FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Kazuo Kiriyama
Fandom/Teos: Battle Royale (manga)
Ikä: 16 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Orion
Huone lukuvuonna 09-10: 6. kerros, huone 06
Huone lukuvuonna 10-11: 1. kerros, huone 21, kämppis Ichiru Kiryuu
Huone lukuvuonna 11-12: 3. kerros, huone 13, kämppis Zero Kiryuu
Journal: mac10mania

SPOILAA!
Kiriyama

Ulkonäkö:
Noin 175 sentin mittainen hoikka poika. Pitkähköt, mustat hiukset. Kasvot hivenen teräväpiirteiset, etenkin silmien osalta, ja ilme on jähmettynyt lähes pysyvästi johonkin, mikä näyttää puoliksi tympääntyneisydeltä ja puoliksi ylenkatseellisuudelta. Pukeutumisessaan suosii koulupukua tahi kauluspaitaa, suoria housuja ja viittaa.

Persoonallisuus:
Jotakuinkin ikävystyneen näköinen ilme ei ole maski: Kazuo on melko lailla täydellinen sosiopaatti, joka on fyysisesti kykenemätön kokemaan tunteita. Ei myöskään omista tiettyjä yhteiskunnan tavallisesti opettamia moraalikäsityksiä ja käyttäytymisnormeja, minkä johdosta saattaa puhua esimerkiksi ihmisten tappamisesta varsin jokapäiväiseen ja uteliaaseenkin sävyyn. Ei ole niinkään aktiivinen pahantekijä kuin avoin kaikelle – mukaanlukien hirmuteot. Saattaa heittää kolikkoa päättääkseen, pelastaako jonkun henki vai murhatako tämä, koska ei oikeastaan omaa mielipidettä asiasta ja näkee kummankin vaihtoehdon yhtä mahdollisena.

Tietyt piirteet kuitenkin ovat yhä olemassa, vaikka on tunteeton eikä ilme tahdo muuttua koskaan. Puhuu kohteliaan hienostuneesti ja on, jos ei kiinnostunut, ainakin taipuvainen opettelemaan uusia asioita. Ei myöskään nauti häirityksi tulemisesta, jos tahtoo keskittyä johonkin. Mikäli ärsyttää Kazuota, seuraukset tulevat olemaan ikävät.

Erikoiskyvyt:
Todisteet antavat aihetta epäillä, että on tehty teräksestä. (selvisi kahdesta laukauksesta sekä yhdestä heittoveitsestä päähän heittäydyttyään ennen sitä kahdesta liikkuvasta autosta, jotka räjähtivät pian sen jälkeen, ja saatuaan haulikonlaukauksen keskivartaloonsa, vaikka sitä suojasikin kevlar-liivi, ennen kuin kuolo lopulta korjasi) Tämän lisäksi on pelottavan nopea oppimaan uusia asioita mestarimaiselle tasolle asti, mukaanlukien mutta ei rajoitettu näihin: jotakuinkin kaikki kouluaineet, karate, viulunsoitto sekä ihmisen anatomian heikkojen kohtien oppiminen.

Nykytilanne:
Kazuo eli jokapäiväistä elämäänsä luokan pahantekijäjengin johdossa tietämättä, että hänen luokkansa olisi pian tulossa valituksi Ohjelmaan tappamaan toisiaan, kun hänen isänsä, joka toivoi pojastaan yhtiöidensä perinteen jatkajaa, kuuli Celestialista ja sai ajatuksen. Kaukana avaruudessa mitä ensiluokkaisimmassa akatemiassa jos missä saattaisi olla tapa auttaa Kazuota parantumaan aivovammastaan (kats. seuraava kohta), koska Japanin lääkärit olivat jo koettaneet onneaan ja epäonnistuneet. Kazuo ei ymmärtänyt, miksi sanoa vastaankaan, ja pakkasikin jo kohta laukkujaan.

Muuta:
Sosiopaattisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus: oli aikanaan iloinen ja suhteellisen normaali pikkupoika, mutta joutui lapsena auto-onnettomuuteen, jossa äiti sai surmansa ja itse aivovaurion, jonka seurausta nykyinen terveydentila on. Periaatteessa on mahdollista palauttaa entiseen tilaansa, mutta tarkasta metodista ei olla tietoisia. (mangassa kaksi luotia päähän aikaansai tämän...)

Lukujärjestys:
Maanantai: Ilmaisutaito, Liikunta
Tiistai: Uskonto
Keskiviikko: Matematiikka, Etiikka
Torstai: Musiikki
Perjantai: Laki

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

? Yoru Morino: ...Kiinnostava...
Mitsuki Kooyama: ...Tyttö... musiikkia...
Envy: ...Avulias...
Omi Kiriyama: ...Sukua...?
Laharl: ...Meluisa...
Persona (Serio): ...Esimerkki...
Mail "Matt" Jeevas, Shin'ichi Okazaki: ...Seuraa...
Eyes Rutherford: ...Musikaalinen...