FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Guy6

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Guy Cecil
Fandom/Teos: Tales of the Abyss (peliverse)
Ikä: 21
Ryhmä: Agita
Luokka: 2-D (ennen 13-B)
Huone lukuvuonna 13-14: -
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 25. Kämppiksenä Ryouta Kise
Journal: swordofgardios

Sisältää spoilereita.

UlkonäköMuokkaa

184 cm pitkä, hoikka nuori mies, jolla on lihaksikas ja nopeaan liikkeeseen sopeutuva keho. Hänellä on lyhyet, blondit hiukset, jotka sojottavat ylös- ja taaksepäin piikkimäisesti. Hänen silmiensä väri on turkoosi. Guy on ulkonäöllisesti aikalailla "unelmavävy" materiaalia.

Guy pukeutuu yleisesti ottaen vaaleanvärisiin ja maanläheisiin vaatteisiin. Yleismmin hänellä voi nähdä päällä valkoisen paidan, jonka päällä on vaaleanruskea liivi ja mustat housut. Vyötäisillä hänellä on yleensä vyö, jossa roikkuu miekka. Kaulassaan hänellä on lähes aina vihreä kaula koriste, jossa on pyöreä, kultainen koru.

PersoonallisuusMuokkaa

Guy on erittäin mukava nuori mies, joka haluaa olla ihmisten avuksi. Hän ei pidä siitä, jos joku on allapäin tai jotakuta sorretaan. Sellaisissa tilanteessa hänen on pakko toimia ja yrittää piristää tai auttaa heitä jollakin tavoin. Joskus apu saattaa tulla rohkaisevina sanoina. Guylla tuntuu olevan taito keksiä oikeat sanat tilanteeseen kuin tilanteeseen, mikä on monta kertaa saanut jonkun hänen ystävistään parantamaan mielialaansa - edes hieman.

Ikävä kyllä "oikeiden sanojen löytämisestä" on ollut Guylle myös aikamoista harmia. Hän sanoo yleensä sen, mitä hänelle tulee mieleen - etenkin naisille. Suorapuheisuus onkin luonut Guylle hurmurin maineen. Tämä ei olisi muutoin huono asia, sillä Guy rakastaa naisia, mutta samalla pelkää heitä kuollakseen. Sen takia naisten jakamaton huomio häntä kohtaan aiheuttaa hänelle suurta stressiä aina silloin, kun hän vahingossa automaattisesti hurmaa jonkun neidon sydämen ja saa tämän lähestymään. Lisäksi joskus Guyn suorapuheisuus ja rehellisyys saa hänet ongelmiin ihan vain sen takia, että hän sanoo jotain, mitä ei olisi pitänyt.

Rauhallisuus on yksi Guyn hyveistä. Hän menee yleensä tilanteisiin niin, että ajattelee ensin mitä tekee ja toimimalla sitten. Yleensä hän on myös se porukasta, joka osallistuu stragedisiin mieitöihin ja ehdottaa mielestään sopivia ideoita. Guylla onkin paljon hyviä ajatuksia yleensä tilanteita ajatellen ja hänen mielipiteensä otetaan huomioon. Vaikka Guyn kuvittelisi tämän takia olevan kamalan vakava, on hän silti välillä se, joka yrittää nostaa porukan tunnelmaa masentavista ajatuksista... mutta toisaalta hän saattaa välillä tuoda porukan niihin ajatuksiin, jos kukaan ei tunnu niitä tarpeeksi ajattelevan.

Guy menetti perheensä nuorena. Tämän takia hänelle kasvoi nuoresta pitäen paljon vihaa sydämeensä. Hän eli nuoruuteensa kosto ajatuksissaan ja palveli verivihollistaan päivästä toiseen odottaen oikeaa hetkeä kostolleen. Viha kuitenkin heltyi kun hän tutustui perheen nuorimpaan, Luke fon Fabreen, joka oli nuorena menettänyt muistonsa ja tarvitsi tukea oppiessaan kaiken alusta alkaen uudelleen.

Luke, tietämättään, muutti Guy kostonhalun jatkuvasti pienemmäksi ja vaikka hän ei koskaan päässyt niistä kokonaan yli, ei hän siltikään voinut enää mitään tehdä. Hänestä oli tullut lojaaji Lukea kohtaan. SIlloin, kun kaikki muut halusivat jättää tämän taakseen (saatuaan selville, ettei Luke ollut Luke ja kun tämä oli tehnyt hirvittävän teon), Guy palasi tämän luokse. Hän ei hylännyt Lukea, sillä hänelle poika oli se "oikea Luke". Heidän seitsemän vuotinen yhteinen taival oli se, millä oli merkitystä eikä se, ketä hänen olisi niin sanotusti oikeasti pitänyt palvella.

Suuttuessaan Guy saattaa menettää toisinaan malttinsa. Silloin hän tekee ensin ja ajattelee sitten... mutta pyytää anteeksi, jos aiheutti jonkinlaisia ongelmia kenellekään. Guy on valmis ottamaan vastuun teoistaan aina silloin, kun hänen niin tulee tehdä. Hän ei pakene, eikä anna muiden hoitaa niitä puolestaan.

Guy vaikuttaa suurimmaksi osaksi hyvin aikuismaiselta ja tasapainoiselta ihmiseltä. Välillä hänelle kuitenkin iskee fanipoikuus. Aina uusia teknisiä laitteita nähdessään hän innostuu ja alkaa tutkimaan tai puhumaan niistä ja kun hän puhuu, häntä on melkein mahdoton pysäyttää... ellei sano suoraan. Kyllä hän sitten nolostuneena yleensä hiljenee.

ErikoiskyvytMuokkaa

Guy taistelee Sigmund-nimisen taistelutyylin avulla. Tyyliin kuuluu taistelu miekalla ilman kilpeä (tai vaihtoehtoisesti miekan suojaa kilpenä käyttäen). Sen lisäksi, että hän on taitava miekkamies hän on myös vikkelä ja atleettinen taistelussa.

CanonMuokkaa

tba.

MuutaMuokkaa

+ Guyn oikea nimi on Gailardia Galan Gardios. Hän on Malkuthin aatelinen, jonka perhe murhattiin, kun hän oli 5-vuotias.
+ Lapsuudessaan saamansa trauman takia Guy pelkää naisia. Pahiten tämä ilmenee silloin, kun kontakti naisiin on yhtäkkinen ja tulee hänelle yllätyksenä, mutta kyllä hän muutoinkin saattaa säpsähtää.
+ Rakentelee vapaa-ajallaan kaikenlaisia koneita ja tutkii sellaisia mielellään myös.

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki