FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Levi

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Levi
Fandom/Teos: Shingeki no Kyojin
Ikä: 34
Ammatti: Siivooja/Turvallisuushenkilö
Huone:
Journal: cleaningfreak

UlkonäköMuokkaa

Levi on huimat 160 senttimetriä pitkä ja n. 65 kiloa painava. Hänellä on lyhyet, mustat hiukset ja kapeat, hieman pelottavan näköiset harmaat silmät. Pienestä koostaan huolimatta Levillä on hyvin kehittyneet lihakset, jotka sopivat täydellisesti 3D liikelaitteiden käyttämiseen. Hän näyttää jokseenkin ikäistään nuoremmalta, jos ei lasketa alati tuimaa ilmettä.

Miehen normaaleihin asusteisiin kuuluu vaaleanharmaa armeija asu, jonka päällä on pieni vaaleanruskea takki, jonka päällä taas on pitkä hupullinen, tumman vihreä viitta. Asukokonaisuuteen kuuluvat myös pitkät, ruskeat saappaat ja useita erilaisia vöitä ja remmejä ympäri kehoa 3D liikelaitteita varten. Levillä on tapana käyttää myös valkoista kravattia, koska se saa hänet näyttämään virallisemmalta. Siivoojan töissä hänellä nähdään usein valkoinen huivi kasvojensa ja hiuksiensa peittona.

PersoonallisuusMuokkaa

Levi kuuluu sellaisiin ihmisiin, joita on vähän hankala lähestyä. Hän vaikuttaa hyvin usein kylmältä, eikä liiemmin näytä tunteitaan. Käytöstavoissakaan ei kovin usein mitään kehuttavaa ole. Levi on tunnettu siitä, että hän sanoo hyvin sopimattomia asioita, jotka saavat hänet vaikuttamaan entistä etäisemmältä muita kohtaan. Hänen huumorintajunsakin on synkkä, yleensä joko hyvin töykeä tai rivo, eikä hän häpeä mitään sanomaansa. Toisinaan hänen puhetapansa on myös hyvin töykeä ketä tahansa kohtaan, eikä hän pelkää provosoida vastustajiaan tai ketään, joka ärsyttävät häntä. Yhtenä esimerkkinä hän on esimerkiksi solvannut kokonaan toista armeija-yksikköä sioiksi, jotka eivät osaisi mitään titaanien hyökkäyksen alla.

Tästä huolimatta Levillä kuitenkin on mukavampi ja pehmeämpi puolensakin. Jotkut vain eivät koskaan pääse näkemään sitä syystä tai toisesta. Levi arvostaa hyvin paljon elämää, eikä halua nähdä yhtään turhaa kuolemaa. Sen takia hän ei anna määräyksiä, joihin kuuluu taistella kuolemaan asti, vaan määräyksiä, joissa käytetään omaa järkeä ja yritetään välttää kuolemista. Tärkeiden ihmisten menetys on aina ollut Leville kova paikka, mutta hän ei ole antanut niiden pysäyttää häntä sillä hän kantaa kaatuneiden tovereidensa tahtoa mukanaan. Se antaa hänelle entistä enemmän syitä käydä titaaneiden kimppuun.

Tavoitteiden hyväksi Levi on valmis käyttämään myös väkivaltaa sellaisia kohtaa, joita ei vihaa. Tästä on esimerkkinä Eren, joka Levi hakkasi Armeija Poliisin edessä osoittaakseen voivansa pitää tämän aisoissa. Myöhemmin hän kuitenkin pyysi tätä anteeksi ja kertoi syynsä sille, miksi teki sen. Levin tavat osoittaa myötätuntoa tai välitystä eivät aina ole mitä selkeimmät ja parhaimmat, mutta hän kyllä välittää todenteolla niistä, jotka hän lukee ystävikseen ja tovereikseen. Levi luottaa myös seuraajiinsa ja pomoonsa hyvin paljon. Erwin on ainoa, jonka käskyjä hän noudattaa täsmällisesti – olivat ne miten outoja ja vaarallisia tahansa. Muita ylempiarvoisia kohtaan hänellä on harvoin minkäänlaista kunnioitusta.

Levi on myötätuntoinen tovereitaan, mutta armoton vihollisiaan kohtaan. Etenkin titaaneja kohtaan, jotka ovat ihmiskunnan vihollisia, hän saattaa olla hyvinkin sadistinen ja jopa kostonhimoinen. Esimerkiksi naistitaanin kansa hän katsoi tätä alaspäin ja kertoi tälle että nautti siitä, kun tämä kärsi ja siitä, millä tavalla he käsittelisivät ihmistä titaanin sisällä tarpeen vaatiessa.

Taistelijoiden joukossa Levi on yksi taitavimmista. Hän on hyvin perillä siitä, että hänen taitonsa ovat omaa luokkaansa, mutta ei anna sen mennä päähänsä. Kukaan ei ole korvaamaton ja jopa taidokkain sotilas voi kuolla, jos ei ole tarpeeksi varovainen. Silti hän tuntuu ottavan vastaan useita soolo tehtäviä, koska tietää pystyvänsä niihin ja toimii harvoin yhdessä muiden kanssa.

Levi on myös tunnettu puhtaus friikkinä läheisten alaisiensa keskuudessa. Hänelle on tärkeää se, että hänen ympäristönsä on puhdas ja siivoaa (ja laittaa muut siivoamaan mukana) aina paikan, jossa he meinaavat yöpyä. Kesken taistelun hän siivoaa rauhallisemmalla hetkellä miekkansa, jos sille on roiskunut verta tai muuta törkyä. Tästä huolimatta hän koskee likaan, jos sille on oikeasti tarve. Hän ei esimerkiksi epäröi pelastaa jotakuta titaanin kidasta, vaikka tämä olisi yltä päältä limassa tai ottaa jonkun verisestä kädestä kiinni, kun tämä tarvitsee tukea tai jonkinlaista lohtua.

ErikoiskyvytMuokkaa

Ei erikois-erikoiskykyjä, mutta mukana tulee erikoinen laita, josta lisää Muuta osiossa.

CanonMuokkaa

tba.

MuutaMuokkaa

(Kirjoittanut Nea/Mikasa Ackermanin profiilista). Mukanaan heidän maailmansa teknologiaerikoisuus, 3D MG eli 3D Maneuver Gear, eli suomeksi 3D liikelaite. Kaikki Levin päällä näkymään tulevat nahkaremmit ja vyö selittyvät sillä, että ratsastuksen lisäksi tehokkain liikkumiskeino heidän maailmassaan ovat jalkoihin kiinnitettävät metallilaatikot, joissa molemmissa on kaasupullot ja parillinen määrä miekkamaisia teräaseita. Määrä riippuu siitä montaako niiden kantoon tarkoitettua metallilaatikkoa kantaa mukanaan. Mikasalla niitä on aina vähintään 4 paria, toki hän on sitä mieltä että mitä enemmän, sen parempi koska ei se paino hänen liikkeitään haittaa. Laatikoista näkyvät vain aseiden ne päät, joihin laitetaan teräaseen kahva, jotta niitä voi käyttää. Niiden terät ovat äärimmäisen terävät, valmistettu erittäin kovasta erikoisteräksestä jotta ne eivät ainakaan heti katkea titaaneja vastaan taistellessa. Kantavat tuon kanssa mukanaan myös kahta isoa säilytystilaa metallivaijereille, jotka singotaan kiinni puuhun, seinään, titaaniin tai minne vain laitteella halutaan mennä. Kaasupullot ovat siihen, että laitteilla voi lentää sinne tai ilman vaijereita vapaasti minne vaan. 3D puolestaan on siihen että siinä pääsee vapaasti liikkumaan miten vain kunhan kukaan ei ota vaijerista kiinni tai kaasu pääse loppumaan. Laitehan on siis suurimmaksi osaksi monen raskaan metalliosan kokonaisuus, painaa helvetisti ja kestää 3 vuotta kouluttaa ihmiset sen käyttämiseen. Kaasupullot pitää toisinaan täyttää, miekat katkeilevat ja kannattaa muutenkin toisinaan vaihtaa eikä millään normaaliaseilla edes pääse titaanin ihosta läpi (voi ne ampua aseilla kuten tykki mutta sellaisia on hankalampi viedä joka paikkaan mukaan). Metallivaijerien ja oman kuntonsa takia juoksee helposti myös pystyseiniä ylös ja alas.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.