FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Kyousuke Hyobu
Fandom/Teos: Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyobu Kyousuke
Ikä: fyysiseltä iältään yli 80, ulkoisesti näyttää noin parikymppiseltä
Ryhmä: turvallisuushenkilökunta
Huone:
Journal: theunlimited

Spoilaa Zettai Karen Children: The Unlimited - Hyobu Kyousuke -animea.

Ulkonäkö: Hyobussa kiinnittänee ensimmäisenä huomiota hänen luisevan harteikkaaseen ruumiinrakenteeseensa. Pituutta Hyobulla on 172 senttiä ja painoa 56 kiloa. Hopeanharmaat hiukset ovat sekaiset ja sojottavat vähän joka suuntaan. Otsahiukset ovat pitkät ja peittävät alleen luodin jättämän arven otsassa. Hyobun silmät ovat kapeat ja väriltään harmahtavan vihreät, saattaen kuitenkin valaistuksessa riippuen näyttää toisinaan myös sinisiltä. Kasvonpiirteet ovat kapeat, leuka on terävä ja iho kalpea. Kyousuke ei ikäänny minkä johdosta hän näyttää vielä yli 80-vuotiaanakin noin 50 vuotta ikäistään nuoremmalta. Ainoa merkki miehen oikeasta iästä ovat hänen hiuksensa, jotka olivat alunperin mustat. Otsassa olevan luodin jättämän arven lisäksi Hyobulla on kaksi vastaavanlaista arpea myös ylävartalossaan. Hyobun kasvoilla on lähes jatkuvasti nähtävissä kiero ilme, suupielten ollessa kaartuneina ylöspäin aivan kuin mies olisi jatkuvasti huvittunut. Vapauttaessaan voimansa Hyobun hopeanharmaat hiukset nousevat pystyyn ja mies alkaa hohtaa erivärisiä valonsäteitä, levittäen niitä myös ympäristöönsä. Yleisin asukokonaisuus on musta poikien koulupuku eikä Hyobua oikeastaan juuri muunlaisissa vaatteissa näe.

Persoonallisuus: Hyobun luonnetta on melko vaikeaa lokeroida yhteen tiettyyn ryhmään. Hän on ennen kaikkea hyvin itsevarma henkilö, jonka kasvoilla on lähes jatkuvasti nähtävissä kiero virnistys tai hymy, joiden taakse hän piilottaa kaikki muut tunteensa. Hyobu on itsepäinen, päämäärätietoinen, kilpailunhaluinen ja hyvinkin sydämetön ja julma niille, joiden kokee olevan vaaraksi itselleen tai läheisilleen. Hyobun elämän suurin tavoite on luoda Espereille turvallinen maailma, jossa elää ilman huolta vainoamisesta tai ihmisten vihasta. Hyobu on valmis tekemään hyvinkin radikaaleja ratkaisuja tavoitteeseensa päästäkseen. Hän vihaa ihmisiä sydämensä pohjasta ja kantaa kaunaa heille, jotka ovat jollain tavalla satuttaneet Hyobun kaltaisia. Muut esperit ovat tälle hopeahiuksiselle äärimmäisen tärkeitä eikä mies epäröi hetkeäkään asettaa itseään vaaraan jos voi sillä tavoin pelastaa jonkun toisen esperin hengen. Vihollisilleen äärimmäisen julma Hyobu suhtautuu Pandran jäseniin kuin perheeseen. Hän välittää jokaisesta jäsenestä aidosti ja on aina valmis suojelemaan heitä.

Hyobulla on takanaan traaginen menneisyys, mikä osaltaan vaikuttaa siihen millainen hän on nykyään. Hyobu liittyi hyvin nuorella iällä armeijaan auttaakseen ihmiskuntaa esper-voimillaan. Sodan loppumisen jälkeen opettaja, johon Hyobu kaikista eniten luotti, kuitenkin petti hänet ja kiivaan keskustelun päätteeksi lopulta ampui hänet. Tapahtuneen jälkeen Hyobu päätti, ettei aikoisi jättää tätä maailmaa ennen kuin saisi kostaa niille, jotka käyttävät espereitä ja heidän voimiaan vain aseina.

Erikoiskyvyt: Hyobu on yksi voimakkaimmista korkean tason espereistä maailmassa ja hänellä on laaja kirjo erilaisia kykyjä, joita hän voi halutessaan käyttää joko yhdessä tai erikseen, mikä tekee hänestä erittäin voimakkaan ja monitaitoisen taistelijan. Hyobu taitaa niin telekinesiaa, paikasta toiseen siirtymistä tahdonvoimalla, pyrokinesiaa ja hypnoosia. Hyobu kykenee myös leijumaan ilmassa ja "lentämään" pitkiäkin aikoja. Osa hänen kyvyistään on periytynyt hänen kuolleilta ystäviltään.

Tekniikoista erottuvin on kuitenkin "Unlimited Mode". Hyobulla on koulupukunsa kauluksessa erityinen Unlimiter-pinssi, jonka ollessa tietyssä asennossa miehen voimat pysyvät aisoissa. Kun pinssin kääntää toisin päin, vapautuvat kaikki hänen voimansa kerralla. Limiterin käyttäminen kuluttaa joka kerralla äärimmäisen paljon Hyobun voimia, minkä vuoksi hän käyttääkin sitä äärimmäisen harvoin. Kääntäessään limiterin "pois päältä", Hyobulla on tapana toistaa lause "Time, eternally stop".

Nykytilanne: Hyobu tulee animesarjan 9. jakson loppupuolelta, kun hän on saanut selville Andy Hinomiyan toimivan peitetehtävässä ja tämän pomo on saapunut Catastrophe-alukselle aikeenaan tuhota Esperit.

Muuta: Hyobu johtaa Espereistä koostuvaa P.A.N.D.R.A.-rikollisjärjestöä, jonka tavoitteena on taata Espereille turvallinen elämä ilman pelkoa kidutuksista ja tavallisten ihmisten vihasta. Jotkut tahot kutsuvat Hyobua massamurhaajaksi sillä hän on elämänsä aikana surmannut paljon ihmisiä omiin tavoitteisiinsa päästäkseen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki