FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Zexion Days

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Ienzo (Zexion)
Zexion / Number VI / Cloaked Schemer / Kage Ayumu Sakushi.
Fandom/Teos: Kingdom Hearts (Chain of Memories)
Ikä: Tuntematon (näyttää +/- 20-vuotiaalta)
Ryhmä: Orion
Luokka: 2-C (ennen 13-D)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 12, Huone 22. Kämppiksenä Kazuo Kiriyama
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 04. Kämppiksenä Envy
Journal (LJ): illusionschemer
Journal (IJ): scientificmagic

UlkonäköMuokkaa

Zexion on lyhyt ja suhkoht nuoren näköinen. Hänen hiuksensa ovat tyyliltään joidenkin mielestä aika tredikkäät; Sinivioletti raidalliset, lyhyet takaa, mutta etuhiukset ovat pitkät ja peittävät yleensä oikean puolen hänen kasvoistaan. Yleensä hänen molemmat sinisilmänsä kuitenkin näkyvät, joskin toinen hieman huonommin. Hän pitää aina Organisaation mustaa, pitkää nahkatakkia, mustia housuja, mustia hansikkaita ja mustia kenkiä. Nahkatakin huppua hän ei yleensä edes viitsi laittaa päähänsä. Luonnollisesti koulussa hänen on pakko pitää myös koulupukua.

PersoonallisuusMuokkaa

Kylmä ja laskelmoiva, joka ei kaihda keinoja toteuttaakseen suunnitelmansa. Hänelle onnistuminen on kaikki kaikessa, eikä epäonnistumisille ole varaa. Hänen suunnitelmissaan ei ole aukkoja, muut vain jotenkin möhlivät ne, jos ne menevät pieleen. Miten hän täydellisen laskelmansa voisivat mennä muka pieleen hänen arvioitiensa takia? Eivät mitenkään. Niinpä syy pitää aina tavalla tai toisella vierittää muiden niskaan. Lisäksi hän haluaa olla aina tilanteiden hallinnassa ja käskyttelee muita aina... ellei nyt kyseessä satu olemaan joku hyvin vaarallinen tai nopeasti hermonsa menettävä henkilö vastassa. Ei hän sentään uhkarohkea ole.

Viekkaudella ja vääryydellä voisi olla hyvä motto. Hän käyttää nerouttaan hyvin manipuloidessaan ihmisiä, mutta sellaiseen tarvitaan myös viekkautta, jota pojalta löytyy luonnostaan. Lisätään siihen vielä rauhallisuus ja maltti, joiden avulla hän kykenee suorittamaan vaikeampiakin sovittelupuheita helposti. Zexion ei kovin nopeasti suutu, mutta kyllä häneltäkin löytyy temperamenttia, joka ajaa hänet ajoittain lyömään seinään.

Zexion veätäytyy mielellään omaan rauhaansa, eikä oikeastaan loista sosiaalisilla taidoillaan. Mieluummin hän on yksin, jolloin voi päättää itse omista tekemisistään ja muusta. Lisäksi yksi hänellä on myös ajattelu- ja lukurauha, joten yksinäsyys on vain hyvä asia. Tavallaan hän on yksi myös sen takia, että on vähän ujonpuoleinen, mutta sitä ei syyksy voida laskea, kun herra ei itsekään sitä myönnä.

Sydämettömyys ei ole tehnyt hänestä täysin tunteetonta, sillä hän kuitenkin muistaa millaista se oli. Silti hän mieluummin pitää suurimman osan tunnetiloistaan muualla.

ErikoiskyvytMuokkaa

Kontrolloi illuusioita. Pystyy tekemään itsestään illuusiokopion tai vaikka muuttamaan itsensä illuusion avulla toiseksi. Lisäksi hän pysyy tekemään pimeysteleportin, jolla hän voi siirtyä paikasta toiseen. Zexionin ase on kirja nimeltä Book of Retribution (Sabaki no Sho). Lisäksi kykenee haistamaan ihmisten läsnäolon.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Castle Oblivionin yläkerrasta lähti ihmisiä jonnekin avaruuteen. Zexion ei luottanut, että hyvissä aikeissa. Marluxia ja Larxene olivat aina vaikuttaneet epäilyttäviltä ja hän halusi olla perillä siitä, mitä tapahtuu. Niinpä hän päätti lähteä perään, jättäen Lexaeusin huolehtimaan asioista kellarin puolelta.
Saapumisajan canon kohta: Chain of Memories pelin aikana.

KouluMuokkaa

Kerhot

Oppilaskunta
Laharlin vasallit (...)

IhmissuhteetMuokkaa

REMONTISSA.

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♣ - Tuttava/Kaveri - Demyx: Ei ihan arvosta Demyxin laiskuutta, mutta tulee kumminkin tämän kanssa toimeen. Luottaa eniten paikalla olevista Nobodeista. Kunhan vain jättää lempinimittelyn pois.
♣ - Tuttava/Kaveri - Axel: Ei ole ihan varma, miten suhtautua. Lähinnä herättää epäilyksiä, mutta mitään suurempia todisteita ei ole. Luottaisi Axeliin mieluummin kuin Larxeneen.
♠ - Vihanainen - Larxene: Tulee toimeen, jos on ihan pakko. Ei pidä naisesta, eikä taatusti luota tähän. Ehkä hieman pelkääkin.
♣ - Tuttava/Kaveri - Saïx: Organisaatiolaisista eniten "pomo". Tottelee, ja yrittää pysyä miehen paremmalla puolella.
♣ - Tuttava - Kaname Kuran: Asuntolavastaava, joka oli valmis auttamaan, mutta jonka apua ei tarvittukaan. Uskoo voivansa pyytää uudelleenkin apua, jos tarvitaan.
♣ - Tuttava -Kanone Hilbert: Tulee toimeen vähintäänkin.

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 1, Huone 40.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 1, Huone 4. Kämppiksenä Envy.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 1, Huone 28. Kämppiksenä Gilbert Beilschmidt (Preussi).
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 3, Huone 12. Kämppiksenä Light Yagami.

Lukujärjestys lukuvuodelle 09-10

Maanantai - Matematiikka
Tiistai - Etiikka
Keskiviikko - Historia
Torstai - Tuplapersoonat
Perjantai - Voimien kontrolli, Laki

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai - Matematiikka
Tiistai - Etiikka, Lääketiede
Keskiviikko - Historia, Äidinkieli (Englanti)
Torstai - Tuplapersoonat, Kreikka
Perjantai - Voimien kontrolli, Laki

Urheilufestivaalit

2010
Violetin joukkueen jäsen

Mutta ei osallistunut mihinkään.

2011
Keltaisen joukkueen jäsen

Osallistui:
- Voimienkäyttöshow

Pelitapahtumat

2009
- 27.10: Saapuu Celestialille.
- 7.11: Lähtee tutkimaan Hearlessejen ilmaantumista Celestialille. Tutkii yhä.

2010
- 28.2: Stalkkaaja tai joku epämääräinen häirikkö häiritsee iltaunia. Tutkinnat alkavat.
- 8.3: Tutkimusten ollessa epäonnisia, selvittää asiaa Kanonen kanssa. Haamun salaisuus paljastuu. Hyväksyy haamun asumaan huoneeseensa.
- 5.6: Pääsee luokaltaan.
- 23.6: Saa jälki-istuntoa, kiitos Axelin pelleilyn.
- 13.8: Saa kokeilla miltä tunteet tuntuvat, kun muuttuu Freaky Fridayna Kuroyanagiksi. Ei pidä asiasta niin paljoa.
- 16.8: Palaa takaisin itsekseen... tunnottomuus sattuu taas.
- 25.8: Oli menossa evakkoon Eyesin huoneeseen Orionin evakossa, mutta vaihtoi Kanonen kanssa ja menikin Japanin huoneeseen.
- 29.8: Saa kämppiksekseen Envyn.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa toisen vuoden.
- 11.10: Loveless eventin takia herää kissankorvilla ja -hännällä. Aluksi nolottaa paljonkin, mutta tottuu ja sopeutuu ajatukseen nopeasti.
- 4.12: Voittaa Domonin kansa Voimien kontrolli kokeen.
- 19.12: Saïx saapuu kouluun. Ei ole oikeastaan asiasta mitään mieltä. Selittää syitään ja tekemisiään ja tottelee toki.
- 24.12: Viettää joulun omassa rauhassaan.

2011
- 1.1: Kerää dataa juomapelistä ja sujauttaa Axelin ja Demyxin taskuihin lunttilaput.
- 9.1: Kerää dataa Hibarin ja Mukuron välisestä taistelusta. Toinen illusionisti kiinnostaa.
- 22.2: Kerää Orionin ja Agitan välisessä taistelussa dataa.
- 26-27.3: Osallistuu Urheilufestivaaleihin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki