FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Juubei Kakei
Fandom/Teos: Get Backers (Anime)
Ikä: 23 (2009 lähtien)
Ryhmä: Norma
Huone: Kerros 1, Huone 24. Kämppiksenä Kazuki Fuuchouin
Journal: fuuganohari

Pieniä spoilereita löytyy, jos sarjaa ei ole katsonut/lukenut ihan tarpeeksi eteenpäin.
Juubei

Ulkonäkö: Juubei on pitkä ja sopusuhteisen lihaksikas. Hänellä on ruskeat ja lyhyet hiukset, jotka ylettyvät juuri ja juuri niskalle. Ne ovat väriltään ruskeat. Hänen silmiensä väri on sininen, mutta nykyisin hänen silmänsä ovat koko ajan kiinni ja niiden päällä on muutenkin tummat lasit. Juubei pukeutuu korkeakauluksisiin ja pitkiin, mutta lyhythihaisiin takkeihin, joiden alla voi olla hihattomia paitoja tai t-paitoja, sekä farkkujen tyylisiä housuja. Lisäksi hänellä on käsissään kynsikkäät, joissa on metallinen osa päällä.

Persoonallisuus: Uskomattoman vakava kaiken todesta ottava nuori mies. Hänellä ei ole lainkaan huumorintajua. Joku tekee vitsin, hän ottaa sen todesta. Jos hän vahingossa itse vitsailee, hän ei tajua, vaikka muut nauraisivat. Elämä on vakava asia, ei siinä ole mitään hauskaa. Onneksi ympärillä on ihmisiä, jotka nauravat hänen puolestaan.

Juubei vaikuttaa muutenkin todella vanhalta ollessaan koko ajan vakavailmeinen. Kyllä hän välillä hymyilee, mutta harvoin ja harvoille. Hän ottaa myös vastuun omista teoistaan ja kantaa sitä vastuuta melkein vaikka koko loppuelämänsä, jos sille on tarvetta. Juubei on myös erittäin lojaali, eikä västyisi Kazukin rinnalta vaikka tämä käskisi. Hän suojelisi ystäväänsä kuolemaansa saakka. "Kuolleen ruumini yli" sopii täysin.

Erikoiskyvyt: Juubein aseet ovat neula, joita hän pystyy kontrolloimaan. Hän osaa myös hyvin tulkita chin kiertoa ja on siten taitava akupunktiossa. Nykyään hänen suurin erikoiskykynsä kuitenkin on tunnistaa ihmisiä äänen ja askeleiden ja muun sellaisen perusteella. Hänelle se on tosin enemminkin perustaito, jota hän itse tarvitsee pärjätäkseen jokapäiväisessä elämässä.

Muuta: Juubei on sokea, mutta hänelle on apuja sen suhteen, että hän voi kirjoittaa ja lukea merkintöjä/kommentteja. Muiden merkintöjen lukeminen on hankalampaa, kun ei voi päättää mitä lukee, joten sitä hän ei yleisesti ottaen tee, ellei hänellä ole paljon aikaa käytettäväksi koneella.

Seuraa Kazukia jokapaikkaan. Ihan minne tahansa (paitsi ehkä vessaan).

Celestialiin saapuminen: Seurasi Kazukia, joka ilmeisesti seurasi Ginjiä, jotka ei jostain syystä näy Celestialilla vielä.
Saapumisajan canon kohta: Ei määritelty.

Lukujärjestys

Menee minne Kazukikin menee, joka vuosikurssilla.

Urheilufestivaalit

2010
Punaisen joukkueen jäsen

... mutta ei osallistunut mihinkään.

2011
Ei osallistu.

Pelitapahtumat

2010
- 8.1: Saapui Kazukin kanssa Celestialiin. Siitä lähtien seuraillut Kazukia ja suojellut tätä kaikelta ja kaikilta.
- 5.6: Pääsee luokaltaan.
- 14.7: Kompastui Origami-karhuun.
- 13.8: Herää ja näkee ensimmäistä kertaa vuosiin, koska on Tamahome Freaky Fridayna.
- 16.8: Menettää taas näkönsä, mutta on aika varma, että on nurkassa...
- 30.8: Aloittaa Kazukin rinnalla toisen opiskeluvuotensa. - 11.10: Ei ehkä näe Loveless eventin takia ilmestyneitä ylimääräisiä korviaan tai häntäänsä... mutta tuntee kyllä, kun kissanhäntä jää ikävästi oven väliin aina välillä.
- 18.10: Tilanne normalisoituu.
- 24.12: Viettää joulun Kazukin kanssa.

2011
- 1.1: Samoin uuden vuoden.
- 26-27.3: Toimii Kazukin tukena ja kannustuksena Urheilufestivaaleilla, kun ei itse osallistu.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ihastus?! - Kazuki Fuuchouin: Tärkein ihminen, jota haluaa suojella kaikelta. Ehkä muitakin tunteita kehittymässä.

Journal nimen merkitys

Fuuga no hari. Keskenään sopivat nimimerkit Kazukin kanssa, joka on lanka (ito) kun taas Juubei on neula (hari).