FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Kanamekuranchess-392y46557

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Kaname Kuran
Fandom/Teos: Vampire Knight
Ikä: 18 (Pelin alusta)
Ryhmä: Orion
Luokka: 3-A (ennen 12-C)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 12, Huone 04. Kämppiksenä Saïx
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 8, Huone 18. Kämppiksenä Hanabusa Aidou
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 4, Huone 07. Kämppiksenä Kanone Hilbert
Journal (LJ): drowninmysins
Journal (IJ): drowninmysins

Sisältää spoilereita sarjasta. Lue omalla vastuulla.

UlkonäköMuokkaa

Komea nuori mies. Hänen hiuksensa ovat tummanruskeat ja yltävät olkapäiden yli. Ne ovat hieman kiharat. Hänen silmänsä ovat normaalisti ruskeat, mutta ne voivat nälän ja voimien käytön seuraksena muuttua verenpunaisiksi. Hän on 184 senttimetriä pitkä ja aika laiha pituuteensa verrattuna. Kaname pukeutuu yleensä asiallisesti kauluspaitoihin, koulupukuihin ja muuhun arvoonsa sopivaan. Hän näkee harvoin (oikeastaan ei koskaan) vapaa-ajan asuissa.

PersoonallisuusMuokkaa

Aina rauhallinen ja kylmänoloinen persoona, joka ei paljoa hymyile (tai jos hymyilee, ne hymyt ovat kylmiä). Hän ei melkein koskaan myöskään naura tai tunne oikeaa iloa (sitäkin yleensä vain, jos Yuuki tekee jotain ilahduttavaa tai vain on paikalla, mutta välillä sekään ei auta). Kaname ei kuitenkaan normaaleille ihmisille aiheuta kylmähköä ilmapiiriä - vampyyrit sen huomaavat herkimmin, sillä tällä pojalla on käskyvaltaa muiden yli. Hän on vampyyreidenkin yläpuolella oleva vampyyri - puhdasverinen. Se lisää hänen arvokkuutaan ja viileyttään paljon.

Vihaisenakaan hän ei näytä paljoa. Hän on silloin vielä kylmempi, mutta hän ei huuda, eikä tee asioita ilman ajattelua ensin. Kaname ei oikeastaan näytä mitään tunteita, eikä edes vaivaudu yrittämäänkään vaikka pystyisi. Vain harvat asiat saavat hänet osoittamaan, että kyllä hänelläkin on tunteet - ne vain ovat hyvin hyvin piilossa. Kanamea on lähes mahdoton satuttaa henkisesti, sillä hänen kylmyytensä ja tunteettomuutensa tekee hänelle oivan suojakilven.

Kanamen yleisin motiivi on Yuukin suojeleminen. Se sama motiivi toimi myös silloin, kun hän lähti Celestialille Zero matkassaan. Hän ei halua, että tytölle tapahtuu mitään, ja Zero on vaarallinen, epävakaa vampyyri. Niinpä vaihtoehtoina oli joko tappaminen tai pois lähtö ja Kaname valitsi pois lähdön, koska on jollakin oudolla tavalla kiintynyt Zeroon. Sitä ei voi sanoa rakkaudeksi, sillä Kaname ei oikeastaan usko siihen. Ei vampyyrejen maailmassa yleensä mennä naimisiin rakkauden takia, eikä tehdä muutakaan sen nimessä...

ErikoiskyvytMuokkaa

Puhdasverinen vampyyri. Pystyy muuttamaan ihmisiä puremalla vampyyreiksi, pystyy parantamaan ja muodostamaan tuulesta hurrikaaneja / suojamuureja tarvittaessa.

MuutaMuokkaa

Vaikka Kaname ja Yuuki ovatkin sisaruksia, Kaname ei halua koskea asiaan. Hänestä Yuukin pitää elää tavallisena ihmisenä ja elää normaalia elämää. Hän ei siis muuttaisi Yuukia, vaikka tämä pyytäisi.

Kaname on myös Kuraneiden suvun esi-isä, jonka Rido on hänessä herättänyt. Oikealta iältään Kaname onkin siis jopa yli 10 000, mutta hän ei mainitse sitä liiemmin koskaan, joten häntä luullaan normaaliksi vampyyriksi... tai normaaliksi 18 vuotiaaksi pojaksi.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Kaname halusi pitää Yuukin ja Zeron erossa toisistaan, joten nappasi jälkimmäisenä mainitun mukaansa ja lähti kauas pois... ja nyt kun Yuukikin on Celestialilla niin hän yrittää vain parhaansa mukaan pitää heitä erossa toisistaan.
Saapumisajan canon kohta: Ensimmäisen animen päätyttyä.

KouluMuokkaa

Kerhot

Shakkikerho

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Ystävä - Yuuki Cross: Tärkein. Suojelisi kaikelta ja siksi ei halua Zeroa tämän lähelle koskaan.
♠ - Vihamies - Zero Kiryuu: Level D, joka ärsyttää syvästi... vaaraksi Yuukille. Ei voi kyllä jättää rauhaankaan.
♣ - Seuraaja - Hanabusa Aidou: Hyvin lojaaji, mutta jotenkin liian innokas seuraaja. Tottelisi varmaan sokeasti käskyä "hyppää jokeen"... verenlähteenä hyvä.
♣ - Seuraaja - Akatsuki Kain: Rauhallinen poika, joka onneksi pitää vahtia serkkunsa osilta.
♣ - Seuraaja - Ruka Souen: Kanameen ilmeisesti rakastunut vampyyrityttö. Kaname toivoisi tämän löytävän jonkun muun ja yrittää työntää tätä pois.
♦ - Serkku - Senri Shiki: Serkku, joka ei puhu paljoa. Ihan hyvät välit.
♣ - Seuraaja - Rima Touya: Shikin tyttöystävä (ainakin vaikuttaisi siltä). Mukavanoloinen tyttö.
♠ - Vihamies - Ichiru Kiryuu: Zeron kaksoisveli, jonka ajatuksia on vaikea tulkita. Pitää silmiään Ichirussa varmuuden vuoksi.
♣ - Tuttava - Larxene: Toinen asuntolavastaava. Ei paljoa puhu tämän kanssa, mutta tulee toimeen.
♣ - Yuukin poikaystävä - Kaoru Hitachiin: Vaikuttaa kiinnostuneen Yuukista. Pitää tätäkin silmällä varmuuden vuoksi.
♣ - Ex-kämppis - Senri Chitose: Vaikuttaa aika laiskalta... muta Orionilaisista ei koskaan tiedä.
♣ - Kämppis - Gilbert Beilschmidt (Preussi): Uusi kämppis... aika meluisa ja rasittava.

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 1, Huone 15
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 3, Huone 8. Kämppiksenä Gilbert Beilschmidt (Preussi) (30.11.10 asti Senri Chitose).
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 1, Huone 7. Kämppiksenä Kanone Hilbert.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 2, Huone 40. Kämppiksenä Hanabusa Aidou.

Lukujärjestys lukuvuodelle 09-10

Maanantai - Etiikka
Tiistai - Äidinkieli (Japani), Englanti
Keskiviikko - Voimien kontrolli (Ilta)
Torstai - Perusliikunta
Perjantai - Laki

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai - Etiikka
Tiistai - Äidinkieli (Japani), Englanti
Keskiviikko - Voimien Kontrolli (Ilta)
Torstai - Historia
Perjantai - Laki

Urheilufestivaalit

2010
Violetin joukkueen jäsen

Osallistui:
- Miekkailu

2011
Keltaisen joukkueen jäsen

Osallistui:
- Jousiammunta

Pelitapahtumat

2009
- 28.8: Saapuu Celestialille Zeron kanssa.
- Syyskuu: Suuttuu Aidoulle ja Akatsukille siitä, että he toivat Yuukin Celestialille. Pitää Zeroa kontrollissa.
- Joulukuu: Menee joulutanssiaisiin Yuukin kanssa.

2010
- 20.1: Kertoo Yuukille totuuden.
- Helmikuu: Päätyy Kradin tunneilla Aidoun "tärkeinpänä" vangiksi pariksi päiväksi. Juo Aidousta verta.
- 5.3: Nimitetään Orionin asuntolavastaavaksi.
- 3.6: Lumikki näytelmä (Metsästäjä).
- 28.5: On mukana estämässä Akatsukia polttamasta koko koulun ja sitten pitää Aidoun poissa Rukan ja Akatsukin tieltä.
- 5.6: Pääsee luokalta.
- 21.6: Ei pidä siitä, että Aidou joi jostakusta ja siirrettiin Orioniin... Suuttunut niin Akatsukille kuin Aidoulle tästä.
- 18.7: Kertoo Kaorulle totuuden Yuukista.
- 1.8: Krad itkettää Yuukia, Kaname heittelee Kradia tuulella. Korjaa seuraavana aamuna Ichimaru Ginin ikkunan ja joutuu Kradin toimesta karanteeniin. - 13.8: Herää aamulla siihen, että kaniini kiehnää kasvoja vasten Agitassa. Hämmennys. On Luca Nogi Freaky Friday eventin.
- 16.8: Palaa omaan kehoonsa.
- 25.8: Orionista evakkoon Haruji Fujiokan huoneeseen. Tietää heti, että tämä on tyttö.
- 29.8: Saa uudeksi kämppikseksi Chitosen.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa toisen vuoden.
- 31.8: Joutuu erottamaan kaksi riitapukaria Orionissa.
- 6.9: Melkein päätyy erottamaan ihmisiä taas toisistaan, mutta eräs opettaja tekee sen puolesta.
- 11.10: Herää täysin normaalina Loveless eventtiin... ja on tyytyväinen, että Yuukilla on korvat.
- 30.11: Saa uuden kämppiksen, kun Chitose vaihtaa Normaan.
- 4.12: Voittaa Luca Nogin kanssa Voimien kontrollin kokeen.
- 24.12: Tanssii Chanen kanssa joulujuhlissa.

2011
- 1.1: Rauhallinen Uusi vuosi yksinään.
- 21.2: Antaa Shizukan verta Zerolle (jonka sai Yuukilta, joka sai sen Yorilta), josta tulee turvallinen.
- 26-27.3: Viettää suurimman osan viikonlopusta päivänvarjon alla Urheilufestivaaleilla.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki