FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Ayumu Narumi
Fandom/Teos: Spiral: Suiri no Kizuna (Anime)
Ikä: 17 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: 5. kerros, huone 17, kämppis Kuranosuke Shiraishi
Huone lukuvuonna 10-11: 10. kerros, huone 18, kämppis Haruhi Fujioka
Huone lukuvuonna 11-12: 8. kerros, huone 11, kämppis Kintarou Tooyama (epävirallisesti mutta käytännössä 9. kerros, huone 22, kämppis Takashi Morinozuka)
Journal: pianologic

Ei spoilaa kovin pahasti ainakaan.
Ayumu

Ulkonäkö:
Tummahkonruskeat kurittomat hiukset sekä silmät samaa sävyä. Viime mittauksessa 169 senttiä ja pituuteensa nähden lähestulkoon alipainoinen. Ayumu on miellyttävännäköinen poika ja saattaisi olla hyvinkin suosittu, jos yrittäisi lainkaan, mutta ei tee niin. Pitää kummassakin korvassaan korvakorua. Tavattavissa yleensä koulupukuunsa pukeutuneena ja silmänsä tympääntyneesti puoliksi kiinni.

Persoonallisuus:
"Hn." Rauhallinen luonne, ehkä liiaksikin, ollen välillä lähestulkoon apaattinen, ja näyttää tunteensa vain harvoin ja valitussa seurassa. Ihmisten ilmoilla liikkuessaan on melko lailla kylmä ja etäinen ja kommunikoi enimmäkseen purevilla lakonisilla kommenteilla. Mutta mikäli tämän osan hänen persoonaansa läpi näkee, piilee sen takana mukava nuori mies. Huokaa tuskastuneesti ja saattaa olla vastahakoinenkin sitä tehdessään, mutta auttaa aina ihmisiä niin hyvin, kuin pystyy. Olisi silti mieluummin omissa oloissaan ja keskittyisi mieliharrastuksiinsa, nukkumiseen sekä leipomiseen.

Hyvin syvällä oleva osa Ayumun persoonaa, jota harva näkee, on hänen vakava, murskaava alemmuuskompleksinsa isoveljeensä Kiyotakaan nähden. Veli on tehnyt kaiken jo paremmin, minkä johdosta Ayumu ei usko omiin kykyihinsä missään ja onnistuessaankin toteaa, että hän oli vain kalpea varjo Kiyotakasta, joka olisi tehnyt saman silmät sidottuina sekä vasemmalla kädellä. Kiyotakan kadottua eräänä päivänä mystisesti Ayumu on etsinyt veljeään hartaasti, mutta tuloksetta.

Erikoiskyvyt:
Varsin taitava pianonsoittaja, mutta on jättänyt sen taakseen. Ainakin suurimmaksi osaksi ja silloin, kun joku on näkemässä. Myös terävä-älyinen ja hyvä päättelemään asioita, vaikka ei mieluummin tulisi sotketuksi mysteereihin. Lisäksi myös olosuhteiden pakosta oppinut lahjakkaaksi tekemään kaikenlaisia kotitöitä aina siihen pisteeseen asti, että ainakin kaksi tyttöä on ilmaissut halukkuutta mennä naimisiin Ayumun kanssa maistettuaan hänen tekemäänsä bentoa.

Nykytilanne:
Oli kiireissään sotkeutuneena elämäänsä ympäröiviin mysteereihin, kun eräänä päivänä löysi asunnon, jonka jakaa kälynsä kanssa, postilaatikosta veljeltään saapuneen kirjeen, jossa ilmoitettiin iloisten hymiöiden kera, että Kiyotaka, joka oli yhä Ayumun virallinen huoltaja, oli ilmoittanut tämän kouluun nimeltä Celestial. Mitään selitystä tälle ei tarjottu. Ayumu ihmetteli tätä noin kaksi sekuntia, kunnes kohotti olkiaan ja alkoi pakata laukkujaan. Kiyotakalta ei tulisi kuitenkaan selityksiä, ja ehkä hän saisi nyt rauhan Blade Childeilta...

Muuta
Pitää itseään vanhemmista naisista.

Lukujärjestys:
Maanantai: Laki, Matematiikka
Tiistai: Englanti, Historia
Keskiviikko: Japani, Musiikki
Torstai: Luova kirjoittaminen, Uskonto
Perjantai: Etiikka

Ihmissuhteet:

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - ... - Hiyono Yuizaki: Ärsyttävä, meluisa tyttö jonka kanssa ilmeisesti seurustelee. Ei kylläkään näe mitään syytä pitää sellaista meteliä asiasta kuin Hiyono haluaisi. ...joka tapauksessa. Tyytyväisempi kanssa kuin ilman. ...Ehkä, ainakin osan ajasta.
♣ - Tuttava - Eyes Rutherford: Blade Childien, jotka ovat suurin Ayumulle päänvaivaa aiheuttava asia koko Celestialissa, kasvot. Ayumu ei voi sanoa varsinaisesti pitävänsä Eyesistä, mutta heidän välillään vallitsee sanaton kunnioitus. Lisäksi sympatisoi Rutherfordia: Ayumulla on sentään vain yksi päänsärkyä aiheuttava tyttö, Rutherfordin pitää kaitsea neljää... värikästä Blade Childia.
♣ - Tuttava - Rio Takeuchi: On vain tyytyväinen, että Rio lakkasi yrittämästä murhata häntä. Ayumun tietojen mukaan heidän välinsä eivät ole pahemmin läheiset, mutta rauhalliset nykyään. Rio tosin kunnioittaa häntä huomattavasti enemmän kuin hän osaisi arvata.
♦ - Ystävä - Kousuke Asazuki: Ei ole itse asiassa mitään Kousukea vastaan, mutta Kousuke ei tunnu ajattelevan samoin. Tekee siis tälle hieman kiusaa verbaalisesti ajoittain. Valmistuivat kumpikin Darkin kurssilta myötäkärsimyksestä hieman rauhallisemmissa väleissä. Voisi vaikka olla Asazukin ystävä, jos tämän luonteesta vaihdettaisiin suunnilleen kaikki.
♣ - Tuttava - Ryoko Takamachi: Rutherfordin ohella Ayumulle vähiten päänvaivaa tarjoava Blade Child, mistä on kiitollinen. Eivät ole mainittavasti väleissä, mutta tulee Ryokon kanssa paremmin toimeen kuin useimpien Blade Childien. On myös kiitollinen siitä, ettei Hiyono ole ottanut oppia Ryokolta miessuhteissa. Seuraa lievällä huvituksella Ryokon rakkauselämää ja tapaa, jolla se ilmenee.
♠ - Vihamies - Kanone Hilbert: ...Ongelmallinen. Muut neljä Blade Childia tuntuivat rauhoittuvan ja alkavan elää omaa elämäänsä, mutta Kanonen takia Ayumu pitää silmänsä yhä visusti auki kaiken uhkaavan varalta. Ei ole aivan antanut anteeksi sitä, että tämä kidnappasi Hiyonon.
♣ - Tuttava - Sakaki: Tanssi tämän kanssa harjoitukset. Hiyono saisi ottaa oppia monessakin asiassa Sakakilta... On myös epämääräisen syyllinen oltuaan tanssimatta lopulta tämän kanssa itse juhlissa ja pitää tämän mielessä voidakseen hyvittää asian. (Kiyotaka, he's not. Toisten hylkääminen ei ole hänen mieleensä.)
♣ - Tuttava - Yuuki Cross: Hiyonon huonetoveri sekä tätä nykyä myös asuntolavastaavakollega. Tulee hieman liikaa mieleen Hiyono... vaikka Yuuki on sentään hieman vähemmän kovaääninen. Mutta koska Yuuki ei tunnu loukkaantuvan Ayumun kompaktista tavasta kommunikoida, tulee viime kädessä tämän kanssa toimeen aivan sivistyneesti.
♦ - Ystävä - Kuranosuke Shiraishi: Nykyinen ex-huonetoveri. Miellyttävän rauhallinen verrattuna moneen muuhun, joita Agitan käytävillä (ja seinillä...) kirmailee. Vaikka täydellisyydestä tulee hieman mieleen Kiyotaka. Ei ole kuitenkaan ajatellut tätä osiota liiallisesti. Tulee toimeen hyvin, mikä on enemmän kuin monesta muusta voi sanoa.
♣ - Tuttava - Haruhi Fujioka: Uusi huonetoveri. Persoonallisuudet ovat lähes täydellinen match. ...mutta miksi cross-dressaus? No, samapa se, ei ole minun päänsärkyni...
♠ - Rasitusvaurioita aiheuttava - Kintarou Tooyama: Vaikka onkin vain ajoittainen vieras Shiraishin luona, ovat käynnit olleet niin, kerhm, mieleenpainuvia, että ansaitsee oman paikkansa tällä listalla. Herättää Ayumussa lähinnä kauhistusta lähestyessään. Uuden huonetoveruuden julkistaminen herätti vielä enemmän kauhua, onneksi Shiraishi vaihtoi.
♠ - Vihamies - Mukuro Rokudo: Agitan polttamiseen syypää. Tietää tämän, mutta tarpeeksi hard evidenceä ei ole. Pitää silmällä joka tapauksessa. Tämä tyyppi ei tiedä mitään hyvää.