FANDOM

Greciaelysia.jpg

Elysia ja Gracia

Pelaaja: Kati-mama
Hahmon nimi: Gracia Hughes
Fandom/teos: Fullmetal Alchemist (pääasiassa manga/brotherhood)
Ikä: 25~30.
Ryhmä: Henkilökunta (keittäjä).
Huone: Kerros 1, huone 22. Samassa huoneessa koko perhe.
Journal: elysiailoveyou.

Ulkonäkö: Gracia on normaalimittainen, hoikahko ja melko muodokas, keski-ikää lähestyvä nainen. Hänellä on lyhyet, haaleanruskeat hiukset ja vihreät silmät Hänen ulkonäössään ei oikeastaan ole mitään erityistä mainittavaa, onnellisen äidin hehkua lukuunottamatta.

Gracia käyttää melko yksinkertaisia vaatteita, yksivärisiä paitoja ja polvimittaisia hameita. Keittiössä työskennellessään hänellä on myös essu ja hiusverkko.

Persoonallisuus: Gracia on loistava esimerkki käsitteestä Hyvä Äiti. Hän on rauhallinen, ystävällinen, kärsivällinen ja varpaista päälaen korkeimpaa kohtaa myöten täytetty hellällä rakkaudella miestään, tytärtään ja koko muuta lähipiiriään kohtaan. Hän huolehtii oman perheensä ohella mielellään ja ongelmitta myös muista, erityisesti lapsista.

Gracia on hyvin tarkka siitä, miten hänen tytärtään kohdellaan. Vaikka hän onkin yleensä hyväntahtoinen ja mukava ihminen, Elysiaa pelottavat ja häiritsevät ihmiset saavat kyllä kuulla kunniansa!

Erikoiskyvyt: Osaa laittaa herkullista ruokaa ja leipoo maailmankaikkeuden parhaita piirakoita.

Nykytilanne: Maesin saadessa työnsiirron Celestialiin Royn käskystä, perhe seurasi tietysti mukana. ♥

Muuta:

+ Gracian mukana kulkee lähes aina hänen ja Maesin kolmevuotias pikkuneiti, Elysia. (Poikkeuksena ne hetket, kun Maes nappaa tytön mukaansa ja lähtee kehuskelemaan työtovereilleen/oppilaille/naapureille/kyläläisille/metsäneläimille/jne..)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki