FANDOM

84498.jpg

Pelaaja: Kati
Hahmon nimi: Kyousuke Takakura
Fandom/teos: NANA
Ikä: 20~22
Ryhmä: Henkilökunta; taideaineiden sijaisopettaja.
Huone: Kerros 9, huone 20. Samassa huoneessa Junko Saotome.
Journal:

Ulkonäkö:

Kyousuke on melko pitkä (~180cm) mies. Hänellä on tummat silmät ja hieman yli niskan ulottuvat rastoitetut tummat hiukset, jotka hän yleensä vetää taaemmas huivilla. Hänen oikeassa korvassaan on kolme ja vasemmassa korvassaan kaksi korvakorua. Kyousuken mielestään huivi sopii hyvin yhteen ajamattoman parransängen kanssa, toisinaan tupakka kruunaa lookin.

Kyousuke pukeutuu hyvin rentoihin vaatteisiin; puoliksi napitettuihin, kauhtuneisiin kauluspaitoihin ja kirppisfarkkuihin ja muihin sen tyyppisiin mukaviin vaatteisiin. Maalatessaan hän käyttää essua, ettei Junkon tarvitse pestä maalitahroja vaatteista.

Persoonallisuus:

Kyousuke on hyvin rento ja ystävällinen tyyppi. Hän on tottunut rauhoittelemaan ja lohduttamaan draamaavia ystäviään, erityisesti Hachia, jonka puheluihin hän aina silloin tällöin vastaa Junkon puolesta. Hän ottaa asiat hieman sitä mukaan kuin ne tulevat, eikä huolehdi liikaa tulevaisuudesta. Ainoat vakavampaa mietintää ansaitsevat asiat tuntuvat olevan hänen taiteensa ja suhteensa Junkoon. Hän tekee lähes kaikkensa pitääkseen Junkon onnellisena, mutta ei kuitenkaan ole mitenkään erityisen yltiöromanttinen.

Celestialille saapuminen:

Vaikka Kyousuke suhteen alkuaikoina uhkasikin, ettei lähtisi Junkon mukaan jos tämä päättäisi muuttaa muualle... toisin kävi. Pystyyhän taideopintoja jatkamaan muuallakin, yhtä hyvän naisystävän löytäminen olisi epäilemättä vaikeampaa.

Muuta:

Tuuraa Junkoa ja/tai Hagua tarvittaessa kuvaamataidontunneilla. Muuten lähinnä hengailee tyhjäntoimittajien seurassa ja maalailee omaksi huvikseen maisemia vähän missä milloinkin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki