FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Eda
Fandom/Teos: Black Lagoon
Ikä: 35 (Vuonna 2009)
Ammatti: Opettaja (Uskonto)
Huone: 1. kerros, huone 6
Journal: virginia_mary

Eda

Ulkonäkö:
Eda voi näyttää radikaalisti erilaisesta riippuen ajankohdasta, jona hänet tapaa. Pääosin hänet tavatessa tulee vastaan nunnan kaiken peittävään asuun pukeutunut nainen, josta näkyvät lähinnä vaaleat etuhiukset, violetinpinkit teräväkulmaiset aurinkolasit sekä alinomaan purukumia jauhava suu.

Sitten työvuoro päättyy ja yhtäkkiä paljastuukin, että hupun alla ovat alaselkään ulottuvat vaaleat hiukset, aurinkolasien takana kirkkaansiniset silmät ja nunnanasun alla hyvin naisellinen vartalo, jota peittävät vain korkokengät, vihreä minihame sekä pinkki toppi, joka julistaa ”JUST DO IT”. Purukumi tosin on edelleen mukana kuvioissa.

Persoonallisuus:
Nunna, tuo jalo, nöyrä Kristuksen morsian ja Hänen kunnioittava palvelijansa... on joku muu. Eda ryyppää mielellään, kiroilee paljon ja hartaasti sekä omistaa vähintäänkin liberaalin suhtautumisen seksiin. Kun tähän yhdistetään vielä huolettavan suuri rakkaus rahaan sekä taipumus kanniskella aseita mukanaan, voidaan todeta, ettei Eda ole perinteisin katolisen kirkon sisar, joka taivaan alta on löydettävissä.

Kova ja kyyninen, harvemmin tekemässä mitään, ellei luvassa ole jotakin hyötyä. Ei suutu aivan yhtä herkästi kuin (oletettavasti) parhain ystävänsä, mutta on kaukana pyhimyksen kärsivällisyydestä ja mikäli tulee suututetuksi, siitä ei seuraa mitään hyvää. Omistaa myös silmää miehille ja harrastaa mielellään pientä flirttiä, mikäli aikaa riittää. Tosin on tuskin koskaan ryhtymässä vakavamieliseen suhteeseen, koska salaa aivan liikaa asioita.

Erikoiskyvyt:
Tarkka-ammunta.

Nykytilanne:
Roanapur oli muuttumassa sotavyöhykkeeksi ja rikollisjärjestöt, jotka tahtoivat kovasti tietää, kuka vei heiltä jalansijaa niin ase- kuin huumemarkkinoillakin, olivat pääsemässä kirkon jäljille, minkä johdosta Eda tuumasi ottaa hieman lomaa työtehtävistään ja pitää matalaa profiilia niin kirkon kuin CIA:nkin työtehtävistään. Celestialin maine oli kantanut alamaailmaankin asti ja Eda tuumi opettamisen olevan tarpeeksi helppoa. Olihan hänellä nuorempi apupappikin kirkossa, eikä hän ollut menettänyt tähän hermojaan... paljoa... kovin usein. Se riittäisi, eikö niin?

Muuta:
Nunnan työtehtävät ovat kahdeltakin tasolta peiteroolia. Ensinnäkin kirkko itse salakuljettaa kaikkea mahdollista laitonta ja myy sen eteenpäin rikollisille, toiseksi on CIA:n palkkalistoilla toisenlaisissa työtehtävissä. Minkälaisissa? Siitä ei ole tietoa muilla kuin Edalla itsellään, ja hän ei aio kertoa.

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Juomaseuraa - Arthur Kirkland (Englanti): Juomaseuraa. Tulevat toimeen hyvin ja kielenkäyttökin on yhtä sivistynyttä. Hyviä muistoja illanvietosta tämän kanssa.
♣ - Juomaseuraa - Kyösti Pöysti: Juomaseuraa. Tuo pahansisuisella asenteellaan Edan mieleen hänen parhaan ystävänsä, ja huvittuu ajatellessaan näiden kahden tapaamista.
♦ - Juomaseuraa - Spirit Albarn: Juomaseuraa. Eda seuraa tämän naisvoivotteluja lievällä huvituksella.
♦ - Juomaseuraa - Shinobu Godai: Juomaseuraa. Tuo hyvin paljon mieleen kotiseudun, vaikka Eda toivoo, ettei mies ole samanlainen "all talk, no action" - tyyppinen pummi kuin jotkut siellä.
♣ - Juomaseuraa - Anthony Crowley: Juomaseuraa. Rento jätkä. Vaikka on se tunne kuin tämä olisi tehnyt jotakin hyvin vituttavaa...
♣ - Juomaseuraa - J.C. Denton: Juomaseuraa. Vakava ja käsittämätön. ...mutta kun on tarpeeksi vetänyt niin sama se.
♣ - Juomaseuraa - Eikichi Onizuka: Juomaseuraa. Tarjoaa paljon huvitusta epätoivoisella neitsyydellään, vaikka se yksi nainen tulee suunnilleen raivosta kihisten hakemaan. Oi voi noita skidejä...
♣ - Kollega - Hatori Sooma: Vietti kolme viikkoa tämän kanssa tehden terveystarkastuksia ihmisille. Suht söpö ja O.K. Edan kirjoissa, koska ei tarjoa bullshittiä. Vaikka turhan tiukkapipoisen näköinen.
♣ - Oppilas joka kiinnitti huomion - Mail "Matt" Jeevas: Muistuttaa Edaa siitä, että jotakin jäi jälkeen hänen lähtiessään kotoa. Väijyy nyt Mattia tunneillaan saadakseen tilaisuuden takavarikoida joku tämän käsikonsoleista omaan käyttöönsä.