FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Official or game (16).jpg

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Kojirou Saeki
Fandom/Teos: Prince of Tennis
Ikä: 16
Asuntola: Agita
Luokka: 3-D
Huone: Kerros 10, Huone 01. Ei kämppistä.
Journal: motionvision

UlkonäköMuokkaa

Kaikista huomattavin ulkonäöllinen seikka Saekissa on pojan hieman omituiset hiukset. Ne ovat alhaalta tummanruskeat ja päältä vaaleanharmaat. Muutoin pojalla ei ole mitään kovin erikoisia tuntomerkkejä. Hän on n. 174 cm pitkä, kehonrakenteeltaan sopusuhtainen nuori poika. Lihaksia hänellä on jonkin verran, vaikka hän ei mikään voimapelaaja olekaan. Hänen silmänsä ovat harmaanruskeat.

Saeki pukeutuu vapaa-ajallaan mahdollisimman rennosti. Tärkeintä vaatteissa on, että ne ovat mukavat päällä ja että niissä on helppo tehdä kaikenlaista. Toisinaan hän saattaa kyllä viettää pitkiä aikoja koulupuku päällään, sillä viihtyy aika usein niissäkin. Toinen vaihtoehto on joukkueen hihaton peliasu.

PersoonallisuusMuokkaa

Saeki on hyvin rento ja lempeä nuori mies. Hän auttaa mielellään muita, etenkin vanhuksia ja lapsia, riippumatta tunteeko heidät vai ei. Kiltteys tekeekin hänestä hyvin suositun monissa piireissä, mutta tämä suosio ei nouse hänen päähänsä. Saekista on tärkeää kohdella kaikkia tasavertaisesti, minkä takia sillä ei ole hänen mielestään mitään väliä, kuka on suosittu ja kuka ei. On vaikea myöskään vihata tätä poikaa, sillä hän suhtautuu kaikkiin samalla tavalla ja pyrkii pitämään heistä positiivisen mielikuvan, jos se vain on mahdollista.

Aina se ei kuitenkaan ole mahdollista. Saeki suuttuu aina toisinaan muille, mutta ei yleensä itsensä takia. Ystävien satuttaminen ja heikompien kiusaaminen ovat molemmat asioita, joita Saeki ei vähällä anna anteeksi. Itseään koskevat loukkaukset hän osaa hyvinkin pistää syrjään, mutta muita koskevat asiat hän muistaa pitempään ja on varovainen sellaisten henkilöiden ollessa lähellä. Ikuisesti Saeki ei kuitenkaan vihaa. Yleensä hän pyrkii tekemään rauhan mahdollisimman nopeasti muiden kanssa, etenkin jos hänen ystävänsä ovat jo antaneet asian anteeksi ja vaikuttaa siltä, ettei asia enää tule toistumaan.

Kiltteydestään huolimatta Saeki osaa myös olla ilkeä. Tennistä pelatessaan hän tekee kaiken mahdollisen voittaakseen, niin kauan kun se ei sisällä väkivaltaa tai muuta, mikä voisi satuttaa vastustajia. Yksi hänen tapansa on estää vastustajia käyttämästä erikoisliikkeitään taktiikoidensa avulla, joista yhteen kuuluu ”Motion Vision” (ks. erikoiskyvyt). Pelatessaan Saekin pieni sadistinen puoli tuleekin esiin ja hän saattaa olla erittäin vaarallinen vastustaja, mitä ei ehkä odottaisi niin kiltiltä ja rennolta pojalta kuin Saeki. Ilkeyteen kuuluu välillä myös pieni, leikkimielinen kiusoittelu, jolla hän harvemmin tarkoittaa mitään pahaa.

Saeki rakastaa merta, minkä takia hän harrastaa useita erilaisia aktiviteetteja meren läheisyydessä. Päivittäisistä kävelyretkistä aina surffaamisen, mikä vain menee. Hän onkin aika aktiivinen muuten kuin vain tenniksen suhteen, eikä häntä oikein pysty pitämään paikallaan. Tämän takia Saeki toivookin joskus tapaavansa tytön, joka saa hänet joskus rauhoittumaan ja asettumaan aloilleen sen takia – tai tulee mukaan niihin asioihin, joita hän tekee.

ErikoiskyvytMuokkaa

Saekilla on kyky nimeltään Motion Vision. Hän pystyy siis erikoishyvän näkökykynsä avulla näkemään vastustajiensa lihaksien liikkeet ja siten ennustamaan, mihin suuntaan tämä liikkuu. Hän osaa myös tulkita vastustajiaan aika hyvin pienen tarkkailun jälkeen.

CanonMuokkaa

Nykytilanne:

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki