FANDOM

Pelaaja: T (arot)
Hahmon nimi: Mustan magian kerhon puheenjohtaja (oikea nimi: Erika Vermillion)
Fandom/Teos: Mahoraba
Ikä: 17
Ryhmä: Orion (koska muu ei kelpaa aihepiirin harrastajalle)
Huone ennen lukuvuotta 11-12: 2. kerros, huone 07, kämppiksenä Chane Laforet
Huone lukuvuonna 11-12: 5. kerros, huone 02, kämppiksenä Seiren
Journal: insultmemore

Wikibuchou

Ulkonäkö: Puheenjohtajan läsnäolo on ensimmäisenä tunnistettavissa siitä, että satunnainen katsoja voisi vannoa häntä ympäröivän pahaenteisen mustanvioletin pilven. Lisäksi toiset väittäisivät kuulevansa pahaenteistä... musiikkia?

164 senttiä pitkä hento, varsin kalpea neito, jolla ei ole suuremmin minkäänlaista rintakehää, mistä puhua. Hänen hiuksensa ovat jotakuinkin epämääräisen ruskeat, reisien korkeudelle asti ulottuvat ja niitä pitää poissa silmiltä tummanpunainen hiuspanta. Silmistä puheenollen, ne ovat täysin mustat. Hänen suunsa puolestaan on yleensä lähes pysyvästi auki pienessä poissaolevan näköisessä hymyntapaisessa, joka on hänen ilmeensä noin 90 prosenttia ajasta.

Puheenjohtaja käyttää koulupukunsa kanssa mustaa viittaa ja kantaa mukanaan pehmokarhua nimeltä Deedlit, jolla on vatsassaan epäilyttävännäköinen arpi. Sen sisältä löytyy myös ainakin kristallipallo sekä tarotkortit. Mukana kulkee yleensä myös pari nukkea erilaisista demoneista. Siviileissä hän pitää enimmäkseen suhteellisen peittäviä vaatteita, joihin sisältyy usein turkiksia.

Persoonallisuus: Kuten hänen asemansa kertoneekin, Erika Vermillion rakastaa mustaa magiaa ja kaikenlaisia pimeitä voimia. Hän ottaa harrastuksensa hyvin vakavasti viettäen suurimman osan vapaa-ajastaan kerhohuoneessa keittelemässä epäilyttävännäköisiä juomia tai tekemässä valmisteluja mahtavimman taikaseinän tekemistä varten. Puhumattakaan mustista hätätapaussapateista, joihin kerhon jäseniä usein raahataan näiden tahdosta riippumatta.

Tai sivustakatsojien. Hänellä on aihetodisteista päätellen täydellinen immuniteetti siitä, mitä ihmiset hänestä ajattelevat, välittämiselle. Vieroksuva asenne ei myöskään pysäytä häntä, jos tarjolla on tilaisuus levittää pahojen voimien sanomaa. Toisaalta jos häntä menee loukkaamaan...

...hän alkaa voihkia onnellisesti ja pyytää lisää. Puheenjohtaja on melko lailla sanalla sanoen masokisti, joka saa paljon nautintoa verbaalisesti solvatuksi tulemisesta, ja reaktio siihen on yleensä takertua solvaajaan ja vaatia lisää.

Tosin on myös mainittava, että hän sekä elää että opettaa ohjenuoran ”elä elämääsi kuten se tekee sinut onnelliseksi välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat” mukaan varsin hyvin ja osaa antaa yllättävän hyviä neuvoja muillekin onnellisuuden tavoittamiseksi. Nämä tilaisuudet vain ovat suhteellisen harvinaisia...

BuchouAsmodeus
BuchouKarnov

Erikoiskyvyt: Jos kuuluu Niihin Jotka Ymmärtävät, hän pystyy manaamaan demoneita mahtavine kykyineen. Asmodeus sekä Karnov ovat suosikit. Jos ei, hän osaa elehtiä omituisesti koulun käytävillä ja huutaa komentoja tyhjään ilmaan. Hänen keittelemiensä liemien tehosta sitä vastoin emme osaa sanoa mitään. Mutta ennustaa osaa varsin hyvin.

Nykytilanne: Jäsen Tamamin kanssa taistellessa tapahtui pieni onnettomuus, ja jäsen Kozue sekä tämän rakastettu saivat osansa. Syvyyksien sanansaattajat kertoivat tämän jälkeen, että nämä kaksi olivat nyt myös avaruudessa. Ja mikäli jossakin kosmoksessa oli paikka, jota ei oltu vielä valloitettu Azazelin ja Baalin nimiin, oli asia korjattava viipymättä.

Muuta: Huonojen kielivitsien harras harrastaja, haraa harkitun harmillisesti vastaan jos joku yrittää estää.

Lukujärjestys:
Maanantai: Japani
Tiistai: Biologia, Ilmaisutaito
Keskiviikko: Historia
Torstai: Ennustaminen
Perjantai: Lääketiede, Nukkejen teko

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - kihlattu~ - Umehito Nekozawa: puheenjohtaja umehito~ Joku, joka arvostaa mustaa magiaa yhtä paljon! ahhhhhh~ Näiden kahden kohdalla voidaan melkein puhua jo sielunkumppanuudesta. Erika ei ole aiemmin miesten perään haikaillut, mutta puheenjohtaja Umehito oli poikkeus.
♣ - jäsen~ - Kozue Aoba: jäsen~ mukava tyttö joka tekee maukasta currya. Saa olla kummitusjäsen ilman värväystä.
♥ - demoni~! - Laharl: ahhhhhhhh~ demoni~ Seuraa mielellään tätä pimeyden ruhtinasta ympäriinsä, mutta tämä ei ole yhtä innoissaan... ei sikäli, että tämä lannistaisi Erikaa. Saa verbaalisen pahoinpitelynsä tältä myös.
♦ - jäsen~ - Jacuzzi Splot: kadotettu sielu~ Huutaa komeasti ja reaktio mustaan magiaankin on oikea. Pakkovärväsi kerhoon.
♦ - jäsen~ - Chrona: riivattu henki~ Pahan hengen possessoima ja siksi myös oikein selvä lisä kerhoon, tuo mukavasti ilmapiiriäkin sinne.
♦ - jäsen~ - Senri Shiki: eloton pimeyden palvelija~ Apatia ei haittaa, värvättiin Mustan magian kerhoon hänkin ja on yhtä arvostettu jäsen kuin kaikki muutkin. Mikä on enemmän kuin voisi luulla.
♦ - jäsen~ - Takuma Ichijo: iloinen pimeyden palvelija~ Iloisuus sopii kerhoon VIELÄ huonommin, mutta tämä pitää kerhosta! tervetuloa~
♦ - jäsen~ - Yukiko Amagi: Pitää Erikan vitseistä? ...omochikaeriiiiiiiii...
♦ - jäsen~ - Takumi Usui: Hieno, asiantunteva mies. jäsen josta voi olla ylpeä~
♣ - uhri~ - Ryushi Shiratori: uhri~

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki