FANDOM

Pelaaja: T (est Subject)
Hahmon nimi: Chane Laforet
Fandom/Teos: Baccano!
Ikä: 17
Ryhmä: Orion
Huone kesällä 2010: 5. kerros, huone 17
Huone lukuvuonna 10-11: 2. kerros, huone 7, huonetoverina Erika Vermillion
Huone lukuvuonna 11-12: 4. kerros, huone 24, huonetoverina Yoru Morino
Journal: knifeverbalics

Chane

Chane ja isänsä taustalla

Ulkonäkö:
Hoikka ja hennon näköinen 167 sentin mittainen neito, joka tavatataan yleensä pitkiin mekkoihin tai elegantteihin iltapukuihin pukeutuneena. Tummanvioletit kaulan korkeudelle ulottuvat hiukset ja keltaiset silmät muodostavat harvinaisen kokonaisuuden. Chane on yleisesti katsoen melko lailla silmiinpistävä hieman nukkemaisella tavalla.

Tätä kuvausta edesauttaa se, että hänestä on hyvin vaikea saada minkäänlaisia ilmeitä irti. Pysyttelee tavallisesti kohteliaan ilmeettömänä ja näyttää poissaolevalta, silmien räpäytyksen ollessa ainoa merkki siitä, että hän on hereillä. Tai elossa. (Poikkeuksena yllättyneisyys, joka on paljon helpompaa saada esiin ottaen huomioon, kuinka suljetussa maailmassa hän on elänyt.) Kantaa aina mukanaan veitsiä jossakin päin vaatetustaan.

Persoonallisuus:
Chanen kasvatusta voidaan kutsua jotakuinkin... omalaatuiseksi. Tytön äidistä ei ole mitään tietoa, ja hänen isänsä, Huey Laforet, on kansallisesti etsintäkuulutettu rikollinen, joka kasvatti Chanen tyttären sijasta koekappaleena eikä pidä tätä edes ihmisenä. Chane itse ei tosin pahastu tästä, vaan on hyväksynyt asemansa ja tahtoo ainoastaan olla hyödyksi isälleen tavalla millä tahansa... mitä Huey hyödyntää huvittuneella uteliaisuudella, ja kehä jatkuu.

Tästä johtuen on Hueyta kohtaan ehdottoman alistuva ja yksitotisen raivostunut kaikelle, mikä uhkaa tämän hyvinvointia tai tavoitteita. Tavallisimmin tosin on vain hiljainen ja tyyni (ainakin pinnalta), pysyttelee syrjässä ja tarkkailee ympäristöään silmä kovana, ja mikäli havaitsee jotakin uhkaavaa, käy poistamassa sen kahden veitsen avulla.

Ehdottoman lojaali Hueylle (siihen pisteeseen asti, että kun Huey kertoi Chanelle raskaan salaisuuden ja lupasi siitä hyvästä palkinnon, Chane pyysi äänensä menettämistä, jottei voisi kertoa salaisuutta eteenpäin... minkä johdosta on tähän päiväänkin asti täysin mykkä), mutta ei ole kaikesta nukkea tai konetta muistuttavista ominaisuuksistaan huolimatta lainkaan tunteeton, ja on itse asiassa lämmennyt ihmisille, jotka ovat kohdelleet Chanea itseään kuin ihmistä... missä tapauksessa saa itselleen niin ikään ehdottoman lojaalin ystävän. Vaikkakin kummastuneen sellaisen, kun ei ole tottunut tunteisiin tai tasavertaiseen kumppanuuteen.

Erikoiskyvyt:
Omistaa kaksi armeijankin ylpeäksi tekevää veistä, joilla on pystynyt pysäyttämään luoteja.

Nykytilanne:
Vuosi oli 1931 ja muuan kuuluisa junaryöstö oli vielä tapahtumatta, kun Chane sai ohjeet lähteä viipymättä kouluun avaruudessa isältä, joten avaruuteen vei Chanen tie. Huey, ainoan ystävänsä kysyessä syytä tälle, hymyili huvittuneesti ja kertoi seuraavansa mielenkiinnolla, kuinka omistautunut tyttö olisi hänelle valovuosien päässäkin, vaikka tilaisuuksia muodostaa omaa elämää ties kuinka moneen suuntaan oli kaikkialla ympärillä.

Muuta:
Kuten edellä mainittiinkin, on täysin mykkä. Toisin kuin koulun toinen puhumaton, Freddie, osaa kuitenkin kirjoittaa varsin selkeästi, vaikka 1930-luvulta tulevana tarvitseekin hieman opettelua tietokoneen kanssa.

Lukujärjestys:
Maanantai: Aseiden käyttö, Historia
Tiistai: Englanti (äidinkieli), Luova kirjoittaminen
Keskiviikko: Ilmaisutaito, Kemia
Torstai: Liikunta
Perjantai:

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Ystävä - Jacuzzi Splot: ...Miksi tämä poika sanoo tuntevansa hänet? No... ainakin vaikuttaa harmittomalta... vaikka tämä koko ystävällisyysjuttu on hieman vaikeaa käsittää...
♦ - Ystävä - Nice Holystone: Ei yhtä omituinen kuin poikaystävänsä, mutta samalla tapaa omituisen ystävällinen ihmiselle, joka sanoo ettei tunne häntä... mutta yksi parhaista auttajsta joka tapauksessa, kun tarvitsee jonkun jolle puhua. Vaikka räjähteet eivät olekaan Chanen mieleen oleva ase.
♦ - Ystävä - Natalia "Natasha" Arlovskaya (Belarus): Oikein mukava tyttö, joka ymmärtää perhesuhteiden päälle. Yksi Chanen parhaista ystävistä koululla.
♦(♥?) - Ystävä(muuta?) - Ichiru Kiryuu: Lainasi alunalkujaan sukupuoltaan vaihtaneelle Chanelle vaatteita. Chane otti kontaktia kiittääkseen jollakin tavalla, ja muodostui omituinen hiljainen ihmissuhde. Nyt adoptoitu suhteellisesti ihmiseksi, jonka hyvinvoinnista Chane pitää huolta, kun ei oikein osaa vielä elää muullakaan tapaa. Entistäkin enemmän tämän pelastettua hänet tietyn... välikohtauksen jälkeen.
♣ - Tuttava - Zero Kiryuu: Edellisen kaksoisveli, jota seuraa toisinaan katsoakseen, mikä näiden suhde todella on. Ei tiedä, mitä ajatella, jos Zero pitää Ichirua varaosinaan...
♣ - Tuttava - Tayura Minamoto: Omituinen yksilö, joka pelasti laavan yllä roikkuvan Chanen, vaikka tärkeämpikin esine oli tarjolla. Ei ymmärrä tätä, ja seurailee satunnaisesti miettien, miten kiittää tästä.
♣ - Tuttava - Erika Vermillion: Entinen huonetoveri. Sisustusmaku oli... jotain, mistä Chanella ei ole kokemusta...
♣ - Tuttava - Yoru Morino: ...ja uusi huonetoveri jatkaa erilaisenlaista mutta yhtä omituista linjaa, mistä ei nauti lainkaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki