FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Arisa Glennorth
Fandom/Teos: Stellvia of the Universe / Uchuu no Stellvia
Ikä: 16 (Vuonna 2010)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 2, huone 05. Kämppiksenä Shima Katase.
Journal: naturalidiot

Arisah.jpg

Ulkonäkö:
Alati pirteännäköinen 167 sentin sekä 52 kilon mitoissa oleva tyttö. Omistaa lyhyet, pörröiset punaiset hiukset (sidottu jonkinlaiselle protoponinhännälle takana) kahdella pitkällä hiusantennilla sekä suuret siniset silmät. Pukeutuminen menee hieman poikatyttömäisempään suuntaan ainakin silloin, kun ei pidä Stellvian koulupukua, eikä harrasta oikein meikkejäkään. On kuitenkin aivan miellyttävännäköinen tyttö, mutta...

Persoonallisuus:
...on ajoittain hieman hankala persoona. Arisa osaa olla ajoittain lapsellinen, metelöi hyvin paljon, ylidramaattisesti ja kovalla volyymillä, kurmoittaa mielellään (omasta mielestään) perverssejä luunapeilla tai vastaavanlaisella ja yrittää alinomaan saada Shiponin ostamaan itselleen lounaita.

Nämä asiat unohtaen kuitenkin on aivan mukava ihminen suurimman osan ajasta ja on luonnostaan ystävällinen sekä sosiaalinen ihminen. Joskus hieman liiallisuuksiinkin, kun puhuttelee melkeinpä kaikkia paitsi selkeitä auktoriteetteja tuttavalliseen sävyyn lähestulkoon heti ja julistaa ihmisiä nopeasti ystävikseen. Joskus myös parhaiksi ystävikseen. On kuitenkin kaikille ystäviksi julistamilleen tämän jälkeen varsin avulias ystävä aina hädän hetkellä.

Jos hän vain ajattelisi hieman enemmän ennen toimimista tai puhumista...

Erikoiskyvyt:
Lahjakas möykkäämään. (ei erikoiskykyjä)

Nykytilanne:
Avaruusakatemioita kun olivat molemmat, Stellvia päätti lähettää Celestialiin vaihto-oppilaita osana monipuolisempaa koulutusta. Ainoa ongelma tässä oli, että takaisin ei ollut enää tulemista, mutta Shima sekä Arisa eivät tätä tienneet. Toisaalta tämä ei Arisaa haitannutkaan, kun mukana oli paras ystävä silti.

Muuta:
Ei ole aamuihminen. Lainkaan. Herätyksen jälkeisessä tilassa muistuttaa ennemminkin ympäristöään skannaavaa robottia tai zombia puoliksi suljettuine silmineen ja happamine ilmeineen. Kontrasti tavalliseen Arisaan on pysäyttävä.

Omistaa nuoremman sisaren nimeltä Mia. Tosin mikäli tämä on tehnyt hänestä mitenkään isosiskomaisemman hahmon, se näytetään hyvin... omintakeisella tavalla.

Arisan lempinimet:
Arisa antaa mielellään ihmisille, etenkin tytöille, lempinimiä. Ohessa lista.
Shima Katase = Shipon
Aya Mikage/Ceres = Ayaya
Asuka Tokugawa = Asuchan
Yuuki Cross = Yukkii
Machi Kuragi = Macchin
Mitsuki Kooyama = Mitsucchi
Ami Mizuno (Sailor Mercury) = Aomi
Pacifica Casull = CiCi
Saki Mikajima = Satome
Tomochika Shibuya = Chikamichi
Otoya Ittoki = Toki-Toki

Ja viimeksimainitulta sai itse ensimmäisen lempinimensä koskaan (Aririn)! ♥

Lukujärjestys:
Maanantai: Ilmaisutaito, Laulaminen
Tiistai:
Keskiviikko: Englanti
Torstai: Liikunta
Perjantai: Mekaniikka

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Ystävä - Shima Katase: Paras ystävä, jota tukee, kiusaa, auttaa, seurailee muuten vain ja viettää suurimman osan ajastaan seurassa. On oikein mukavaa härnätä tätä rakkauselämästä tai yrittää saada ostamaan ilmainen lounas.
♦ - Ystävä - Aya Mikage/Ceres: Tämä tyttö ymmärtää hauskanpidon päälle! Hyvää työtä.
♦ - Ystävä - Asuka Tokugawa: Kilpakosija! Ei kyllä enää, vaan ystävä.
♦ - Ystävä - Yuuki Cross: Tyttöjen iltamia vietti myös ulkona! Kiva ihminen myös.
♦ - Ystävä joka ei vain tiedä sitä vielä - Machi Kuragi: Lauloi hienosti! Nyt pitäisi saada vielä ulos ihmisten ilmoille.
♦(♥) - Ex-ihastus - Kai Kudou: Ah, ritarillinen Kudou-senpai... jolla oli jo nainen, a-haaa! No, ei se mitään, elämä on liian lyhyt murehdittavaksi! Ystäviä ollaan.
♦ - Ystävä - Ami Mizuno (Sailor Mercury): Mitä? Löysikö Shiponkin ystävän? Moinen harvinaisuus täytyy myös adoptoida Arisan ystäviin! ...onpas ujo. No, ei se mitään. Vielä tästä innostetaan hänetkin.
♦♥ - Fanituksen kohde - Otoya Ittoki: Komea poika! Joka osaa laulaa! Ja vaikuttaa hauskalta muinkin puolin! Ja antoi Arisalle ensimmäisen lempinimensä koskaan, mistä tulee ylennetty olo! ♥ Arisa likes.

Lisäksi on todennäköisesti käynyt juttusille kaikkien 2011-vuosikurssin tyttöjen kanssa... ehkä jopa Orionin...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki