FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Ling.jpg

Perus-Ling.

Pelaaja: ALling
eli Anna, joka adoptoi tämän Katilta
Hahmon nimi: Greed ja Ling Yao
Fandom/teos: Fullmetal Alchemist (Brotherhood / manga)
Ikä: Ling: 15, Greed: .. parisataa vuotta
Ryhmä: Norma.
Luokka: 3-A (ennen 13-H)
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 10, Huone 18. Kämppiksenä Kaoru Hitachiin
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 09. Kämppiksenä Hisoka Kurosaki
Journal (LJ): greedyling
Journal (IJ): lingisgreedy

Sinänsä sisältää spoilereita - toisaalta, GreedLing itsessään on spoileri. Uh, suhtautukaa varauksella?

"Edward Elric. Jäät historiaan miehenä, joka syötti kuninkaalle kengän."

UlkönäköMuokkaa

Ling on melko normaalipituinen (ehkä n.170cm?) nuorimies. Hän on laiha ja melko pienirakenteinen, vaikka lihaksiakin löytyy. Hänen hiuksensa ovat mustat. Ne ovat takaa poninhännällä, valkoisella rusetilla sidotut, ja edestä vasemmalle sikinsokin sojoittavat. Lingin silmät ovat pienet yleensä vain hyvin vähän raollaan - ilmeisesti hänen silmänsä ovat niin herkät(?) ettei hän halua altistaa niitä liialle auringonvalolle/hiekalle/jne. Hänen kasvoillaan on yleensä leppoisa, leveä hymy, mutta se on oikeastaan useimmiten vain kulissina. Yksin ollessaan ja tilanteiden mennessä vaikeiksi, Ling ei juurikaan viitsi virnuilla. Oikeastaan Lingin perusilme on ( ` u ´ ) ja vakava ilme on ( \ _ / ).

Lingin perusasuun kuuluu keltainen lyhyt haorimainen takki, sideharsot käsivarsien, vyötärön ja jalkojen ympärillä, sekä valkoiset lyhytlahkeiset housut. Hän tuntuu kokevan syvää vihaa paitoja kohtaan, mutta suostuu erikseen vaadittaessa sellaisiakin käyttämään.

Greedin ulkonäkö on muuten samanlainen, mutta hän huitaisee otsahiukset oikealle puolelle. Toisin kuin Ling, hän pitää silmiään yleensä auki, koska ei ole niin kehittynyt ympäristönsä käsittelemisessä sirrisilmin. Pukeutumisesta päättäessään hän myös valitsee huomattavasti tyylikkäämpiä ja synkkäsävyisempiä vaatteita kuin Ling.

GreedLingin vasemmassa kämmenselässä on Ouroboros-tatuointi, eli merkki siitä, että hän on Homunculus.

PersoonallisuusMuokkaa

Ling as greed FMA by NanoCigT.jpg

Ling on Xingin valtakunnan 12. prinssi, toisin sanoen yksi Xingin keisarin jälkeläisistä ja hänen asemansa mahdollisista perijöistä. Koska hän ei ole vanhin poika, hänen täytyy näyttää olevansa parempi kuin muut keisariksi pyrkivät veljensä saadakseen edes mahdollisuuden pyrkiä isänsä asemaan. Suuren, arvokkaan päämääränsä myötä Lingistä onkin tullut hyvin kunnianhimoinen, päättäväinen ja vastaansa asettuvia kohtaan lähes röyhkeän pöyheilevä. Hänellä on edellä mainittuun liittyen myös paha tapa tuottaa ongelmia ihmisille, joilla ei ole hänelle erityisemmin merkitystä - hän on mm. jättänyt Edwardille maksettavaksi pari hyvin isoa ravintola/huonepalvelulaskua ennen kuin he ystävystyivät kunnolla. Hänelle ei myöskään tuota ongelmia flirttailla enemmän tai vähemmän varattujen naisten kanssa, vaikka naisen (tuleva/toiveikas/mahdollinen) poikaystävä seisoisi vieressä..

Ennen kaikkea Ling uskoo siihen, että tulevana keisarina hänen tulee ottaa aina huomioon kansansa hyvinvointi ja asettaa se ensisijaiseksi. Tämän vuoksi hänen ystävänsä ja mukanaan tulevat henkivartijat saavat häneltä erittäin ystävällistä ja reilua kohtelua, eikä hän taisteluissakaan erityisemmin välitä siitä, että henkivartijoiden kuuluisi suojella häntä eikä toisin päin. Näissä (ja monissa muissakin) asioissa Ling ajattelee hyvin viisaasti ja vakavasti, mikä saattaa ajoittain yllättää niitä ihmisiä, jotka ovat tottuneet hänen rennompaan puoleensa.

Green on ahneuden ruumiillistuma ja sen todellakin huomaa hänestä. Hän haluaa kaiken mitä vain voi omistaa, mutta kaikkein eniten hän himoitsee valtaa ja voimaa. Vaikka hänen ahneutensa saattaa kuulostaa hyvin negatiiviselta piirteeltä, siinä on oikeastaan yksi erittäin hyvä puoli: hän haluaa pitää myös huolta omistamistaan asioista. Tämä tarkoittaa myös sitä, että hän puolustaa ja suojelee lähipiiriinsä kuuluvia ihmisiä. Hän on kieroutuneella tavalla huumorintajuinen ja yleiseltä olemukseltaan hyvin rento.

Greed ei ole suoranaisesti uskollisin mahdollinen seuralainen, mutta hän yleensä pitää lupauksensa, ainakin jos ne koskevat vain jotain lyhyellä aikavälillä tapahtuvaa. Jos hänelle tulee eteen jotain parempaa, jota hän haluaa enemmän, hän saattaa kääntää takkinsa samalta seisomalta. Hän on silti reilu - jos olet uskollinen hänelle ja palvelet hänen tarpeitaan, hän tekee saman sinulle, ainakin niin kauan kuin sinusta on hyötyä. Vaikka hän ei sitä ääneen myönnäkään, "ystävyys" on asia, johon hän pyrkii, vähintäänkin alitajuisesti.

Homunculus-perheestä Greed on siis itseasiassa mukavin ja hänen kanssaan on mahdollista tulla toimeen hyvinkin helposti pitää vain löytää jotain tarjottavaa..

ErikoiskyvytMuokkaa

79075-lin and ran fan by emimaru large.jpg

Vakava!Ling suojelemassa Ranfania.

Lingiä on koulutettu pienestä pitäen omavaraiseksi taistelijaksi, koska keisariperheen jäseniin kohdistuu paljon murhayrityksiä. Ajoittain heille määrättyihin vartioihinkaan ei voi luottaa, joten on tärkeää, että jokainen osaa vähintäänkin puolustautua. Ling osaa siis erinäisiä taistelulajeja ja käsittelee miekkaa erittäin taitavasti. Hän on myös hyvin ketterä, taidoiltaan lähes akrobaatti, ja fyysisesti voimakas. Hän on nostanut Gluttonyn paljain käsin, mikä saattaa kertoa jotain hänen voimistaan..

Ling pystyy myös aistimaan ihmisten ja Homunculien auran ja läsnäolon. Siten hän pystyy taistelemaan hyvin pimeässäkin, sillä hänen ei tarvitse nähdä tai edes kuulla vastustajaansa tiedostaakseen tämän olinpaikan.

Greed muuttuu alumiinivuoaksi tarvittaessa. Greedin erikoiskyky on ns. täydellinen suoja, eli hän voi muuttaa kehonsa (tai tässä tapauksessa Lingin kehon) alumiinipintaiseksi. Päällystekerros ei ole kovin paksu, mutta sen korjaaminen on nopeaa.

Koska Greed (ja Greedin kanssa yhdistyttyään myöskin Ling) on Homunculus, hän on teoriassa kuolematon. On olemassa joitakin tapoja "tappaa" Homunculus, mutta toivottavasti ei tule tarvetta kokeilla näitä keinoja. ♥

CanonMuokkaa

Saatuaan muistonsa takaisin ja paettuaan Isänsä luota, Greed päätti tehdä uuden toimintasuunnitelman. Hänen ei tehnyt mieli ottaa uudelleen yhteen muiden Homunculusten kanssa, mutta hän tiesi, että Maasa ollessa se tulisi ennemmin tai myöhemmin jälleen ajankohtaiseksi. Ja toisaalta.. Maailmankaikkeudenherruus kuulosti paljon paremmalta kuin pelkkä maailman valtaus..

MuutaMuokkaa

+ Ling ja Greed jakavat saman kehon. He yleensä tappelevat siitä, kumpi saa pitää ohjaksia käsissään, mutta muiden onneksi tämä tapahtuu lähinnä kehon pään sisällä käytävänä keskusteluna/tappeluna. Joissain tilanteissa heidän ei tarvitse edes riidellä; jos tilanne on Greedin mielestä tylsä, hän antaa ohjat Lingille, tai mikäli taistelu on käynnissä, Greed yleensä pitää huolen suojauksesta ja muusta. Vaihdos on helppo huomata ihan silmämääräisestikin.

+ GreedLing tuntee muut FMA-hahmot vähän vaihtelevasti. Muiden homunculusten kanssa hän ei tule toimeen jo toistuvan petturuutensa vuoksi, mutta toisaalta armeijalaisetkaan eivät tunnu häneen erityisemmin tykästyneen. Elricin veljesten kanssa yhteistyö sujuu melko mutkattomasti ja heihin sekä Greed että Ling luottavat. Ranfanin kohdalla suhtautuminen on hyvin kaksijakoista; Ling luottaa epäröimättä elämänsä tämän käsiin ja tuntee muutenkin hyvin lämpimiä tunteita tätä kohtaan, kun taas Greedin ja Ranfanin suhde on lähinnä kilpailuhenkinen.. vaikka kyllä Greedkin mielellään tekisi Ranfanin kanssa kaikenlaista. ;)

KouluMuokkaa

tba

IhmissuhteetMuokkaa

tba

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone ennen: Kerros 8, huone 04.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 1, Huone 12. Kämppiksenä Shito Tachibana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki