FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Kisa Sooma
Fandom/Teos: Fruits Basket
Ikä: 12-vuotias
Ryhmä: Nykyään peruskoululainen.
Toisinaan myös ensimmäisen vuotensa tapaan henkilökunnan monitoimineiti, voi esim. toimittaa monisteita ja muuta materiaalia luokkiin ^-^
Huone: Asui ensin Norman kerroksessa 1, huone 13, samassa huoneessa oli myös Hatsuharu Sooma.
Nykyään asuu Hatori Sooman huoneessa henkilökunnan asuntolassa. 2 kerros, huone 02.
Journal: strongyetshy

Sisältää spoilereita historiasta ja eläinmuodosta, jos ette niitä vielä tiedä. Ei mitään mitä ei olisi suomipokkareissakin jo selvinnyt )

Kisa.jpg

Ulkonäkö:
Tyttö on melkoisen pieni vain 145 senttimetrin pituudessaan ja 32 kilon painossaan. Kehon rakenne on hyvinkin hento, siro ja hoikka. Näyttää täsmälleen sellaiselta vaaleaihoiselta söpöydeltä, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekään (mielikuva pitää kyllä ihmismuodossa paikkansakin~). Silmät ovat kullan väriset, jättikokoiset ja tummien pitkien ripsien varjostamat. Poskilla on lähes aina ruusunpunainen punastuminen koska hän punastuu todella äärimmäisen helposti. Jotakuinkin puolipitkät hiukset, jotka yltävät niskan/kaulan ja olkapäiden puoliväliin, ovat väriltään oranssit. Samaa väriä näkee livenä jokaisen tiikerin turkissa, mistä johtuukin, että kaikki muut paitsi sukulaiset usein huomauttelevat Kisaa oudosta hiusten väristä. Ei kannata ihmetellä, jos hän säikähtää sitä, hänellä on asiasta traumoja.

Pukeutuu kaikkeen tyttömäiseen ja söpöön koska kyseessä on tyttömäinen tyttö. Suosii lämpimiä ja söpöjä värejä kuten vaaleanpunainen, keltainen, oranssi, ruskea... Jostain päin pukeutumista löytyy aina jotain tyttömäistäkin, tai useammastakin paikasta melko varmasti ampumatta niillä silti yli. Sydänprinttiä paidanhihoissa, hiusnauhoja, tyttömäisiä rannekoruja, perhonen vyön soljessa jne. Mukavuuden haluinen pukeutuja, ei seuraa muoti-ilmiöitä vaan sitä mikä itsestä hyvältä vaatteiksi näyttää/tuntuu.

Persoonallisuus:
Ujo aivan äärimmäisyyksiin asti sen lisäksi, että on myös todella ystävällinen persoona. Kisa harvemmin uskaltaa edes puhua lähes kenellekään joskin muutamat tutummat henkilöt ovat asiaan poikkeuksia mutta heistäkään lähes kenellekään ei ihan hirveän paljon suutaan avaa. Vastaakin usein vain elein (tai internetitse hymiöin) puheeseen (tai tekstiin) sikäli mikäli uskaltautuu vastaamaan ollenkaan. Punastuu hyvin herkästi, olipa asia mikä tahansa, ja on todella herkkä vähintäänkin sisimmässään.

Kisa on kyllä valitettavasti oppinut myös pitämään sisällään ihan omana tietona vieraiden (ja vanhempiensa) edessä sen, jos häneen sattuu, joten ehkäpä et ihan helposti herkkyydestä paljoakaan huomaa. Kyllä hän yksin tai tutussa seurassa ollessaan itkeä ja nauraakin osaa, nykyinen sulkeutuneisuus tosin tekee hänet melko eleettömäksi vieraiden ihmisten edessä. Suunsa avaaminenkaan ei ole ihan helppo juttu, kun oli ties kuinka kauan aivan hiljaa puhumatta kenellekään yhtään mitään. Ei Kisa kuitenkaan mykkä ole, eikä hänen äänensäkään ole kovin hiljainen - hiljainen puhesävy on tosin häneltä hyvin yleinen koska hän yksinkertaisesti ei vaan uskalla yleensä sanoa sanaakaan lähes kenellekään. Ei varsinkaan vieraille tai tutuillekaan asioista, joita itse haluaisi. Paljonkin kuten Yuki luonteeltaan joissain määrin siis. Kyllä Kisallakin voisi olla paljon sanottavaa, uskallusta ei vaan nykyisen ujouden ja aran luonteen takia ole lähes yhtään. Saattaa jopa juosta tilanteista karkuun ellei vain pysy hiljaa tai ala itkeä.

On hän myös henkisesti melko vahva. Ei vaivaa muita ongelmillaan, selvisi koulukiusaamisestakin aika kauan ihan yksin ... Luonteen vahvuutta hänellä on siis paljonkin vaikka keholtaan onkin kaikkea muuta kuin vahva.

TigerKisa.jpg

Erikoiskyvyt:
Kisa on kiinalaisen tähtijärjestelmän, zodiacin, sarjassa tiikeri Soomien suvusta ja muuttuukin pieneksi tiikeripennuksi aina vastapuolen halauksesta ja sairastuessaan tai kovasta henkisestä rasituksesta.

Tiikerinä puree usein, ei kyllä ilman syytä vaikka se siltä saattaa silmiisi vaikuttaakin. Yleensä siksi, että kokee sinut uhkaksi ja pureminen on paras puolustus tiikeripennulta.

Nykytilanne:
Hatsuharu nappasi mukaan, ystävälliset opettajat keksivät neidille tekemistäkin.

Muuta:
♥ Shiguren käyttämä lempinimi on Sat-chan
♥ Käyttää nimeä Onee-chan Toorusta
♥ Seuraa fiktiivistä animesarjaa Mogeta
♥ Toisiksi nuorin eläinradan Soomista, Hiro Sooma on nuorin
♥ Natsuki Takayan, arvoisa FB-mangaka siis, mielestä Kisa on "kisaa kauneimman ja toisiksi kauneimman Fruits Basket hahmon tittelistä" mangakan omassa päässä ehkäpä

Pelitapahtumat:
2010
Tammikuu: Käy pulkkamäessä ainakin Momijin, Yukin, Kyoon, Rion ja Ayan ollessa samassa seurueessa mukana.

Helmikuu: Uusi Mogeta-elokuva on kylässä nähtävillä! Mutta Kisalla ei ole tarpeeksi rahaa.. Ryhmälippuun olisi rahaa mutta hän ei uskalla kysellä seuraa. Onneksi Hatsuharulla on journal (ja Kisan itkuiset silmät ovat onneksi liian paha vastus!), joten sitä kautta saa helposti ryhmän kokoon (vaikka ehtikin panikoida, ettei se onnistu). Ryhmässä mukana: Hatsuharu, Momiji, Onee-chan, Rio, Mitsuki, Takuto ja Zoey sekä Ryoma ja Kintarou.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki