FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Domon Ishijima
Fandom/Teos: Flame of Recca
Ikä: 16 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: 7. kerros, huone 16, kämppis Toris Laurinaitis (Liettua)
Huone lukuvuonna 10-11: 9. kerros, huone 17, kämppis Kai Kudou
Huone lukuvuonna 11-12: 4. kerros, huone 14, kämppis Tsuyoshi Nakamura
Journal: iron_oni

SPOILAA!

Domon

Ulkonäkö:
Tavallisimmin Domonia kuulee verrattavan gorillaan tai muunlaiseen apinaan. Hänen persoonansa selittää osaksi tämän vertauksen, mutta kokonsa puolesta Domonin rakastavat lisänimet osuvat myös kohdalleen. 194 sentin mittainen ja hyvin harteikas sekä lihaksikas. Mikäli ei jo tämän johdosta erottuisi joukosta riittävästi, ovat muita helppoja tuntomerkkejä irokeesikampaus sekä nenässä oleva rengaskoru.

Mustat hiukset, silmien pupillit pienet ja melko lailla mustat. Tavallisimmin pukeutuu vapaa-aikanaan mustiin housuihin sekä valkoiseen T-paitaan, jonka rintamuksesta löytyy pääkallo sekä sääriluut ja teksti ”STOP TOREMA”. Pystyy tekemään mitä liioitelluimman koomisia ilmeitä aina vihasta hysteriaan ja ”Cute Little Domon-chan” :iin.

Persoonallisuus:
Typerys. Yhdellä sanalla sanoen ja ytimekkäästi. Hieman tätä käsitettä laajentaen Domon ei ajattele monimutkaisuuksia (eikä välttämättä ajattele aina lainkaan) tai harjoita suuremmin sensuuria siinä, mitä sanoo. Myös hänen arvosanansa ovat heikkotahtoisempia järkyttäviä. Lisäksi on äärimmäisen jääräpäinen sekä väkivaltainen ja ratkaisee tavallisesti ongelmat nyrkeillään, minkä johdosta opettajat ovat tavallisesti katsoneet Domonia hyvin karsaasti.

Tavallisesti taipuvainen tunteiluun, oli se sitten iloa, vihaa tai surua (tai pelkuruutta, jossa on parhaimmillaan mestari), ja tuo sen julki hyvin selkeästi. Hieman romantikonkin vikaa Domonissa on, mutta hänen valittunsa ei Domonin ikäväksi ole laisinkaan romanttinen luonne. Oman rakkauselämänsä haaveilun lisäksi saattaa pahankurisen apinan näköisenä auttaa tarvittaessa ystäviään näiden romanssien kanssa. Mitä ystäviin muuten tulee, Domon saattaa murjoa näitä nyrkeillään ja harrastaa paljon sanasotaa, mutta on ehdottoman luotettava ja lojaali kaikille ystävilleen. On jopa tarjonnut tiettyä hyvin miehistä osaa anatomiastaan uhrattavaksi, jottei hänen toverinsa menettäisi kättään.

Tytöt ovat luultavasti Domonin suurin heikkous. On herrasmiesmäinen, vaikka ei siihen pisteeseen, että kieltäytyy lyömästä tyttöjä, mutta myös ihastuu pinnallisiin seikkoihin herkästi ja on jotakuinkin pervo. Pahimmillaan on menettänyt aivotoimintansa kokonaan ja voittanut taistelun liikkeellepanevana voimanaan pelkkä himo sekä ajatukset rinnoista. Eikä sovi unohtaa sitä, että hänet on useimmin elinpäiviensä aikana hakannut juurikin tyttö... hänen ihastuksensa.

Erikoiskyvyt:
Pystyi murskaamaan betoniseinän juoksemalla siitä läpi... ennen kuin sai käsiinsä esineitä, jotka antavat käyttäjilleen moninaisia yliluonnollisia voimia. Dosei Ring vahvistaa Domonia vielä entisestään, mahdollistaen kivestä tehdyn sarjamurhaajan kukistamisen yhdellä lyönnillä ja järkyttävän painoisten asioiden nostamisen. Kuchibashi Ou on lähinnä ravun saksia muistuttava heittoase rautaisen ketjun päässä, joka toimii Domonin ainoana pitkän matkan aseena. Tetsugan puolestaan on hänen vahingossa nielaisemansa pallo, joka mahdollistaa käytännössä raudaksi muuttumisen. Tästä johtuvan kovuuden sekä kestävyyden lisäksi pystyy pysäyttämään verenvuodon tällä tilalla. Lisäksi osaksi typeryydestä ja osaksi mielen vahvuudesta johtuva päättäväisyys, joka tekee lähestulkoon immuuniksi minkäänlaiselle aivopesulle.

Nykytilanne:
Näytti siltä, että mielipuolet, jotka olivat ahdistelleet Hokageksi itsensä nimennyttä ryhmää, olivat vihdoin rauhoittuneet, joten sen jäsenillä oli taas aikaa miettiä normaalielämäänsä. Domon, joka halusi viime kädessä lähinnä olla normaali lukiolainen, ajatteli aloittaa alusta jossakin muualla. Celestialin nimi ilmestyi hänen tietoonsa jostakin ja mietittyään asiaa noin kaksi minuuttia Domon alkoi tehdä lähtövalmisteluja.

Muuta:
Kun haluaa tehdä vaikutuksen, ilmestyy paikalle aurinkolasit päässään Teräsmiehen tunnarin soidessa taustalla.

Lukujärjestys:
Maanantai: Voimien hallinta
Tiistai: Liikunta
Keskiviikko: Liikunnan lisäkurssi
Torstai:
Perjantai: Ilmaisutaito

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Elämän rakkaus - Fuuko Kirisawa: m'wife. ...eikun... Domon ilahtui ikihyviksi todettuaan sydämensä valitun saapuneen Celestialiin. Tämä ei tosin ole aivan yhtä innoissaan, mutta ei moinen Domonia estä. Piirittää Fuukoa sitkeästi eikä luovuta, ennen kuin hääkellot kilkkaavat.
♠ - Inha pikkumies - Raivis Galante (Latvia): Tämä pikkumies onnistuu räjäyttämään Domonin hermot kerta toisensa jälkeen, ja päätyy useasti pää kukkaruukkuun ahdetuksi tai muualle, mihin ihmisen ei kuuluisi päätyä, palkkana pahoista töistään. Domon yrittää olla käyttämättä muskeleitaan heikompiin, mutta Latvia ei tee siitä lainkaan helppoa.
♠ - Inha ninja-apina - Sai: Karmea ninja-apina, josta tulee mieleen muuan tyyppi, jonka Domon hakkaisi oikein mielellään. (Tämä tyyppi on tietysti myös yksi hänen parhaista ystävistään, mutta se ei liity tähän asiaan.) Tämän johdosta hyvin ärsyttävä ja Domon on jahdannut tätä ympäri koulua pitkin syksyä, mutta tuloksetta.
♠ - Inha pikkumies joka on joku demoni - Laharl: Toinen pahansisuinen pikkumies, joka voitti Domonin vain teknisistä syistä(!) urheilufestivaalien kamppailulajeissa, mutta alkoi sitten nimittää häntä vasallikseen ja nimesi Domonin uudelleen nimellä "Sonni". On vain ajan kysymys, koska nämä kaksi ottavat yhteen raskaalla kädellä.
♣ - Hieno opettaja - Kyösti Pöysti: Hieno mies, joka jakaa Domonin inhon Latviaa kohtaan. Domon on tosin utelias siitä, miksi tällä on tutti suussaan, mutta ei ole kysynyt aiheesta. Saattaa tosin tehdä niin, jos he joskus menevät kaljalle, jotka Pöysti lupasi. Mutta Domonin on ensin oltava täysi-ikäinen...
♦ - Joku ystäväntapainen ainakin, mukava pikkumies - Edward Elric: Naiset ovat kämppiksiä ja ystäviä ja yhdessä väkivaltaista, mikä synnyttää miesten välistä ymmärrystä. Mukava pikkumies, hyvä rikostoverikin tarpeen vaatiessa.
♥♦♣♠ - Räjäytti pään - Mikoto Yutaka: Luuli kauniiksi naiseksi ja vieraili oikein mielellään tämän palveltavana ja sitten paljastui jotakin... ja nyt juoksee ympyrää pidellen päätään ja ulvoen.

Lisäksi löydettävissä Puutarhakerhosta, vierailee ajoittain Pelikerhossa missä häviää hirvittävästi sekä kummitusjäsen Laharlin vasalleissa.