FANDOM

Pelaaja: Nea, Celestialin muuton jälkeen Essi
Hahmon nimi: Hanabusa Aidou, toiselta nimeltään Idol sillä sukunimen lausunta kuulostaa samalta
Fandom/Teos: Vampire Knight
Ikä: 17-vuotias
Ryhmä: Orion
Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 12, huone 17.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 6, huone 12. Kämppis Axel
Journal: childishice

Aidou

"Bang! ;)"

Ulkonäkö:
177 cm pitkä, normaalipainoinen ja hoikahko herra, joka osaa jopa näyttää aatelista sukua/arvoa olevalta vampyyriltä, jos vaan jaksaa - näyttääkin siltä useinkin pieniä hetkiä mutta sitten tulee lapsellinen luonne esiin. Vaaleat hiukset ovat laineikkaat, yleensä aina sotkussa ja pörröllä joka suuntaan aivan miten sattuu (poikkeustapauksina kaikenmaailman juhlatilaisuudet tai muut tärkeät tilaisuudet) ja yltävät pisimmillään Aidoun niskan puoleen väliin. Otsahiuksillaan peittäisi silmänsäkin tosin ei tee niin kamalan usein. Silmät ovat jään siniset (virallisissa mangakan värityksissä), joissain valoissa tosin näyttävät turkoosilta (animeväri). Verenhimoisena tosin ovat punaisina hohtavat~ silloin kannattaa mahdollisesti olla kaukana Aidousta tosin. Ihon sävy on ihmisiä kalpeampi, kulmahampaat ovat terävät.

Pukeutuu.. Vapaa-ajalla joko aristokraateille sopivaan tapaan arvokkaisiin vaatteisiin, joihin normaalituloisilla ei olisi varaa elleivät ainakin vuotta säästäisi, tai sitten vaan joihinkin aivan rentoihin, joita voisi kuvitella löytävänsä melkein kenen tahansa vaatekaapista. Se on oikeastaan kapinointia perhettäkin vastaan, hänen isänsä heittäisi pojan seinään, jos näkisi hänet sellaisissa vaatteissa. Suosikkivärejä pukeutumiseen ovat punainen, valkoinen, lila, harmaa ja musta. Yleisin vaate päällä on kuitenkin koulupuku myös tuntien loputtua viikolla, viikonloppuisin heittäytyy siitä vapaalle ja pukee päälleen jotain vaatekaapistaan.

Persoonallisuus:
Aidou on kuin elementtinsä jää - tuntuu turvalliselta mutta koskaan ei voi tietää milloin se turvallisuus muuttuu hengenvaaraksi pienessä hetkessä. Hänen mielialan vaihtelunsa ovat kuin pikkulapsella; ensin hän on täysin pirteä ja ystävällinen, seuraavassa hetkessä julma ja vaarallinen. Tuollaiseen luonteeseen kun yhdistää sen, että hän osaa omasta mielestään täydellisesti jääelementin käytön sekä se että hän on vampyyri niin Aidou voi olla joissain tilanteissa jopa todella hengenvaarallinenkin. Herra myös yleensä puhuu ohi suunsa - hän puhuu aina aivan älyttömästi ja ajattelee, että tottakai sinä jaksat kuunnella (välittämättä siitä, että näytät ehkä kuolleeksi tylsistyneeltä). Eihän sellaisilla asioilla ole väliä kuten esimerkiksi kaikkien muiden paitsi Kaname-saman yksityisyys ja liikapuhumisen seuraukset (kuten läpsäisy poskelle) ohi suunsa puhuttuaan ja sanottuaan liikaa tai toimittuaan typerästi, typerästi toimimisen kyllä osaa. Hauskan pitäjä, pyrkii siihen, ettei ota moniakaan asioita vakavasti, pitää itseään egonsa avulla Idolina edelleenkin~.

Tämä jääpentu, joksi Akatsuki häntä kutsuu, osaa kyllä olla myös hyvinkin itsepäinen ja kiukuttelee huutamalla kuin pikkulapsi, jos ei saa tahtoaan läpi. Tuittupäinen, vetää herneet nenään pienistäkin asioista toisinaan tai vaihtoehtoisesti tuo jäät paikalle ja alkaa vaaralliseksi. Hän ei myöskään harkitse melkeinpä kertaakaan ennen kuin tekee jotain uhkarohkeaa tai tyhmänrohkeaakin. Toisaalta hänellä on myös puolensa, joka jahkailee asioita liiankin paljon (yleensä siksi, että se asia liittyy Kaname-samaan ja miettii pitäisikö hänen saada tietää vai ei, voisi olla parempi jos ei tietäisi, voisi toisaalta olla parempi jos ei tiedä). Useimmiten toimii kyllä niin, ettei edes muista Kaname-saman saavan varmasti tietää asiasta myöhemmin, alkaa hurjapäiseksi ja tekee mitä huvittaa unohtaen teoistaan olevan varmasti seurauksia. Koska Aidou yleensä ei ajattele mitä tekee tai sanoo, hän on usein täysin asiaton, sopimaton ja epäasiallinen sanoen ja tehden ihan mitä tahansa mieleen tulee. Lapsellinenkin osaa olla, hyvinkin lapsellinen itseasiassa. Kuittailee Yuukille kyllä ulkonäöstä mutta ei anna neidin kuittailla takaisin omasta lapsellisesta luonteestaan. Yrittää aina sitä, että itse päättää miten tilanteessa edetään ja Akatsukin pitäisi vain tulla perässä, yleensä tämä Timonmainen logiikka ei tosin toimi. Serkkupoika pitää Aidouta kontrollissa.

On Aidoulla vakavakin puolensa, hän vaan yleensä pitää sen täysin omana tietonaan ellei kyse ole vakavasta asiasta. Hän osaa pitää myös todella vakavat asiat täysin omana tietonaan ja miettiä niitä vain oman päänsä sisällä.

Kaname-samalle hän on todella uskollinen vaikka toisinaan astuukin hänen asettamiensa rajojen väärälle puolelle. Silti, kukaan ei voisi mitenkään kääntää hänen uskollisuuttaan muualle, ei edes Kaname-sama itse. Se on mahdotonta koska Aidou ei suostuisi millään keinolla siihen. Hän tekee kuten Kaname-sama käskee, halusipa tehdä niin tai ei. Ja hän on todella mustasukkainen siitä että Kiryuu ja Yuuki näyttävät olevan Aidoun elämän arvostetuimmalle puhdasveriselle enemmän huomion keskipisteenä.
Saa shokin, jos kysyt onko hän rakastunut puhdasveriseen (eihän se nyt olisi heidän vampyyriarvoillaan mitenkään sopivaa, etenkin kun molemmat ovat poikia! ...paitsi että Celestialilla ei ole Aidoun vanhempia näkemässä asiaa~ onneksi Aidou ei tajua tätä vieläkään) mutta ei jätä epäselväksi, että vastaus on ehdoton kyllä ♥. Akatsuki kyllä saa pidettyä hänet kontrollissa, mutta Kaname-sama on ainoa, jota Aidou oikeasti tottelee, välillä tottakai tyylilleen uskollisesti rajoja ylitellen. Se tosin on yksi keino saada huomiota Kanamelta ;].

Erikoiskyvyt:
Hallitsee täydellisesti elementtiä jää, pystyy luomaan sitä tyhjästä ja käyttämään aivan miten huvittaa ...mielikuvitusta jään käyttöön Aidoulla kyllä riittää valitettavankin paljon. On vampyyrien aatelisluokkaa, toiseksi vahvinva, Aristokraateiksikin hänen laisiaan kutsutaan. Paranee nopeammin haavoista kuin ihmiset ja heikommat vampyyrit. On myös fyysisesti voimakkaampi kuin ihmiset ja heikommat vampyyrit.

Celestialiin saapuminen:
Kaname-sama lähti ilman tiimityöllä toimivaa oikeaa kättään Celestialille. EI SE KÄY! Aidou nosti metelit ensin, sai Akatsukin ajattelemaan asiaa myös ja siinä metelöidessään paljasti asian vahingossa Yuukillekin. Lopputulos oli lähteä kolmestaan Kaname-saman jalan jälkiä seuraamaan.

Muuta:
Ailahtelevaisuutensa puolesta, ja sen puolesta kuinka vaarallinen voi suuttuessaan olla jään kanssa, olisi melkeinpä hyvinkin voinut päätyä Orioniin. Meni kuitenkin Normaan Akatsukin kanssa koska Akatsuki on loistava pitämään Aidouta kurissa. Sitäpaitsi Aidoun vaarallisuus on keskiluokkaa verrattuna muutamaan vampyyriin ja useimpiin Orionissa..

♥ Perheeseen kuuluu pikkusisko Tsukiko ja vanhemmat
♥ Akatsuki on hänen serkkunsa jomman kumman vanhemman puolelta
♥ Tykkää kaikesta makeasta - karkit, pockyt, hattarat jne.
♥ Sai entisessä koulussaan, Cross Akatemiassa, ihmistytöiltä lempinimen Idol koska sukunimi Aidou kuulosti englannin sanalta Idol.
♥ Menee varmasti hetki totutella siihen, että päiväluokka ei enää kilju Idoliaan fanilaumana... No, aina voi kerätä uuden fanilauman ja fanikerhon!
♥ Kerää kaikkea turhaa roinaa - joutui tosin aloittamaan kokoelmansa uudestaan koska Akatsuki ja Kaname-sama veivät entisen kokoelman roskiin. Ja nimenomaan turhaa roinaa ... vai tiedätkö ketään muuta, joka pitää suurimpina aarteinaan jopa silppua lampusta, jonka Kaname-sama/joku juuri rikkoi? Et. Sitähän minäkin.

Ihmissuhteet:
Kaname Kuran ~ Näkee hänet lähes koko ajan niin, että Aidoun silmät ovat joko sydäminä tai täynnä tähtiä. Gltter, glitter, glitter.. Aidou suorastaan palvoo häntä.

Akatsuki Kain - Serkku. He tappelevat paljon mutta ovat toisaalta melkein aina kaikkialla kahdestaan liikenteessä ellei Akatsukilla ole muuta seuraa (tai ellei Aidou mene Kanamea seuraamaan).

Ruka Souen - Painajainen! Mene pois Kaname-saman kimpusta sinä senkin....! Eivät tule ollenkaan toimeen ja ovat koko ajan sotajalalla sekä kisaamassa Kaname-saman suosiosta.

Zero Kiryuu - Saisi Aidoun puolesta kadota maailmankartalta.On sitäpaitsi pelottava aseensa kanssa vaikka mitään ei asiasta ääneen myönnäkään ellei Zero ammu millin verran Aidousta ohi.

Yuuki Cross - Yuuki-chan on vereltään hyvän makuinen ja söpöhöpöpöpöiashaciqa, mutta onko sen pakko olla niin hyvissä väleissä Kaname-saman kanssa? Aiheuttaa paljon mustasukkaisuutta ja satunnaisia kohtauksia, kun tekee mieli juoda neiti vaikka kuiviin mutta no.. Mennyt lupaamaan Kaname-samalle, että pitää häntä silmällä ja suojelee ongelmilta, joten pakko kai se vaan on yrittää olla kiltisti. Alikehittyneeksikin on nykyään paha alkaa haukkumaan, huoh.

Rima Touya - Rimaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~ ole kiltti ja pidä Painajainen kaukana Akatsukista ja Kaname-samasta? Ai ei? No ei sitten tulla toimeen... Oikeastaan tulevat edes vähän toimeen aniharvoin, kun Aidou ei ole millään tavalla laimea tai Rimaa ärsyttävä.

Senri Shiki - Sama juttu kuin Riman kanssa paitsi ettei edes pyydä Shikiltä Painajaisen suuntaan mitään.

Pelitapahtumat

2009
- 16.9: Saapuu Celestialille Akatsukin ja Yuukin kanssa.
- 17.9: Saa Akatsukin kanssa Kanamelta puhuttelun ja tehtävän.

2010:
21.1: Äkäinen siitä, että Yuuki tulee yhtäkkiä ovelle nappaamaan Akatsukin ja Aidoun mukaansa koska menee tapaamaan Kiryuuta eikä tapaaminen mene hyvin.
Helmikuun 1. viikko: Ei onnistu pelastamaan rakkaintaan/tärkeintään, Kaname-samaa, Kradin tunnilla ;___;. Jos ei olisi siitä niin shokissa, saattaisi olla syyllinen olo oltuaan itse Akatsukin pelastettavana. Mutta Kaname-sama katoaa pariksi päiväksi, joten Aidoulla on muuta ajateltavaa! Kaname-samaa palaa ja juo Aidousta. Aidou on - hyvin yllättäen -_-; - aivan huumaantunut.
9.2: Painajainen saapuu kouluun. Ei hyvä, ei hyvä yhtään!
14.2: Saa Yuukilta (sekä vähintään randomeilta npc-tyypeiltä) suklaata ♥
8.3: Jakaa naistenpäiväruusuja Akatsukin kanssa ja yrittää yllätyshalia kaikki tytöt, joille niitä jakaa. Yksi (Isuzu) väistää, toinen (Ranfan) yrittää suunnilleen tappaa...
14.3: Ei tosin anna White Daynä Yuukille mitään takaisin .. Valkoisilla hampailla pureminen ei kuulosta kovin hyväksyttävältä ja hiusnauhoja sillä kuitenkin jo on.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki