FANDOM

PerustiedotMuokkaa

1922.jpg

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Frey / Kaitou Frey
Fandom/Teos: The Mythical Detective Loki Ragnarok
Ikä: Tuntematon, mutta näyttää n. 20 vuotiaalta.
Ryhmä: Norma
Luokka: 3-B (ennen 13-B)
Huone lukuvuonnna 13-14: Kerros 12, Huone 15. Kämppiksenä Tokiya Mikagami
Huone lukuvuonnna 14-15: Kerros 7, Huone 28. Kämppiksenä Loki
Journal (LJ): dosukoifrey
Journal (IJ): dosukoifrey

UlkönäköMuokkaa

Frey on keskipitkä (n. 174 cm) ja vartaloltaan sopusuhtainen ja hänellä on yli olkapäiden mittaiset ruskeat hiukset. Silmien väri Freyllä on tummansininen. Pukeutumistyyli on ehkä ainoa osa hänessä, joka oikeasti pistää silmään. Pitkät viitat ja takit saavat hänet näyttämään siltä, kuin hän olisi karannut jostain kesken näytelmän. Frey pukeutuu aina jotenkin näyttävästi... ellei pidä päällään koulun vaatimia asusteita.

PersoonallisuusMuokkaa

Frey yrittää kovasti olla, mitä ei ole. Aavevaras, joka taistelee etsiviä vastaan tai kliseisen romanttisen elokuvan päätähti. Jotenkin hän kuitenkin aina epäonnistuu niissä asioissa, joita yrittää. Yleensä se ei ole hänen vikansa (...) vaan muiden. Eihän Frey missään nimessä voi tehdä virheitä (...). Yleensä virheiden pääsyy kuitenkin on hän itse, vaikka hän ei aina sitä tajuaisikaan. Tämän tästä Freystä voikin saada mielikuvan, että hän on hieman hidas ja lapsellinen.

... sitä hän tuntuu muutenkin olevan. Kyllä hänellä on cool ja hieno puolensakin, mutta jotenkin kaikki silti tuntuu menevän enemmän huumoripuolelle. Oikeastaan, Frey on jälleen näitä ihmisiä jotka ovat upeita ja säväyttäviä... kunnes he avaavat suunsa. Freyllä on usein tapana puhua itsestään kolmannessa persoonassa ja muutenkin itseään ylistäen, mikä tekee hänestä hieman hitaan lisäksi narsistisenkin... mikä vain ei voi olla hyvä yhdistelmä.

Kyllä Frey osaa vakavakin olla. Suojellessaan jotakuta tai auttaessaan neitoa hädässä hän osaa olla oikeasti vakava ja tehdä kaiken tosissaan... mutta tilanteen jälkeen hän yleensä palaa omaksi älyvapaaksi itsekseen.

ErikoiskyvytMuokkaa

Gullinbrusti.jpg
Bladskidnir.jpg

Frey on Norjalainen jumala, mikä ei yleensä näy hänen käytöksessään tai muussakaan. Sellainen hän kuitenkin on ja sen avulla hänellä on erilaisia kykyjä, joista näkyvimmät ovat Gullinbursti ja Bladskidnir.

Gullinbursti; Metallinen sika, jolla voi ratsastaa ja kaivautua vaikka maasta läpi. Gullinbursti osaa myös lentää ja sen avulla voi hyökätä muidenkin kimppuun. Ajoittain Gullinbursti toimii myös omillaan, mutta suurimmaksi osaksi se tottelee Freyn käskyjä.

Bladskidnir; Suuri laiva, jolla voi matkustaa ilmojen halki ja jolla voi ampua vihollisia alas. Freyn sanojen mukaan Bladskidnir on tuhoutumaton... mutta siihen sanaan ei ihan kannata luottaa.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Freya oli jossain Celestial nimisessä paikassa? Ei hätää, isoveli pelastaa Heimdallin kanssa! ... jaa, ei se ollutkaan Celestial se paikka mistä puhuttiin. No eiköhän lähdetä takaisin... tosin sieltä ei pääse takaisin. No ... millaisethan shoppauspaikat täällä on...
Saapumisajan canon kohta: Ei määritelty.

KouluMuokkaa

Kerhot: Ei ole.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Ystävä - Heimdall: Frey ajattelee Heimdallin kaverinaan, minkä takia raahaakin poikaa ympäriinsä (ja pojan pitää muutenkin rentoutua ja nähdä maisemia hieman). Vaikka alunperin Freyn piti auttaa Heimdallia tehtävässään, niin jotenkin se vain unohtui ja siskon etsiminen ja Heimdallin kanssa yleisesti hengaaminen ja asuminen tuntui tärkeämmältä puuhalta sillä ajalla...
♥ - Ihastus - Yamato Nadeshiko ( Meroko Yui ): Ei tiedä tämän oikeaa nimeä, mutta pitää tätä kauneimpana ja ihanimpana, japanilaisena kaunottarena.
♥ - Ihastus - Yamato Nadeshiko 2?! ( Misaki Harada ): Nainen, jonka ruumiissa oli jonkin aikaa. Onko tämä sittenkin se nainen, jota etsii?! Aaa...
♣ - Tuttava - Loki: Pois potkittu Jumala. Ei vihaa, mutta ei liiemmin pidäkään... haluaisi voittaa Etsivä-Lokin mestarivarkaana!
♣ - Tuttava - Narugami: Toinenkin Jumala. Ei oikeastaan sinänsä ole tämän kanssa tekemissä...

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 10, Kerros 17. Kämppiksenä Heimdall.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 4, Huone 10. Kämppiksenä Yuujiro Shihoudani.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 5, Huone 35. Kämppiksenä Kunimitsu Tezuka.

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai - Voimien Kontrolli
Tiistai - Äidinkieli (Norja), Leipominen
Keskiviikko - Japani
Torstai - Luova kirjoittaminen
Perjantai - Ompelu

Urheilufestivaalit

2011
Punaisen joukkueen jäsen

Osallistui:
- Nauhapeli
- Lappupeli

Pelitapahtumat

2010

- 5.6: Saapuu koululle Heimdallin kanssa Gullinburstin selässä... keskelle koulun kevätjuhlia. Siitä seuraa kaaosta ja Frey tallottiin ainakin kaksi kertaa jalkoihin.
- 14.7: Frey on kateellinen kun joku selätti karhun (Juubei kompastui Origami karhuun) ja menee metsään etsimään karhua. Tulee potkaistuksi ulos, sillä Sugino ei tykkää tästä.
- 20.7: Yrittää selittää Ayalle, ettei Heimdall ole adoptoitavissa.
- 13.8: Muuttui Yamato Nadeshiko kakkoseksi (Misaki H.) Freaky Fridayn aikana. Ekstaasissa.
- 16.8: Herää navetasta Gullinburstin kanssa.
- 25.8: Saavat orionista evakkoon Nioun.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa ensimmäisen vuoden.
- 11.10: Loveless event ei tuo ylimääräisiä korvia tai häntää, mutta se oli jo odotettavissa. Mutta toisella hänen Yamato Nadeshikoistaan on sellaiset vielä! Ihanaa.
- 4.12: Häviää Voimien kontrollin kokeen Rukian kanssa, hitsin Bladskidnir.
- 14.12: Häviää Rukialle uusinnassa.
- 24.12: Ilman paria joulujuhlissa.

2011

- 1.1: Stalkkaa juomapeliä.
- 7.1: Saa puolet kylästä kimppuunsa, kun summonoi Bladskidnirin Narugamille kyydiksi ja tuhoaa osan taloista.
- 22.2: Ryntää Misaki Haradan avuksi Agitan tulipalossa. Tulee viskatuksi ulos ikkunasta. Myöhemmin ryntää Orioniin etsimään syyllistä.
- 26-27.3: Urheilufestivaalit eivät tuo hänelle mainetta ja kunniaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki