FANDOM

PerustiedotMuokkaa

75698

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Kuranosuke Shiraishi
Fandom/Teos: The Prince of Tennis
Ikä: 16 (Vuodesta 2009)
Ryhmä: Agita
Luokka: 2-F (ennen 12-B)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 10, Huone 17. Kämppiksenä Ryohei Sasagawa
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 8, Huone 07. Kämppiksenä Shuusei Usui
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 5, Huone 05. Kämppiksenä Momiji Sooma
Journal (LJ): flawlessboy
Journal (IJ): returntobasics

UlkonäköMuokkaa

178 senttimetriä pitkä ja 66 kiloa painava Shiraishi on hyvin treenattu ja muutenkin komea ilmestys. Hänellä on sopivasti lihasvoimaa, jota hän ylläpitää jokapäiväisellä urheilulla ja treenauksella. Hänellä on maantienharmaat hiukset, jotka ylettyvät juuri ja juuri niskaan, mutta etupuolelta ne ovat ainakin nenään asti. Hänen silmänsä ovat vaaleanruskeat.

Shiraishi pukeutuu (koulupuvun ulkopuolella) suhteellisen rennosti. Hän ei seuraa trendejä, mutta ei hänen pukeutumistyylinsa huonokaan ole. Farkut ja t-paita ovat normaaleimmat lenkkeilyvaatteiden ohella.

PersoonallisuusMuokkaa

Rauhallinen ja hyväsydäminen poika, joka haluaa muille pelkkää hyvää. Hänen mielialansa on yleensä tyyni ja iloinen, eikä hän suutu kovinkaan helposti. Jos hän suuttuu hän pyytää sitä helposti anteeksi, jos huusi liikaa. Välillä hän saattaa suuttuessaan myös jäädä hieman pitkävihaiseksi, mutta pyrkii kuitenkin sovittamaan välinsä, jos ongelmia kasaantuu esimerkiksi kaverisuhteiden päälle. Väkivaltaan hän ei sorru. Shiraishilla on pieni pirullinenkin puolensa, mutta se on sen verran leikkisä, ettei se muuta oikeastaan hänen luonnettaan ilkeäksi. Yleensä hän on ilkeä ihan syystä ja toisten hyväksi. Välillä hän saattaa tosin kiusoitella muita ihmisiä, koska muiden reaktioiden näkeminen on välillä ihan hauskaa tai söpöä. Tietää kuitenkin, missä raja menee ja pyytää anteeksi, jos kiusoittelu menee liian yli.

Shiraishi on myös aika herkkä, mutta ei näytä sitä kovin helposti. Yleensä hänen tunteensa patoutuvat, eikä hän uskalla uskoa niitä kenellekään. Joskus hänen on kuitenkin mahdoton pitää tunteitaan sisällään ja silloin hän käyttäytyykin perustuen tunteidensa mukaan (juoksee ystävän apuun, jos tämä voi huonosti, esimerkiksi). Shiraishin on välillä vaikea ottaa kritiikkiä vastaan, vaikka vaikuttaisikin ottavan sen hyvin. Yleensä siitä kuitenkin jää huono maku suuhun ja hän yrittää jotenkin korjata asiaa, josta kritiikkiä sai.

Haluaa ajatella ihmisistä hyvää, mutta ei ole sinisilmäinen. Häntä ei saa huijattua kovin helposti, vaikka välillä vaikuttaakin juuri sellaiselta hyväuskoiselta idiootilta.

Celestialille tulon jälkeen hän on alkanut tajuamaan enemmän, ettei elämän pitäisi olla pelkästään kaavoihin kangistumista. Niimpä hän on päättänyt ottaa asioita rennommin ja se on vaikuttanut hänen luonteeseensa jonkin verran. Hän on avoimempi ja vitsailee asioista, joista ennen ei missään tapauksessa olisi vitsaillut. Koulun hän edelleen ottaa vakavasti, eikä jätä läksyjä, kokeita tai tärkeitä tunteja väliin. Lisäksi uudet harrastukset ovat tuoneet häneen uutta energiaa.

ErikoiskyvytMuokkaa

Kanpekitennis

Ei ole, jos ei lasketa sitä että hänen tennistyylinsä on täydellinen. Lisäksi hänellä on hyvät vaistot ja tunnistaa erityisen hyvin myrkkykasveja.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Kansain koulut eivät oikeastaan voineet tarjota enää sen enempää, joten lähti sitten etsimään opiskelupaikkaa muualta. Hassua tuo kosmos, kun sellaiseen paikkaan sattui eksyttämään.
Saapumisajan canon kohta: Sarjan jälkeen.

KouluMuokkaa

Kerhot

Liikuntakerho
Shakkikerho
Tanssikerho
Oppilaskunta

IhmissuhteetMuokkaa

373778

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Kihlattu - Senri Chitose: Poikaystävä, Kihlattu. Tärkein ja rakkain.
♦ - Ystävä - Kintarou Tooyama: Entisessä koulussa kouhai ja edelleen hyvin tärkeä ystävä.
♦ - Ystävä - Kenya Oshitari: Yläasteaikainen paras ystävä, nykyään jonkin verran nuorempi. Tärkeä siltikin.
♦ - Ystävä - Hikaru Zaizen: Entisessä koulussa kouhai ja edelleen hyvin tärkeä ystävä.
♦ - Ystävä - Miyuki Chitose: Kihlatun pikkusisko ja hyvä ystävä. Tulee hyvin toimeen.
♦ - Ystävä - Syuusuke Fuji: Entinen tennisrival, mutta nykyään hyvä ja läheinenkin ystävä.
♦ - Ystävä - Eiji Kikumaru: Tunsi lähinnä vastustajakoulun oppilaana, mutta nykyään on ihan hyviä kavereita pojan kanssa.
♣ - Tuttava - Ryoma Echizen: Tuttu rookie Tennispiireistä. Hyvin tärkeä Kintaroulle.
♣ - Tuttava - Kunimitsu Tezuka: Ei tunne kovin henkilökohtaisesti, vaikka tekemisissä on ollutkin. Enemmän Chitosen juttuja, Tezukan kanssa kommunikointi. Mielenkiintoinen mies silti, vaikka hiljainen onkin.
♣ - Tuttava/Ystävä - Keigo Atobe: Tuttava, jonka kanssa tulee ja ei tule toimeen. Tavallaan ystäviä, mutta tavallaan ei ole varma mitä ajatella.
♣ - Kämppis - Jirou Akutagawa: Tämän hetkinen kämppis ja tuttu tennispiireistä. Tulee kyllä toimeen.
♣ - Tuttava - Choutarou Ootori: Hieman vieraampi tuttu Hyouteista. Tuntee mm. nelinpelihistoriasta.
♣ - Tuttava - Ryou Shishido: Hieman vieraampi tuttu Hyouteista. Pelasi tämän kanssa nelinpeliä Urheilufestivaaleilla.
♣ - Tuttava - Akaya Kirihara: Tuttava tennispiireistä. Celestialilla ollut enemmän yhteyksissä, tosin ei mitenkään positiivisessa mielessä. Nykyään neutraali suhtautuminen molemmin puolin.
♣ - Tuttava - Masaharu Niou: Ei tunne henkilökohtaisesti, mutta muistaa kyllä sen, kun Niou oli hän ottelussa Fujia vastaan. Ei kyllä ole mitään poikaa vastaakaan.
♣ - Tuttava - Yuuta Fuji: Syuusuken pikkuveli. Ei oikeastaan tunne paljoakaan, mutta poika vaikuttaa kuitenkin hyvältä tyypiltä. Yrittää olla mainitsematta Fujia liikaa tämän seurassa.
♣ - Tuttava - Hajime Mizuki: Ei tunne henkilökohtaisesti, eikä ole ihan varma haluaako huhujen takia. Toisaalta ei pidä olla ennakkoluuloinen.
♣ - Tuttava - Taichi Dan: Tennispiiristä tuttuja, mutta ei itse oikeastaan ole puhunut tämän kanssa. Vaikuttaa kuitenkin ihan mukavalta.

♦ - Ystävä - Ayumu Narumi: Entinen kämppis, josta syntyi ystävyys. Shiraishin mielestä oikein mukava poika, jonka kanssa tulee hyvinkin toimeen. Huolissaan, että ajoittaiset Kintaroun käynnit ovat haitta.
♦ - Ystävä - Yuuki Cross: Shiraishin mielestä ihan oikea valinta asuntolavastaavaksi Ayumun lisäksi. Tyttö kuitenkin vaikuttaa vastuulliselta ja tehtävään sopivalta.
♦ - Ystävä - Mitsuki Kooyama: Tutustunut tyttöön tanssin kautta. Mitsuki on mukava ja reipas tyttö, jonka kanssa tulee hyvin toimeen.
♦ - Ystävä - Yukino Miyazawa: Yukino on hyvinkin tunnollinen oppilaskunnan jäsen (ja oppilaskunnan puheenjohtaja omalla ajallaan). Tulee tämän kanssa mielestään hyvin toimeen. Toivoo vain, ettei Yukino rasita itseään liikaa oppilaskunta asioiden kanssa. Tanssinut tämän kanssa joulutansseista.
♣ - Kaveri - Takashi Morinozuka: Samaan aikaan oppilaskunnan varapuheenjohtaja, kun Shiraishi oli puheenjohtajana. Vaikuttaa rehdiltä ja mukavalta pojalta.
♣ - Kaveri -Alfred F. Jones (Amerikka): Äänekäs ja reipas poika, jonka kanssa tulee juteltua ties mistä uudistuksista... aina välillä vaan ei ymmärrä tämän logiikkaa.
♣ - Tuttava - Ryushi Shiratori: Tutustui poikaan journaleiden kanssa ja lupautui auttamaan tätä tarvittaessa pojan hieman erikoisemman tuttavan kanssa. Ensi vaikutelmaltaan poika vaikuttaa mukavalta.
♣ - Tuttava - Aya Mikage/Ceres: Tutustui kaksikkoon tanssiparien yhteydessä. On jostain syystä vähän hermostunut Ceresin ympärillä, mutta Ayan kanssa on ainakin helppo puhua.
♣ - Ei ole varma, tuttava - Kazuo Kiriyama: Huolissaan hieman tämän ajatuksista.

♣ - Tuttava - Narumi: Arvostaa heidän ryhmänvalvojaansa, vaikka tämä välillä onkin selittämättömistä syistä pois opettajan toimista.
♣ - Tuttava -Hatori Sooma: Arvostaa kovasti myös koulun lääkäriä ja on edelleen kiitollinen terveystarkastuksista.
♣ - Tuttava -Mario Mario: Mariokin on arvostuksen kohteena. Onhan tämä kuitenkin erinomainen liikunanopettaja ja järjestää vielä Urheilufestivaalejakiin.
♣ - Tuttava -Wang Yao (Kiina): Taistelulajien ja Rentoutumisliikunnan opettajakin saa kiitosta. On hienoa, että erityisesti joogaa voi opiskella koulussa. Perjantai tunnit ovatkin yksi Shiraishin mieluisimmasta.
♣ - Tuttava -Dark Mousy: Opettaja, joka saa Shiraishin kovin hämmentyneeksi. Tämän ajatusten perässä on vaikea pysyä.

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 5, Huone 7. Kämppiksenä Ayumu Narumi.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 1, Huone 9. Kämppiksenä Jirou Akutagawa.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 9, Huone 22. Kämppiksenä Takashi Morinozuka.
Epävirallisesti asuu kuitenkin Kerroksessa 8, Huoneessa 11. Kämppiksenä Kintarou Tooyama.

Lukujärjestys vuodelle 09-10

Maanantai - Perusliikunta, Äidinkieli (Japani)
Tiistai - Englanti, Laulaminen
Keskiviikko - Taistelulajit, Matematiikka
Torstai - Ilmaisutaito, Luova kirjoittaminen
Perjantai - Rentoumisliikunta, Korea
Sunnuntai - Pokémonien kasvatus

Lukujärjestys vuodelle 10-11

Tiistai - Englanti, Laulaminen, Showtanssi
Keskiviikko - Matematiikka, Biologia, Naamioiden Teko
Torstai - Ilmaisutaito, Historia, Kreikka
Perjantai - Rentoutumisliikunta, Korea, Kääntäminen
Sunnuntai - Pokémonien kasvatus

Lukujärjestys vuodelle 11-12

Keskiviikko - Matematiikka, Biologia
Torstai - Historia, Kreikka
Perjantai - Rentoutumisliikunta, Korea, Ilmaisutaito

+ Kerhot lauantaisin ja sunnuntaisin.

Urheilufestivaalit

2010
Vihreän joukkueen jäsen

Osallistui
- Korkeyshyppy
- Telinevoimistelu
- Tennis kaksinpelit
- Tennis nelinpelit (parina Syuusuke Fuji, 1. sija)
- Joukkueuinti (1. sija)

2011
Punaisen joukkueen jäsen

Osallistui
- Tennis kksinpelit
- Tennis nelinpelit (parina Ryou Shishido, 1. sija)
- Uinti 100m
- Viestiuinti (5. sija)
- Korkeushyppy
- Seiväshyppy
- Jousiammunta
- Nauhapeli
- Tanssiminen (parina Syuusuke Fuji, 6. sija)

Pelitapahtumat

2009
- 28.8: Saapuu Celestialille.
- Syyskuu: Liittyy liikuntakerhoon.
- 17.9: Kaappaa mökin yöksi Chitosen kanssa. Asioita tapahtuu.
- 1.10: Kintaroun saapuminen paikalle ilahduttaa.
- Loka-Marraskuu: Halloween naamiaisissa yksi Muskettisotureista.
- 22.11: Lähtee mukaan Oppilas kunnan vaaleihin.
- Joulu: Joulujuhlat ja muutenkin joulu Chitosen seurassa. Yritetään kosiskella Host Clubiin, mutta kieltäytyy.

2010
- 4.1: Valitaan oppilaskunnan puheenjohtajaksi.
- 8.1: Ensimmäinen virallinen kokous.
- 16.1: Nelinpeliottelu Eijiä ja Fujia vastaan Chitosen kanssa.
- 20.1: Jokin voima pitää Chitosea ja Shiraishi erossa toisisaan.
- 28.1: Orionin kahakan takia Oppilaskunnalle hätäkokous.
- Helmikuu: Tilanteen rauhoituttua Ystävänpäiväjuhlien suunnitelua. Zaizenkin saapuu Celestialille.
- 14.2: Onnistuneet ystävänpäiväjuhlat. Pystyy taas tapaamaan kunnolla Chitosea.
- 18.2: Tiputtautuu kursseilta, mutta ilmoittautuu uusille.
- Maaliskuu: Urheilufestivaaleihin valmistautumista niin ryhmän, kuin oppilaskunnan osalta. Saa Lumikki näytelmässä Prinssin roolin.
- 25.3: Perustaa Shakkikerhon.
- 29.3: Pokémonmunasta kuoriutuu Chikorita.
- 14.4: Täyttää 17 syntymäpäiväjuhlien siivittämänä.
- 21.4: Agitassa räjähtää, tulee Darkin suojelemaksi. Myöhemmin saa kuitenkin palan romahtavasta katosta päähänsä suojellessaan Kintarouta ja päätyy sairaalasiipeen loppuviikoksi.
- 3.5: Nimitetään bändiin ykköskitaristiksi.
- 8.5: Muuttuu Misaki-sensein herneen takia päiväksi merenneidoksi ja asustaa suihkulähteessä hetken.
- 9.5: Lähtee auttamaan Eijin kidnappausjutussa.
- 16.5: Kidnappauksen jälkipyykin selvittelyä tennisottelun muodossa Kiriharan kanssa. Saa muutaman ruhjeen.
- 19.5: Yrittää puhua Kiriharan kanssa uudelleen, mutta saa köniinsä. Jää Chitosen luokse kylään. Seuraavana päivänä antaa Kiriharalle anteeksi, kun tämä anteeksiantoa pyytää.
- 3.6: Lumikki - näytelmä (Prinssi)
- 5.6: Pääsee luokaltaan. Pitää puheen oppilaskunnan johtaja viimeisen kerran. Soittaa yhdestä bändeistä kevätjuhlissa.
- 17.6: On väärinpäin kirouksen uhrina, mutta parantuu Darkin ansiosta samana päivänä.
- 22.6: Laharlin riehuessa, yrittää suojella Agitaa ja setviä asioita. Juttelee Atoben kanssa myös Fujista... mielenkiintoisia. Käy myöhemmin kidnappaamassa Atoben turvaan Ayumun kanssa, koska tämä rupesi ärsyttämään Laharlia.
- 5.7: Menee Chitosen kanssa kihloihin ♥.
- 7.7: ... 15-vuotias Kenya saapuu koululle. Hämmennys.
- 9.7: Keskustelua taas Atoben kanssa erinäisistä asioista tämän juhlissa.
- 18.7: Tulva... onneksi selviää siitä ja tavarat kuivuvat Dark-sensein avulla.
- 19.7: Shitenhouji porukan kanssa Mökkireissulle ja juhlistamaan Zaizenin syntymäpäivää.
- 13.8: Herää aamulla siihen, ettei näe toisella silmällä mitään. Tajuttuaan olevansa Chichirin kehossa (Freaky Friday effect) ottaa yhteyttä tähän. Lisäksi saa Shikiltä, joka hän hänen ruumiissaan Pokémoninsa hoitoonsa.
- 16.8: Palaa kehoonsa omaan huoneeseensa. Chikorita tulee paikalle heti aamusta pallonsa mukana. Ei kyllä voi kovin hyvin, sillä ilmeisesti Shiki ei syönyt paljoa mitään viikonlopun aikana.
- 29.8: Saa uudeksi kämppikseksi Jirou Akutagawan. Tulee kyllä ikävöimään Ayumun seuraa, mutta ainakin uusi kämppis on tuttu ja mukavanoloinen.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa toisen vuoden.
- 4.10: Yuutan kadotessa auttaa Fujia parhaansa mukaan.
- 5.10: Yuutan unohtaessa veljensä, on Fujin tukena parhaansa mukaan.
- 9.10: Osallistuu Atoben ja Tezukan syntymäpäiväjuhliin silkasta mielenkiinnosta.
- 11.10: Ihastelee miten söpöjä kaikki ovat Loveless eventin aikaan kissankorvilla ja -hännillä. Itsellä ei luonnollisestikaan niitä ole.
- 18.10: Loveless event loppuu, mikä on aika surullista. Tosin parempi niin, kun asiat olivat niin sekaisin.
- 23.10: "Eroaa" Senristä. Oikeammin ottaa taukoa partneristaan ja ilmoittaa eronneensa julkisesti: osittain siksi, että heidän olisi helpompaa olla erossa kun kaikki tietävät ja osittain kiusatakseen Atobea joka luulee omiaan.
- 29.10: Palaa Chitosen kanssa tauon jälkeen takaisin yhteen ja suunnittelevat yhdessä naamiaisasut.
- 30.10: Lähtee Halloweenjuhliin Totorona Senrin, Miyukin ja Rimudon/Urukin kanssa. Myöhemmin ilmoittaa, että on palannut Senrin kanssa yhteen (tai siis, että tauko on ohi).
- 1.12: Tyytyäinen uuteen huonejärjestelyyn, joka Chitosella on.
- 10.12: Alkaa opettamaan Chitoselle laulamista.
- 18.12: Tanssii Showtanssi kokeissa Mitsukin kanssa.
- 24.12: Tanssii joulujuhlissa Yukinon kanssa.

2011
- 1.1: Osallistuu juomapeliin, ja lähteekin sitten yhdessä Chitosen kanssa pois paikalta.
- 10.1: Saa pääroolin Sound of Music musikaalissa (Georg von Trapp).
- 14.2: Ystävänpäiväjuhlat Chitosen kanssa.
- 22.2: Auttaa ihmisiä ulkona Agitan tulipalon aikaan. Ei itse ollut tulipalossa koska vietti iltaa Normassa.
- 26.-27.3: Urheilufestivaaleilla pitämässä hauskaa.
- 14.4: Täyttää 18.
- 30.4: Kruunataan herra Celestialiksi 2011.
- 12.5: Musikaali Sound of Music (Georg von Trapp)