FANDOM

Pelaaja: Nea (syyttää taas Annaa!)
Hahmon nimi: An Tachibana
Fandom/Teos: The Prince Of Tennis
Ikä: 14-vuotias (täyttää kesäkuussa 15 - eli tässä on ihan pieni, vuoden-parin, age uppaus~!)
Ryhmä: Agita
Huone: Kerros 9, huone 12. Ei vielä kämppistä~
Journal: impulsivelady

Tachibanaan

Ulkonäkö:
155 senttimetriä pitkä nuori nainen normaalipainoisessa ja sopusuhtaisessa kehossa. Tyttö on hoikka ja siro, ja hyvin kevyt ainakin jos sattuu olemaan urheilua harrastava poika ja nostamaan hänet olalleen... Ei nyt sillä, että ei-urheilijoillakaan olisi ongelmia saman asian kanssa. Tyttö on hyvin vaalea vaikka viihtyy loistavasti auringossa päivittäin. Ei lävistyksiä, eikä tatuointeja jne - ei ainakaan vielä~. Normaalityttö. Punaruskeat hiukset on polkkatukkamaisesti leikatut ihan joka kohdasta samanpituisiksi, otsahiuksia ei ole vaan otsa jää aina paljaaksi. Hiukset ylettyvät leukaan asti edestä, ja toki samalle korkeudelle takana. Suurten mantelien muotoiset silmät ovat tummansiniset, vaaleat ohuet kulmat ja mustat normaaliripset.

Jos Anin poikatyttömäisen luonteen tuntee, tyttömäinen tyyli voi yllättää. Hänen vaatevarastoonsa kuuluu paljon vaaleanpunaisen eri sävyjä ja muita tyttöjen vaatteille sopivia sävyjä, paljon hameita ja vähän mekkoja ja paljon sellaisiakin paitoja, jotka paljastavat vatsan. Vaaleanpunaisia takkeja, kaikkea tyttömäistä ja röyhelökoristeita on toppien reunuksilla, pörröä joissain vaatteissa jne. Housut eivät ole vieras juttu. Toimii mielellään muillekin stylistin tapaisena vaateostoksilla, mikäli nämä sen sallivat joskus. Meikkaa vain juhliin, huulikiillettä tosin laittaa päivittäin. Hiuksissa on aina klipsit, yleensä ne ovat sydänklipsit joissa on kolme sydäntä (yksi alaspäin), pitämässä etummaisetkin hiukset poissa silmiltä.

Persoonallisuus:
Ensivaikutelma on yleensä pirteä tyttö, joka ei pelkää avata suutaan vieraidenkaan ihmisten edessä - tai takana, jos huvittaa yllättää nämä sanomalla jotain selän takaa. An pyrkii yleensä tekemään hyvin ystävällisen ensivaikutelman, kunhan se vain sopii tilanteeseen ja useimmat kutsuvat tyttöä todella söpöksi niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta. Niin sanottu Social Butterfly, joka tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin - ja muihinkin - ja ystävystyy näiden kanssa sen jälkeen mitä pikimmiten mikäli kemiat vaan mitenkään sopivat yhteen. Poikkeuksiakin tähän on mutta ne ovat aina sellaisia, jotka ovat ahdistelleet Ania tavalla tai toisella ja / tai olleet ilkeitä Fudouminen tennispojille. Todella mukava tyttö, jonka kanssa on yleensä erittäin helppoa tulla toimeen ja hurmaa yleensä kaikki valoisalla luonteellaan. Liiankin hyvät teaseri/kiusaaja/härnääjä taidot, joita käyttää vain hyvätapaisiin oveluuksiin eikä pahoihin tarkoituksiin heitellen siihen sekaan vielä viatonta flirttiäkin ihan vaan hauskanpidon vuoksi. An on hauska ja hyvin menevää seuraa, ei hänellä mitään ihan rauhallisia ajanviettotapojakaan vastaan ole. On ystävilleen ja perheelleen todella kiltti ja lojaali, lähimmät ystävät ovat yleensä hänelle kuin sisaruksia vaikka ei rakkausasioissa sun muissa mikään hidasälyinen olekaan silloin, kun joku häntä kiinnostaa~.

Suorasanaisuus voi tosin ärsyttää monia mutta An ei ala olemaan hiljaakaan mikäli hänellä on jotain sanottavaa. Eiväthän asiat edes selviäisi, jos niistä olisi vain hiljaa. Saattaa siis toisinaan sanoa asiat myös aivan liian suoraan tajuamatta asiaa heti itse - tai jos sanoo sen suutuspäissään niin tuskin pahemmin välittääkään asiasta heti. Osaa myös pyytää anteeksi, toisilta helpostikin ja toisilta sitten vähän vaikeamman kautta, jos nämä ovat sellaisia, joiden kanssa ei varsinaisesti tule noin muuten toimeen. Todella itsepäinen osaa myös olla, jos päättää päänsä jossain asiassa pitää ja tietää itse mitä haluaa. Isoveli kärsii tästä ehkä eniten, tosin tämä kärsii eniten myös neidin suorasanaisuudesta koska isoveljelleen voi ainakin sanoa kaiken ihan suoraan. Ei sillä että ujostelisi muidenkaan seurassa yhtään. Nenäkäs osaa olla, tosin siinäkin saattaa olla jotain pienen kiusaamisen makua. Neiti on hyvin sisukas ja reipas, ei luovuta helpolla sillä isoveljeltä on opittu, että periksi ei koskaan anneta. Menee hyvinkin äkkipikaisesti ja rämäpäisesti asioihin mukaan, jos se vähänkään houkuttelee hauskan kuuloisena tekemisenä. Periksi ei anneta ja vaikka paljonkin sattuisi tai likaantuisi niin ei se menoa yhtään haittaa.

Lukee muiden mielialoja helposti ja huolestuu muista helposti, kun siihen on aihetta. Sen jälkeen yrittää näkyvästi tai huomaamattomasti piristää jotenkin, yleensä keksii sellaiset suunnitelmat, että ne myös toimivat hyvin. Jos joku olettaa hänen alkavan itkemään muiden seurassa kuin normaalityttö, se henkilö saa nähdä jotain aivan muuta. Nielee itkunsa, jos se on lähelläkään, nousee takaisin jaloilleen ja sanoo suorat sanat. Tai sitten tekee jotain, jos sellainen on tarpeen. Tajuaa pyytää apua silloin, kun se on tarpeen ja sitten taas toisaalta yrittää toisinaan päästä ongelmista vain omin avuin pois. Jos joku häiriköi liikaa, yrittää päästä itse tilanteesta pois pyytämättä keneltäkään apua. Yleensä joutuu tästä ongelmiin sillä ei tämä tyttö kuitenkaan itseään fyysisesti paljon vahvemmille pärjää. Potkiminen ja hakkaaminen tosin alkaa siinä vaiheessa, jos on isoissa ongelmissa vaikka se ei paljon auttaisikaan. Mikään itkupilli ei ole, eikä hänestä sellaista edes saa eikä ihan helposti itke muutenkaan ellei asia ole tosissaan vakava. Ystävien loukkaaminen vetää vakavaksi, mutta vähintäänkin yrittää suhtautua etenkin vierailta tuleviin kommentteihin kohteliaan rennosti ja osoittaa näille jotenkin, että nämä ovat Anin mielestä väärässä. Tekee toisinaan vähän hassuja vertauksia, kerrankin vertasi isoveljensä tennisjoukkuetta limsapulloon tosin hänen vertauksilleen on aina jokin looginen selitys, eivät ne ole mitään täysin tuulesta temmattuja.

Erikoiskyvyt: Saa yhdellä mulkaisulla tennisjoukkueellisen poikia peruuttamaan pari askelta ja yhdellä virnistyksellä ne kaikki ottamaan pari askelta eteenpäin~ tämän lisäksi sekoittaa koko tennispoikalauman kutsumalla tapaamisiaan treffeiksi, asiat käsitetään väärin ja yhtäkkiä on menossa vähintään neliödraama ... Ei, ei oikeita erikoiskykyjä. Hyvä tenniksen pelaaja tosin, ja sarjan huomioon ottaen on varsin harvinainen näky, tytöt harvemmin pelaavat ja tämä tyttö pelaa ihan normaalitennistä!

Nykytilanne:
Oli menossa yhdeksännelle luokalle, kun huomasi väen kadonneen Celestialille. Hmmm~ mielenkiintoista! Hyppäsi itse seuraavan tilaisuuden tullen samantien matkaan ja... Onkin yhtäkkiä melkein 15-vuotias, kun synttärit ovat jo kesäkuussa~!

Muuta:
+ Anin mukana tulee bostoninterrieri nimeltä Gokutora. Canon-kuvassa se tosin näyttää enemmän englannin bulldogilta...
+ Synttärit 28. kesäkuuta~

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki