FANDOM

32.jpg

Pelaaja: Kati
Hahmon nimi: Kazuki Fuuchouin, "Kazuki of the String"
Fandom/teos: Get Backers (pääosin pelkkä anime, pari pientä nappausta mangasta)
Ikä: 20 vuotta.
Ryhmä: Norma.
Huone: 1. kerros, huone 24, kämppis Juubei Kakei
Journal: fuuganoito

Ulkonäkö:
Kazuki on peruspitkä, hoikka nuorimies, joskin yleisesti piirteiltään hyvin feminiininen; esim hänen lantionsa on hieman leveämmän näköinen kuin miesten yleensä (hän luultavammin käytti jotain korsetintapaista kasvaessaan ja tämä vaikutti joidenkin luiden kehitykseen). Luonnostaan feminiinistä ulkonäköä tukee myös hänen hiustyylinsä: hänen ruskeat hiuksensa ovat erittäin pitkät, ulottuvat lähes nilkkoihin asti. Ne on sidottu takaa löyhästi kiinni kankaalla ja sivuille on jätetty lyhyemmäksi leikatut kaistaleet. Niiden ympäri on kiedottu samaista kangasta ja oikeanpuoleisessa kankaassa on kiinni kaksi isoa kulkusta. Muunmuassa peseytyessään hän avaa hiuksensa tai sitoo ne jollain muulla tavalla, koulupuvun kanssa hän varmaankin virittää ne käytännöllisyyden vuoksi "poninhännälle".

Käytännössä Kazuki pukeutuu pääasiallisesti aina naisten vaatteisiin. Hänen suvussaan kaikki lapset puettiin kimonoihin ja muihin naisille tarkoitettuihin asusteisiin, joten hän jatkaa tavan noudattamista edelleen. Yleisesti hän käyttää farkkumaisia housuja ja isoa, valkoista paitaa, joka on yläosasta oikeastaan pelkkää avointa kaulusta. On hänellä miehekkäämpiäkin paitoja, esim perinteisiä valkoisia kauluspaitoja, mutta niitä hän käyttää huomattavasti harvemmin.

(Tiivistettynä: Naiselta näyttävä nuorimies, joka pukeutuu naisten vaatteisiin ja pystyykin varsin vakuuttavasti naamioitumaan naiseksi sitä välttämättä edes yrittämättä. Väärinkäsitykset ovat mahdollisia ja lähes tervetulleita, itse se niitä kerjää. :l)

Persoonallisuus:
Kazuki tietää paljon kaikesta, sillä hänen työtään oli pitkän aikaa asioiden tutkiminen ja etsiminen. Hän on ymmärtäväinen, viisas ja tunneälykäs. Hän tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa yleisen avuliaisuutensa ja ystävällisyytensä avulla; ripaus luonnollista charmia auttaa.

Ihmissuhteissa hän on hyvin naiivi ja uskollinen - hän uskoo hyvin pitkään ihmisten hyvyyteen ja luotettavuuteen, ajoittain jopa sen jälkeen kun hänen luottamuksensa on jo petetty.

Vaikka Kazuki vaikuttaa ympäripyöreän mukavalta henkilöltä, häntä ei missään nimessä kannata suututtaa. Hän on loistava taistelija ja tosipaikan tullen myös hyvin kylmäverinen, varsinkin jos hänen tarvitsee puolustaa jotain itselleen tärkeää (ihmistä, aluetta, kohdetta, aatetta, mitä tahansa).

Erikoiskyvyt:
Ei-taistelutaidot: Osaa soittaa kotoa ja tanssia perinteisiä japanilaisia tansseja.

182419-190674-kazuki-fuuchouin large.jpg

Taistelutaidot:
Käyttää aseenaan koto-soittimen kielten kaltaista metallilankaa. Lanka on niin kestävää ja terävää, että Fuuchouinin tekniikoita käyttäen sillä voi leikata esim. lihaa, luita, puuta, maata, jopa metallia.

Fuuchouin-ryuuhun kuuluu kymmeniä erilaisia taistelutekniikoita, joissa käytetään hyödyksi sormilihasten värähtelyä ja qi-energian keskittämistä lankojen ohjaamiseen.

Hyökkäyksien lisäksi Kazuki voi käyttää lankaa esimerkiksi suojien ja verkkojen rakentamiseen sekä naamioitumiseen käytettävien maskien "kutomiseen". Lankoja virittämällä Kazuki voi myös salakuunnella kätevästi kaukanakin olevia kohteita - tiukalle pingoitettu lanka kuljettaa äänen mukanaan.

(Kokonaisuudessaan tekniikat selityksinään löytyvät getbackerswikiasta. Kuten vilkaisemallakin näkyy, lista on aika valtava, joten en lähde kääntämään koko juttua - olettaisin, ettei näille tekniikoille tule juurikaan käyttöä Celestialilla.)

Nykytilanne:
No en kyl tiiä. :l Seurasi Ginjiä?

Muuta:
Kazukin perhe murhattiin Mystisessä Tulipalossa hänen ollessaan melko nuori (~11v). Hän pakeni Juubein kanssa ja he päätyivät asumaan Infinity Fortressiin. Siellä Kazuki perusti Fuugan, jonka taitavana johtajana hän keräsi mainetta ja arvonimen Kazuki of the Strings.

"Ukkosen hallitsijasta" kuultuaan hän liittyi VOLTSiin, Ginjin alaiseksi. Taitojensa ja viisautensa avulla hän nousi yhdeksi neljästä suuresta hallitsijasta ja vietti päivänsä arvostettuna ja ihailtuna, mutta silti tietoisena siitä, ettei elämä siellä ollut oikeaa. VOLTSin hajotessa hän päätti lähteä Infinity Fortressista etsimään jotain oikeaa, parempaa elämää "oikeammasta maailmasta" ja jätti Juubein jälkeensä.

Myöhemmin hän palasi takaisin Infinity Fortressiin, taisteli Juubeita vastaan ja sai tämän takaisin puolelleen (koska hän luotti siihen, että Juubeikin ajattelisi hänet yhä parhaaksi ystäväkseen jne). He sopivat, etteivät enää jättäisi toisiaan.

Kazukin ja Juubein välinen suhde on aika, no, miten se nyt sanoisi.. Täysin canonia. Sarjassa vihjataan heidän asuneen yhdessä ja muutenkin olleen hyvin tiiviisti yhdessä. Aika homoa, etten sanoisi. :---D Vaikka he eivät virallisesti taidakaan seurustella, on aika turhaa yrittää lähestyä kumpaakaan romanttisessa mielessä; 10 vuotta tiivistä palvelussuhdetta (Juubein suku on keskittynyt lääketieteeseen ja Juubei on erikoistunut nimenomaan Kazukin terveydenhoitoon, eli Kazukilla on henkilökohtainen lääkäri~) yhdistää ihmisiä kummasti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki