hän lisää ulkona liikkuessaan asustukseensa mielellään myös täyspitkän mustan takin. Kotona ollessaan hän käyttää mielellään t-paitaa ja rentoja housuja.

Persoonallisuus: Sai on nuori ja tunnollinen herrasmies, joka haluaa vilpittömästi auttaa toisia ja antaa itsestään hyvän vaikutelman. Hänellä on elämässään selkeä päämäärä, hän haluaa saavuttaa mahdollisimman korkean aseman voidakseen vaikuttaa ja parantaa maailmaa. Hän on myös varma, että voi aseman saavuttaa, sillä hän kokee olevansa hyvä ja kunnollinen ihminen, jolla on hyvät tavoitteet. Hän haluaa myös kehittyä paremmaksi ja oikeudentuntoisemmaksi ihmiseksi, ja hän uskoo koulun ja ystävien voivan auttaa häntä tällä matkalla. Hän on hyvin ennakkoluuloton, ja kohtaa mielellään uudet haasteet ja ajatukset avoimesti.

Sai oli aatteistaan ja tavoitteistaan niin varma, että vannoi Junko Hattorin kanssa valan, joka tekee heistä ystäviä ja vannottaa heidät pysymään valitsemallaan tiellä parantaa maailmaa. Vala sisältää sen, että jos jompikumpi poikkeaa yhteisestä tiestä ja aatteista, toisen tehtävä on tappaa hänet. Sain mielestä tämä kuulosti aluksi hienolta ja mielenkiintoiselta haasteelta, sillä hän ei uskonut että voisi rikkoa valan ehtoja.

Ikävä kyllä hän koki kovan takaiskun, kun ”erehtymätön taho” ilmoitti hänestä tulevan tulevaisuudessa demonikuningas, joka tulee tuhoamaan maailman. Sai ei käsitä miten tämä voi olla edes mahdollista, ja hän luonnollisesti kieltää sen, sillä hän ei tahdo/aio olla paha ihminen. Hän yrittää myös kaikkensa todistaakseen olevansa tavallinen ja hyvä ihminen, mutta valitettavasti hänen yrityksillään on ikävä tapa toisinaan kääntyä häntä itseään vastaan. Hän mm. ei hallitse taikuuttaan kovin hyvin, minkä vuoksi hänellä on ikävä tapa aiheuttaa räjähdyksiä ja/tai noloja tilanteita, vaikka hän yrittäisi taikuudellaan tehdä jotain pientä hyvää.

Vaikka Sai onnistuu toisinaan aiheuttamaan vahingossa ikäviä tilanteita ja väärinkäsityksiä, hän haluaa selvittää ne mahdollisimman nopeasti. Ja kun hän päättää todistaa tai tehdä jotain, hänen keinonsa sen toteuttamiseen saattavat olla joskus hieman rämäpäisiä, uhkarohteita tai ei-niin-järkeviä. Eikö muka ole viisasta kaapata halausotteeseen ja puhua järkeä ihmiselle, joka yrittää katanan kanssa tappaa sinut?

Sai suhtautuu moniin asioihin, kuten opiskeluun, vakavasti, mutta hän on myös erittäin huumorintajuinen, ja viettää mielellään aikaa ystäviensä kanssa. Hän arvostaakin ystäviään hyvin paljon, ja on heidän puolestaan tai heidän luottamuksensa säilyttämiseksi valmis tekemään paljon. Sai ei myös ajattele mielellään negatiivisesti ihmisistä, varsinkaan sellaisista joita ei tunne. Sailla on usein tietyt näkökulmat asioihin, ja hän saattaa joskus sanoa asioita ajattelematta, että se ehkä voi tuntua toisesta ikävältä.

Erikoiskyvyt: Sailla on valtava määrä taikuutta, manaa, mitä hän ei aina kykene täysin kontroilloimaan.

Nykytilanne: *räjähdys* ”….Eh, ei se taikuus ollutkaan ihan niin hallinnassa kuin ajattelin… Mutta mihin ihmeeseen minä tulin..?”

Muuta: Sain kohtalo on olla demonikuningas. Sai itse taistelee tätä vastaan, hän ei hyväksy demonikuninkuuttaan, mutta on päättänyt käyttää voimiaan maailman parantamiseksi.
Ollut orpo pienestä pitäen, ei usko jumalaan. Sain maailmassa ”jumala” on tietokonejärjestelmä, jonka Sai tahtoo tuhota.
Canon-saapumisajankohta: ennen animen suuren taistelun alkua.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki