FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Freddie
Fandom/Teos: Cromartie High School
Ikä: ?
Ryhmä: Norma
Huone lukuvuonna 09-10: 6. kerros, huone 11, kämppis Rio Izumi
Huone lukuvuonna 10-11: 2. kerros, huone 19, kämppis Chika Akatsuki
Huone lukuvuonna 11-12: 3. kerros, huone 23, kämppis Black Star
Journal: kokuryurider

Freddie

Ulkonäkö:
Jyhkeän lihaksikas, harteikas suuri mies, jonka pää keikkuu noin 191 sentin korkeudella. Varsin lyhyiksi leikatut ruskeat hiukset sekä komeat, paksut viikset samaa väriä. Silmätkin ruskeat ja hyvin sielukkaat, minkä lisäksi hänen silmäripsensä ovat silmiinnähtävän pitkät. Omistaa myös huomattavasti rintakarvoitusta, joka on nähtävillä usein, koska asussa, jota pitää aina, kun mahdollista, ei ole paitaa, ainoastaan ruskeat housut sekä punaiset henkselit. Varsinaisen asunsa lisäksi laskettakoon myös musta mahdollisesti villi hevonen nimeltään Kokuryu, jolla Freddie ratsastaa pääasiallisimpana kuljetusmuotonaan.

Persoonallisuus:
Freddie ei puhu koskaan, antaen sen sijaan ilmeidensä sekä ruumiinkielensä hoitaa puhumisen. Mutta, vaikka sitä on monesti epäilty, ymmärtää mainiosti muiden puhetta ja osaa kyllä noudattaa ohjeita, vaikkakin yleensä hieman liiankin kirjaimellisesti. Tavallisimmin Freddie reagoikin muiden tekemisiin omalaatuisella tavallaan (ja herättää silkalla olemuksellaan reaktioita), mutta poikkeuksena tähän on laulaminen, jota harrastaa oma-aloitteisesti aina tarpeen tullen. (Vaikka Freddie ei puhukaan koskaan, laulaminen on eri asia.) Lisäksi on harvinaisen etevä häviämään kuin tuhka tuuleen ja ilmestymään mitä epätodennäköisimpiin paikkoihin (TV-tähden signeeraustuokio, firman johtoportaan kokous, lentävä lautanen vain muutamia mainitakseni) Ei ole varmaa, johtuuko tämä Freddien uteliaisuudesta ja halusta laajentaa maailmaansa vai olosuhteista, joiden uhri hän on kerta toisensa jälkeen. Mutta tätä, kuten niin montaa muutakaan asiaa Freddiestä, ei tiedetä. Miksi ainakin nelikymppisen näköinen mies on lukiossa? ...Kukaan ei tiedä.

Erikoiskyvyt:
Edellämainittu taipumus ilmestyä omana stoalaisena itsenään mitä mahdottomimpiin paikkoihin hipoo jo erikoiskykyä. Lisäksi on hyvin, hyvin vahva.

Nykytilanne:
Ottaen huomioon, minkälainen Freddie on, ei ollut häneltä minkäänlainen yllätys pölähtää kuin tyhjästä eräänä päivänä Celestialiin hevosensa sekä ystävänsä Gorillan kanssa. Kamiyaman sekä Hayashidan saapuminen saattoi tietenkin vaikuttaa asiaan.

Muuta: Etevä suunnistaja. Muistuttaa myös epäilyttävästi Freddie Mercurya.

Lukujärjestys:
Ei käy tunneilla. Ainakaan sellaisella aikataululla, että läpäisisi minkään aineen läsnäoloseulaa.

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Takashi Kamiyama: ♂
Shinjiro Hayashida: ≠
Mitsuki Kooyama: ““♪