FANDOM

Pelaaja: Tuuli
Hahmon nimi: Kaoru Hitachiin
Fandom/Teos: Ouran High School Host Club
Ikä: 16 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Norma
Huone lukuvuonna 09-10: 3. kerros, huone 22, kämppis veli Hikaru Hitachiin
Huone lukuvuonna 10-11: 6. kerros, huone 33, kämppis Yuki Sooma
Huone lukuvuonna 11-12: 6. kerros, huone 23, kämppis Senri Chitose
Huone lukuvuonna 13-14: 10. kerros, huone 18, kämppis Greed/Ling Yao
Huone lukuvuonna 14-15: 9. kerros, huone 6, kämppis Keiichi Maebara
Journal: hitachiin_x / hitachiin_x

Hikaru

Ulkonäkö:
Kaoru on normaalipituinen ja hoikka poika. Hänellä on oranssinpunaiset, lyhyet hiukset, joiden tyyli vaihtelee jonkin verran Host clubin aktiviteettien mukaan. Yleensä hänet ja identtisen kaksoisveljen, Hikarun tunnistaa hiuksista, sillä Kaorun jakaus on edestä katsoen oikealla ja Hikarun vasemmalla. Tunnistusta yrittävien harmiksi vaihtelevat kuitenkin jakaustaan melko tasaisin väliajoin, joten varmaa tuntomerkkiä kaksosten välille on mahdoton sanoa.
Kasvot ovat kapeat ja samaan aikaan sekä suloisen että ilkikurisen näköiset. Ero tosin tulee usein pelkästä ilmeestä, joka voi muuttaa koko olemuksen suloisesta, haavoittuvaisesta pikkuveljestä keppostelevaan kauhukakaraan.

Persoonallisuus:
Kun kaksoset Host clubissa haluavat tehdä eroa välilleen ja tulla tunnistetuksi, Kaoru on aina heistä se herkempi, haavoittuvampi ja tunteellisempi puolisko, josta Hikarun on pidettävä huolta. Roolijako ei ole täysin tuulesta temmattu, sillä usein Hikaru on muissakin tilanteissa enemmän äänessä, saa useimmat ideat ja hermostuu herkemmin asioista. Kaorun rooli herkästi itkevänä ukena on toki erittäin liioiteltu, mutta on hän tosiasiassakin veljeään herkempi sekä omille että muiden tunteille.
Vaikka kaksosilla onkin eroavaisuuksia, niitä on todella vaikea huomata. Hyvin usein he nimittäin puhuvat yhteen ääneen, jatkavat toistensa lauseet loppuun ja käyttäytyvät muutoinkin kuin yksi ihminen. Tuo ihminen kiusoittelee ja ärsyttää tahallaan kaikkia, kaipaa toimintaa, jännitystä ja erikoisia tilanteita ja on utelias kaikesta, mitä muut eivät halua hänen tietävän, mutta viettää silti paljon aikaa yksinään, sysäten muut ihmiset oman maailmansa ulkopuolelle. Tuo eristäytyneisyys on tosin Host clubin ansiosta helpottanut ja nykyään kaksoset viettävät mieluusti aikaansa muidenkin ihmisten kanssa. Siitä huolimatta molemmat jaksavat yhä tarpeen vaatiessa osoittaa, että kukaan ei ymmärrä heitä paremmin kuin he itse.
Yllättävää kyllä, vaikka Kaoru onkin kaksosista se alistuvampi ja perässä menijä, hän ajattelee usein olevansa silti se vähemmän toisesta riippuvainen osapuoli. Hän seuraa usein Hikarua ennemmin veljen itsensä takia kuin siksi, ettei voisi olla tottelematta. Hikarun temperamenttinen luonne tekee tälle muihin tutustumisen joskus hankalaksi, joten Kaorulle on ollut helpompi hankkia muitakin ystäviä. Hän haluaisi kovasti, että velikin oppisi arvostamaan ja tulemaan toimeen muidenkin kanssa ja pyrkii vaivihkaa ”vieroittamaan” tätä itsestään ja rohkaisee tutustumaan muihin. Ei hän missään nimessä haluaisi luopua veljesten keskinäisestä läheisyydestä, mutta tietää silti, etteivät he voi olla tällaisia lopun elämäänsä.

Erikoiskyvyt:
Eipä ole.

Nykytilanne:
Erikoinen, avaruudessa oleva akatemia, jossa on henkilöitä kaikista mahdollisista ulottuvuuksista? Voisiko mikään pitää Hitachiinin kaksosia sieltä poissa? Asiaa ei ainakaan auta se, että Tamaki meni sinne. Pitäähän Host clubin pomoa seurata. Tästä tulee varmasti hauskaa~!

Lukujärjestys:
Valinnaisaineet: Ilmaisutaito, Liikunta, Showtanssi, Tosiasioita elämästä, Ompelu
Kerhot: Pelikerho (ex-Host Club)

Vanha
Maanantai: Ilmaisutaito
Tiistai: Ompelu, Showtanssi, pelikerho (ilta)
Keskiviikko: Kemia, Tosiasioita Elämästä
Torstai: Liikunta
Perjantai: Biologia

Pelitapahtumat:
2009
28.8: Saapuu koululle veljensä ja Tamakin kanssa.
21.9: Hikarulla on tappelu Tamakin kanssa. Kaorua huolestuttaa hiukan.
28.9: Momiji on epäilyttävästi Hunnyn näköinen. Ehkä tämä pitäisi napata Host clubiin paikkaamaan lolishota-tyypin puutetta?
12.10: Leipomisen kotiläksyt menee... pieleen. Tamaki joutuu kärsimään seuraukset. ^__~
2010
11.1: Haruhin salaisuutta pitää suojella terveystarkastukselta! Harmi, ettei Haruhi jaksa vaivautua kummemmin. Tajunnut Hikarun tunteet Haruhia kohtaan.
27.1: Hunny saapuu viimeisenä Host Clubin jäsenenä koululle.
5.3: Saa Tamakilta tehtäväksi viedä jonkun tytön ulos syömään. Testausta, kumpi on jääräpäisempi... Tamaki voitti.
6.3: Siispä ottaa ja pyytää Yuukin seurakseen kaupungille lauantaina. ^_^ (Samana päivänä, kuin Hikaru Haruhin kanssa. Välttää tietysti törmäämästä veljeensä kaupungilla.)
15.3: Hikaru ilmoittaa Herra ja neiti Celestial-kilpailuun
20.3: Celestialin urheilufestivaalit. Osallistuu köydenvetoon (3.) ja ratsupeliin (1.). Keltaisten joukkue on kolmas.
17.4: Kilpailun finaalipäivä. Mukana myös juomapelissä, jossa päätyy lopulta lohduttamaan kuolema-kysymyksen paniikkikohtaukseen ajamaa Yuukia.
8.5: Aavistuksen mustasukkainen Yuukin esiteltyä koulua Tsubasalle. Saa siitä lisäsyytä pyytää tätä ulos virallisemmin
9.5: Käy elokuvissa Yuukin kanssa. Molemminpuolisen kiinnostuksen tunnustus ja ensisuudelma. Seurusteluksi ei ehkä ihan vielä silti nimittäisi. Ehkä...
4.6: Liisa Ihmemaassa näytelmä (Irvikissa)
5.6: Pääsee luokaltaan (Reputti leivonnan. Ja yllättäen jättää aineen pois. Myös etiikka sai jäädä.)
9.7: Jossain tätä ennen alkoivat virallisemminkin seurustella Yuukin kanssa. Täyttää 17. Viettää synttäreitään poikkeuksellisesti Yuukin kanssa Hikarun sijaan.
20.7: Kaname pyytää kävelylle ja saa kuulla Yuukin sukujuurista. Ei ihan tiedä, miten suhtautua asiaan. Meinaa ainakin puhua Yuukin kanssa.
21.7: Bongaa epämääräistä käytöstä Zerolta ja lähtee Yuukin seurana tämän luo. Reissu lopulta onkin vain hakemaan tämän asetta säilöön. Puhetta Yuukinkin kanssa Kanamen kertomista asioista.
13.8: Freaky friday Risa Haradana. Ja myös oma ruumis viettää aikaansa mekossa Chanen ansiosta/takia...
25.8: Saavat Demyxin evakkovieraakseen Orionin remontin ajaksi.
29.8: Muutto pois kaksoisveljen luota. Tästä eteenpäin kämppiksenä siis Yuki.
14.10: Söpöt kissankorvat Loveless-viikolla. Eikä tykkää Aidoun flirtista Yuukille
17.10: Tsubasa jättää Yuukin istumaan kylmään portaikkoon. Hitachiinit yrittävät kostaa ja päätyvät tunniksi tekemään kyykkynousuja...
24.10: Huolissaan Hikarusta (Hinamizawan oireita). Tekstiviestittely vain pahentaa asioita.
26.10: Oireet pahenevat ja Hikaru joutuu eristyksiin.
30.10: Halloween ilman Hikarua... Puhuu Haruhin menemään tämän seuraksi.
7.12: Loki Lumisotaa Pelikerhon tapaaminen. Lumisotaa Akayaa ja Hizumia vastaan. Myöhemmin häviää tahallaan ja päätyy Hikarun meidoksi.
16.12: Miettii asioita: Joulutanssiaiset, Yuuki, Hikaru, Host Clubista lähteminen... Punoo suunnitelman, jolla saada sekä mennä Yuukin parina että avitettua Hikarua ja Haruhia läheisemmiksi; Kaoru menee Hikaruna Yuukin kanssa ja Hikaru Kaoruna tytöksi pukeutuneen Haruhin.
24.12: Loki: Joulutanssiaiset, part 2 Joulutanssiaiset vaikuttavat sujuneen hyvin... siihen asti, että törmäävät Haruhin kanssa Shin Seijuurouhun.
2011
10.1: Baby Johnin rooli ilmaisutaidon West Side Storyssa.
14.1: Luistelua Hikarun ja Haruhin kanssa.
21.2: Agitan tulipalon jäljiltä saa Yuukin ja Yorin yövieraaksi. Ja kun Yukille käy ikävä vahinko tyttöjen kanssa, saa vihdoin selityksen kaikille niille rotille huoneessa.
26-27.3: Urheilufestivaali. Osallistuu keltaisen joukkueen riveissä keilaukseen, ratsupeliin (3.). Yhteispisteissä keltaiset olivat jaetulla kolmannella sijalla.
13.5: Event: Genderswap
9.7: Syntymäpäivä, täyttää 18.
24.11: 10 000 hirviötä-event. Pääsi todistamaan E-vampyyrejä lähempää, kuin olisi halunnut.
10-12.12: Talven pari-BR:ssa Satoshi Hiwatarin parina ja tuli elementtinään.
2012
13.1: Freaky Friday: Nagisa Furukawa → Kaoru Hitachiin → Choutarou Ootori
17.1: Tamaki ja Shiraishi on kidnapattu. Osallistuu etsintöihin muiden mukana.
25.1: Löytävät vihdoin Tamakin. Räjähdys Shiraishin olinpaikan suunnalla säikäyttää kaikki, mutta se oli sentään vain hämäystä.

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ Kaksoisveli - Hikaru Hitachiin - Tärkein ja läheisin ihminen maailmassa. Ei tosin romanttisessa mielessä, kuten usein antavat ihmisten luulla. Alkaa itse olla jo hieman itsenäisempi kuin mitä joskus aiemmin ja haluaisi myös veljensä pystyvän erkanemaan heidän maailmastaan ainakin hieman. Tämän ihastus Haruhiin vaikuttaa hyvältä lähtökohdalta ja Kaoru yrittääkin rohkaista Hikarua etenemään.
♥ Salarakas - Yuuki Cross - Kaoru kiinnitti tyttöön ensin huomiotaan clubin asiakkaana. Jotenkin ajautui joskus puhumaan enemmänkin tämän kanssa ja unohtamaan roolinsa. Mutta eiväthän hostit oikeasti ihastu asiakkaisiinsa... Paitsi että ihastuu kuitenkin, kun viimeistään lohdutettuaan tyttöä kevätjuhlassa myönsi kunnolla itselleen pitävänsä tästä. Tosin Yuukin ylisuojeleva tuttavapiiri aiheuttaa Kaorussa melkoista hermostusta.
♦ Ystävä/Kiusankohde - Tamaki Suou - Host Clubin kuningas, jota kiusaavat veljensä kanssa jatkuvalla syötöllä. On huomannut tämän pitävän Haruhista myös ja yrittää siksikin tuuppia veljeensä vauhtia, ettei tyttöä viedä nenän edestä. Tosin Tamakin oman vauhdin huomioon ottaen, se ei tunnu hirveän suurelta vaaralta.
♦ Ystävä - Haruhi Fujioka - Hikarun ja Tamakin ihastus ja Kaorun hyvä ystävä. Kaorukin itse asiassa piti Haruhia kiinnostavana, mutta tajusi tällä olevan vähän turhankin paljon ottajia ja jäähdytti tunteet ystävyydeksi hyvin nopeasti ne huomattuaan.
♦ Ystävä - Kyouya Ootori - Host Clubin todellinen hallitsija, jota edes Hitachiinien kauhukaksoset eivät uskalla (ainakaan liian pahasti tai usein) ärsyttää. Mutta eipä tämän kanssa paljoa kaveerattukaan tule clubin ulkopuolella.
♦ Ystävä - Takashi Morinozuka - Ei paljoa puhu tai pukahda, joten harvemmin jaksaa kiinnittää huomiota. Ystäväksi silti laskee.
♦ Ystävä - Mitsukuni Haninozuka - Hauska pikkupoika (vaikka onkin pari vuotta vanhempi). Kaoru tietää olla joutumatta tappeluun Hunnyn kanssa, sillä ulkonäkö pettää.
♦ Ystävä/Kiusankohde - Alfred F. Jones (Amerikka) - Host clubin uudempia jäseniä, joka saa lievemmässä määrin samaa kohtelua kuin Tamaki. Toisin sanoen Kaorun mielestä tosi huvittava ja hyvä pilanteonkohde, kun on usein liian tyhmä tajutakseen olevansa sellaisen kohteena.
♦ Ystävä/Kiusankohde - Akatsuki Kain - Aniki~! Hitachiinien uusi lempikiusankohde, ainakin kunnes kyllästyvät. Huijattiin Host clubiin ja siellä kaksoset adoptoivat tämän tukanvärin takia isoveljekseen. Ihan mahdottomiin ei voi ärsytyksessä mennä, kun ottaa huomioon vampyyriuden ja tulen, mutta Akatsukilla on kiitettävän pitkä pinna voimiensa käyttöön.
♣ Kämppis - Yuki Sooma - Muistuttaa jossain määrin Kyouyaa, joten ei mahdottomasti ainakaan yritä ärsyttää. Lisäksi viettää suuren osan ajastaan ulkona huoneesta, joten tavallinen yhteinen tekeminen on nukkumista. Sai tietää vahingossa tämän kirouksesta.
♠ GAH!!! - Tsubasa Andou - Ei pidä yhtään, mutta ei kannata suututtaa...
♣ Tuttava - Kaname Kuran - Yrittää pitää hyvät välitä tämän vampyyrin kanssa. Ihan jo Yuukin takia. Eikä kyllä halua vampyyriongelmia muutenkaan.

Lisäksi tekemisissä ainakin pelikerholaisten kanssa, vaikkei kuulukaan mihinkään sen liittoutumista. Muodostaa veljensä kanssa ihan oman tiimin.