FANDOM

PerustiedotMuokkaa

KukaiProfile.jpg

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Kukai Souma
Fandom/Teos: Shugo Chara!
Ikä: 15
Ryhmä: Agita
Luokka: 2-B (ennen 13-E)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 10, Huone 08. Kämppiksenä Kenya Oshitari
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 7, Huone 08. Kämppiksenä Masato Hijirikawa
Journal (LJ): unlockedskyjack
Journal (IJ): soumakukai

Spoilereita jonkin verran, koska tulee sarjan (myös lisämangan) lopusta!

UlkonäköMuokkaa

Kukai on punaruskea hiuksinen nuori poika, jolla on vaaleanvihreänkeltaiset silmät. Hänen hiuksensa ovat lyhyet ja hieman piikikkäät. Pituutta hänellä on 170 senttimetriä ja hän pitää kehoaan hyvässä kunnossa sillä on hyvin urheilullinen. Lisäksi Kukailla on molemmissa korvissaan yksinkertainen korvakoru.

Pukeutumistyyliltään hän on aika normaali poika. Huppareita, t-paitoja, farkkuja... mitä nyt sattuu tulemaan mieleen. Välillä päästä saattaa myös löytyä pipo tai muu asuun sopiva hattu. Enimmäkseen vaatteet kuitenkin ovat mukavuuden tavoittelua, vaikka kyllä hän toisinaan katsoo, ettei pistä mitään tosi epäcoolia päälleen. Koulussa hän saattaa hyvinkin käyttää vanhaa koulupukuaan, koska se tuntuu oikealta (ja ei tarvitse vielä lukion koulupukuja muutenkaan).

PersoonallisuusMuokkaa

Kukai on nuori poika, jonka asenne elämää kohtaa on enimmäkseen rento ja positiivinen. Hän on hyvin nopeatempoinen ja optimistinen nuorukainen, joka näyttää pitävän hauskaa, eikä tuhlaa elämäänsä liialliseen murehtimiseen niinkuin jotkut tekevät. Yleensä jos hänellä on murheita, niin hän yrittää karistaa ne pois mahdollisimman nopeasti, jotta ei jumittuisi paikalleen. Hän on aina ollut liikkeessä ja menossa, mikä voi näkyä siitä että hän harrastaa paljon urheilua ja nauttii juoksemisesta (se auttaa selkeyttämään mielen). Nuorena häntä ei kiinnostanut oikein mikään muu kuin urheilu.

Häntä voisi myös kutsua isovelimäiseksi, sillä hän on aina tukemassa ystäviään ja antamassa heille neuvoja, kun he ovat sitä vailla. Oletko ongelmissa tai mieli on maassa? Ei hätää! Kukailla on aina joku vastaus tai tapa piristää. Ainakin hän yrittää parhaansa, jos ei mitään muuta. Yleensä hän kyllä osaa löytää ne oikeat sanat tilanteeseen kuin tilanteeseen... tosin ei ehkä kannat alkaa kyselemään häneltä ihmissuhdeneuvoja, sillä saralla hän on aika uusi. Mutta muutoin häneltä kyllä voi kysyä apua, jos ongelmia tulee. Kukai pitää ystäviään suuressa arvossa, joten ei epäröisi auttaa - myös vaaratilanteissa hän on valmis syöksymään avuksi. Voisi myös tavallaan sanoa Kukain olevan hiemant taikauskoinen, sillä hän käyttää välillä hyvää onnea tuovia eleitä (kuten pientä hellää lyöntiä otsalle) piristämään muita.

Kunnon haaste saa Kukain innostumaan. Urheilu on siksikin niin kiinnostavaa, että hän pääsee mittaamaan omia kykyjään ja kilpailemaan muiden kanssa. Sellainen tilanne kun tuo aina vain lisääpuhtia peliin. Urheilu on myös jotain, missä hän vakavissaan, eikä missään nimessä käyttäisi Daichia auttamaan tekemään itseään paremmaksi. Innostavia haasteita on muitakin kuin urheilulajit, sillä myös syömiskilpailut ovat jotain mihin hän vastaa mielellään. Kehosta ei ehkä huomaa, mutta Kukai pystyy syömään paljon ja nopeasti. Ruokakisat olivatkin oiva tapata tavata tyttö, jonka kanssa siitä tuli aikalailla tapa.

Eikä ne ruokahaasteet jääneet ainoaksi asiaksi tytön osalta. Alunperin Kukai lähti viestittelemään Utaun kanssa koska tytön managari sitä halusi, mutta hiljalleen laulajaneiti päätyi hiippailemaan Kukain tunteisiin ja jäämään sinne. Utau on Kukain ensimmäinen rakkaus, sillä nuorempana hänellä ei ole oikeastaan ollut aikaa ajatella muuta kuin urheilua... m-mutta ei suostu siihen, että Utau kutsuu häntä kakaraksi sen takia! Siksi hän saakin rankaista aina tyttöä kun tämä kutsuu lapseksi liian monta kertaa (tosin se rankaisu on suudelma, eikä sen kummempaa).

On Kukailla toki synkempi ja vakavampi puolensakin. Tosipaikan tullen hymy vaihtuu vakavaksi, vaikka välillä hän saattaisikin yrittää piristää tunnelmaa jotenkin. Murheitakin löytyy, vaikka joidenkin mielestä ne eivät olisikaan kovin suuria; hän ei vieläkään tiedä, mitä haluaisi tehdä ja mitä urheilua pelata. Millainen hän itse haluaa olla? Se on vielä mysteeri - mutta se on okei. Onhan tässä aikaa päättää, millainen se todellinen minä on.

ErikoiskyvytMuokkaa

SkyJackProfile.jpg

Sky Jack

Kukailla on Shugo Chara nimeltään Daichi, joka syntyi Kukain rakkaudesta urheiluun ja hankaluuksista pysyä yhdessä lajissa ainoastaan. Daichin kanssa Kukai tekee Chara Changen, joka tekee hänestä entistä atleettisemman ja antaa hänelle skeittilaudan (tai lumilaudan jos lumen keskellä ollaan). Chara Changen aikana Kukailla on keltainen tähti hiuksissaan.

Tämän lisäksi Kukai kykenee myös Character transformationiin. Avatessaan Daichille sydämensä hän muuttuu Sky Jackiksi, joka edustaa sitä että hän haluaa pelata useita lajeja yhden sijasta. Sen mukana tulee lumilauta, jolla hän pystyy lentämään. Hän teki ensimmäisen muutoksensa Humpty Lockin takia, vahingossa (hämmentyen siitä kovin). Mangassa tätä muodonmuutosta ei nähty sen jälkeen, mutta animessa sitä on näkynyt pariin otteeseen.

Sky Jack pystyy myös hyödyntämään Kukain jalkapallossa tunnettua erikoisliikettä - Golden Victory Shoot. Tällaisena erikoiskykynä se kuitenkin muuttuu hyvin nopeaksi tulipalloksi. Lisäksi hänen atleettisuutensa kasvaa vielä enemmän.

CanonMuokkaa

Nykytilanne: Utaun manageri otti taas yhteyttä Utauun liittyen. Mitä, eikö tämän ajatusten pois vieminen ollutkaan niin tehokasta kuin hän oli kuvitellut- Mitä? Kadonnut? Jonnekin avaruusasemalle huhujen mukaa? Ja manageri toivoisi että Kukai lähtisi perään... no, mikä ettei. Ei kai siinä nyt niin kauaa kestäisi.

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.

Wanhat tiedotMuokkaa

Ryhmä: Peruskoulu
Asuminen: Henkilökunnan asuntola. Kerros 10, huone 7! Huoltajana Mario Mario.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki