FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Asuka Tokugawa
Fandom/Teos: E's Otherwise
Ikä: 17 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: 4. kerros, huone 07, kämppis Miaka Yuuki
Huone lukuvuonna 10-11: 10. kerros, huone 14, kämppis Riku Harada
Huone lukuvuonna 11-12: 4. kerros, huone 17, kämppis Hiyono Yuizaki

Journal: yuukinoimouto

Asuka

Ulkonäkö:
160 sentin mittainen ja hoikka tyttönen. Keltaiset hiukset, jotka ovat lyhyehköt suurimmalta osin, mutta kummankin ohimon yli kasvavat pidempinä. Suuret, ruskeat silmät, joita osaa (ja vielä osaksi tarkoittamatta) aukoa ja räpytellä hyvin vakuuttavasti ns. kauriinsilmätaktiikalla aina, kun ihmisiä pitäisi pyytää tekemään jotakin. Pukeutuu tavallisesti näyttävämmän naisellisemmin hyvin lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin ulos lähtiessään, kotosalla saattaa myös pukeutua haalarimaisempiin asusteisiin ja housuihin. Yleisin asu kouluajan ulkopuolella on lyhyt, hihaton punainen mekko (jonka päällä pitää nahkaista lentäjäntakkia hieman huolimattoman oloisesti) sekä lähinnä tonttulakkia muistuttava päähine. Tavallisimmin ilme puolestaan ystävällinen hymy.

Persoonallisuus:
Kiltti, rakastava ja melko lailla kaiken elävän ystävä. Raahaa tavallisesti hylättyjä ja kipeitä eläimiä kotiin aina niitä löytäessään ja pitää niistä huolta, ja kerran löydettyään loukkaantuneen ihmisen teki niin ikään saman. Laittaisi näille ruokaakin toipumisaikana, mutta Asukan viraatekevä isoveli ei suostu päästämään häntä keittiöön... ja hyvästä syystä. Vaikka rakastaakin kokkausta, on jopa useimpien muiden maailmojen mittapuulla katastrofi keittiössä.

Tietyssä määrin lapsellisen ja naiivin rajamaastossa, tavallisin mieliala on huolettoman iloinen ja muista ihmisistä uskoo yleensä lähinnä hyvää sekä kutsuu varsin monenlaisia ihmisiä kilteiksi, lempeiksi persooniksi. Puhuu yleensä myös asioista yksinkertaisin termein ja toisinaan ajattelee tarpeeksi brutaalin yksinkertaisesti saadakseen aikaan paremman lopputuloksen kuin monimutkaisemmat suunnitelmat. ("Karkasin kotoa saadakseni selville, rakastaako isäni minua vai vain älyäni!" "Oletko kysynyt?") Osaa myös ilahtua varsin täysin sydämin, mököttää poskiaan pullistellen ja saattaa purskahtaa itkuunkin muiden nähden... mutta vaikka voisi luulla lapseksi muutenkin, on Asuka hyvin selvillä miesten sekä naisten välisistä eroista ja osaa varsin hyvin ajatella romansseja sekä punastua, mikäli näkee vähäpukeista väkeä. ...sekä välttää antamasta näköaloja muille, vaikka pitääkin varsin lyhyitä hameita.

Auttaa mielellään melko lailla ketä tahansa, jos siitä seuraa onnellisuutta, vaikka ei olekaan itse mainittavan taitava missään. Kompensoi tätä olemalla varsin taitava maanittelemaan isoveljeään Yuukia sekä ei-ihan-mutta-käytännössä-melkein-poikaystäväänsä-ainakin-joku-päivä Kai Kudouta, joilla riittää taitoja vaikka muille jakaa, tekemään asioita. Monella muullakin on hienoisia ongelmia sanoa ei viattomalle iloisuudelle, joka pyytää jotakin.

Erikoiskyvyt:
On jollakin tasolla yliluonnollinen empaatikko ja kykenevä vaistoamaan vahvoja tunnetiloja pitkienkin matkojen päästä, minkä lisäksi pystyy ainakin karkeasti tunnistamaan, minkälaisten tunteiden ja aistimusten vallassa joku (niin ihminen kuin eläinkin) on, koskettamalla näitä. Osaksi tähän ja osaksi eläinrakkauteen liittyen pystyy myös kommunikoimaan molempisuuntaisesti eläinten kanssa, minkä lisäksi jotakuinkin kaikki otukset pitävät Asukasta. Näiden asioiden lisäksi taidot keittiössä voidaan laskea, mutta päinvastaiseen suuntaan. On aikaansaanut räjähdyksen kääntämällä yhtä ainutta vipua ja kirjaimellisesti mykistänyt veljensä tämän maistettua Asukan tekemää ruokaa. (tämä ei pystynyt puhumaan kokonaiseen päivään sen jälkeen)

Nykytilanne:
Koko maailmaa mullistavien tapahtumien keskipisteessä ollut Kai katosi yhtäkkiä. Asuka vietti jonkin aikaa huolten riivaamana, mutta lopulta hänelle kiiri sana, että Kai oli tapahtumien yhteydessä hävinnyt tähdissä olevaan kouluun... tai jotakin sinnepäin? Asuka ei muistanut koko viestiä aivan, koska ajatus matkaamisesta tähtiin (joita he kumpikin rakastivat) Kai-kunin, jonka seurassa mikä tahansa paikka tuntuisi kodilta, kanssa sai hänet ihastuksen valtaan. Yuuki, joka päätti, että pikkusiskon oli aika lentää pesästä, auttoi lähettämään Asukan matkaan vikkelästi ja hän oli pian matkalla tapaamaan Kain uudelleen.

Muuta:
Rakastaa kaikenlaisia makeisia ja nauttii niitä mielellään. Vaikkakin loitommalla Kaista.

Lukujärjestys:
Maanantai: Kodinhoito, Ompelu
Tiistai: Biologia
Keskiviikko: Japani, Tosiasioita Elämästä
Torstai: Liikunta
Perjantai: Ilmaisutaito, Historia
Lauantai: Eläinten hoito
Sunnuntai: Pokèmonien hoito

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Sulhanen - Kai Kudou: Kai-kun... Ainoa, jota Asuka katsoo romanttisella silmällä. Yrittää parhaansa mukaan kehittää itseään tullakseen mallikelpoiseksi rakastavaksi vaimoksi tälle.
♦ - Ystävä - Miaka Yuuki: Kiltit ja ystävälliset sielut kämppiksinä tulivat loistavasti toimeen, ja on Miakan kanssa edelleen ystävät. Asuka ilahtuu myös siitä, että Miaka toimii koemaistajana hänen Kaita varten tekemilleen ruuille... joskin Asukan keitokset ovat sitä luokkaa, että jopa Miakan ahneudelle saattaa tulla rajansa...
♦ - Idoli - Ryou Kuroyanagi: Kunnioittaa suuresti tätä keittiön kuningasta ja yrittää saada tämän opettamaan itseään. Mutta se on ollut hieman ongelmallista aina siitä yhdestä onnettomasta kulmakarvaepisodista lähtien...
♦ - Ystävä - Mitsuki Kooyama: Huusi tämän huutokaupasta ihastuttuaan ikihyviksi Mitsukin taitoihin kaikessa tyttömäisessä. Pitivät hauskaa, tapasivat sen jälkeenkin ja katsoo Mitsukin mainioksi ystäväkseen.
♦ - Ystävä - Hiyono Yuizaki: Sai kutsun näiden tyttöjen leivontailtamiin ja on siitä lähtien ollut ainakin puheväleissä Hiyono & Co:n kanssa, vaikka eivät ole vielä alkaneet notkua yhdessä säännöllisesti. Tosin nyt, kun ovat kämppikset, tämäkin asia korjaantui.
♦ - Ystävä - Luca Nogi: Nogi-kunilla tuntuu olevan kaikki hyvin~ ystävä, kenties? Lisäksi houkuttelevat yhdessä suunnilleen koko Celestialin eläinkunnan luokseen.
♣ - Haluaisi olla ystävä - Isuzu "Rin" Sooma: Löysi tämän hevosmuodossaan loukkaantuneena Celestialin mailta ja alkoi hoitaa kuntoon. ...Tosin hevonen katosi, ja on huolissaan tämän johdosta. Sitä, tietääkö yhteyden hevosen ja tämän surullisen tytön välillä, ei ole kertonut kenellekään. Auttamisenhimoinen joka tapauksessa.
♦ - Ystävä - Riku Harada: Oikein mukava ja reilu uusi kämppis. Ollapa samanlainen sisko~. Suojeli katon romahtaessa niskaankin! ;_; Uusi ystävä!
♦ - Isoveli - Yuuki Tokugawa: Yuuki! Mistä Yuuki tänne tuli? ...Isoveli, viraatekevä kumpikin vanhempi ja muuten vain perhe. Vaikka myös kamala kiusaaja, etenkin Kai-kunille. Ei käy laatuun sellainen enää!
♦ - Isosisko - Maria: On hyvin kiitollinen siitä, että cool ja silti kiltti Maria tuo Yuukin elämään iloa. Vaikka tyhmyri ei sitä itse tajuakaan. Pitää Mariaa roolimallinaan.
♦ - Pikkusisko - Chocola Meilleure: Ja sitten vielä pikkusisko! Asukalla on uusi perhe! ;_; <3 Hieman pahankurinen, mutta se taitaa olla Yuukin kanssa tekemisissäollessa lähinnä hyvä asia...

Myöskin aktiivijäsen Puutarhakerhossa.