FANDOM

Pelaaja: T (rusty Steed)
Hahmon nimi: Leopold Scorpse
Fandom/Teos: Scrapped Princess
Ikä: 15
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 1, Huone 22. Huonetoveri Black.
Journal: scrapchampion

Leo.gif

Ulkonäkö: Huomiotaherättävin seikka Leo-kunissa on helposti hänen taipumuksensa pukeutua haarniskaan ja viittaan ainakin koulutuntien ulkopuolella. Yrittää luultavasti tunneillekin, onnistuminen onkin sitten asia erikseen. 165 sentin mittainen ja hyvässä kunnossa, vaikka ei näytäkään niin lihaksikkaalta kuin mitä aseenkäyttö antaisi olettaa.

Oranssit hiukset, jotka ovat omintakeisena yhdistelmänä niskasta lyhyet, päälaella pidemmät, otsahiuksista vielä pidemmät ja ohimoilla ulottuvat olkapäiden tasalle asti. Ruskeat silmät. Liikkuu usein hevosella ja kantaa mukanaan valtavaa miekkaa. Omistaa myös otsanauhan, joka on itse asiassa side, jonka Pacifica hänelle sitoi puunoksaan pään kalauttamisen jälkeen, ja pitää sitä aarteenaan.

Persoonallisuus: Leo kasvoi aatelisperheessä ja sai kasvatuksen sen mukaan, minkä seurauksena hänen käytöksensä ja ideaalinsa ovat ritarillisen kohteliaat, mutta eivät ole aivan kosketuksissa tavallisen elämän kanssa suurimman osan ajasta. Hän uskoo voimallisesti ritarillisuuden ja jalomielisyyden periaatteisiin, mutta kokemuksen puute aiheuttaa yhä hieman ongelmia siinä, miten hän niitä toteuttaa – tappaako joku suuremman hyvän nimissä, vaikka tämä ei olisi tehnyt mitään pahaa? Tämänkaltaiset kysymykset aiheuttavat hänelle suurta päänvaivaa.

Lisäksi Leolla on se ongelma, että vaikka hänellä on sydän paikallaan, tietyissä asioissa on yhä petraamista... kuten hevosen saamisessa tottelemaan. Hän yrittää parhaansa, mutta ne kerrat, kun hän onnistuu käyttäytymään yhtä coolisti kuin haluaisi, ovat harvassa. Paremmin hän onnistuu komedian luomisessa... puoliksi tarkoittamattaan.

Vakavoituessaan kuitenkin osoittaa suurta lupausta olla oikeasti pätevä ritari, joka puolustaa heikompiaan eikä suvaitse vääryyttä... kunhan hän miettii itse, mikä on oikein ja mikä väärin. Lisänä päälle vielä suojelunhalu Pacificaa kohtaan.

Erikoiskyvyt: Hänen miekkansa on sarjaa Bleach, ja heiluttaa sitä silti melkomoista tahtia vielä haarniska päällään kaiken lisäksi, joten vahva ja nopea.

Nykytilanne: ...Pacifica-san oli... Scrapped Princess, joka olisi tuhoava maailman täyttäessään 16, ennustettu hirviö. Mutta...

...Pacifica-san. Miten hänen oli tarkoitus tappaa tämä suloinen tyttö, joka ei tahtonut kenellekään pahaa? Sitäkö oli ritarillisuus? Sitäkö oli tehdä oikein? Siinä ei ollut järkeä! Ei tämä voinut olla sitä, mitä oikea ritari tekisi! Hän suojelisi Pacifica-sania, vaikka mikä olisi-

Tässä vaiheessa pois Pacifican luota lähtenyt Leo kääntyi takaisin tämä ajatus mielessään ja yrittäen pitää kiinni uudesta päätöksestään. Mutta Pacifica oli... edelleen siellä, mutta leirinuotion ääressä vakoillusta keskustelusta päätellen lähtenyt myös jonnekin muualle? Ties missä tuntemattomien vaarojen keskellä? Hänen pitäisi seurata välittömästi!

Muuta: Omistaa valkoisen hevosen nimeltä Parabellum, jolla on vielä opittavaa tottelevaisuudesta.

Lukujärjestys lukuvuodelle 11-12:

Maanantai: Uskonto
Tiistai: Englanti
Keskiviikko: Miekan käsittely
Torstai: Aseiden käsittely
Perjantai: Ilmaisutaito, Historia

sekä tarkemmin määrittelemättömänä päivänä Etiikka

Pelitapahtumat:
Tulossa.

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Morsian - Pacifica Casull: Rakastui ensisilmäykseltä tähän sulokkaseen neitoon, jossa oli jotakin tavattoman ainutlaatuista, kosi ja lupasi suojella tätä koko ikänsä. Ja koska Pacifica ei missään välissä sanonut ei, katsoo enemmän tai vähemmän olevansa kihloissa tämän kanssa. Tytön paljastuttua maailmanlopuntuojaksi tosin ajatukset menivät vähän kaoottisiksi, mutta yrittää parhaansa mukaan edelleen suojella tätä, vaikka olisi sitten maailmanlopun ritari.
♦ - Toveri - Yosuke Hanamura: Oli tämän toverina Battle Royalessa kahden hieman pelottavamman joukkuetoverin keskellä. Voittikin! ...sitten kävelivät miinaan. Mutta se vain vahvistaa miesten välistä toveruutta! Yksi parhaista ystävistä Celestialilla.
♦ - Toveri - Louie: Tyhmiä cooliuden kanssa taistelevia miekan kanssa heiluvia ritareita, jotka suojelevat taistelutaidottomia neitoja... check. Ovat niin sanotusti samalla aallonpituudella.
♣ - Neito - Yukiko Amagi: Pitää Leo-kunista kovasti jostakin syystä...

Lisäksi Celestialin Valkoisten Ritarien maskotti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki