FANDOM

Pelaaja: T (est)
Hahmon nimi: Lily(/Riri) Shiraishi
Fandom/Teos: Ichiban Ushiro no Daimaou
Ikä: 16
Ryhmä: Orion
Huone: 6. kerros, huone 05. Huonetoveri Arcueid Brunestud.
Journal: fangunderhat

L Shiraishi

Ulkonäkö: Shiraishi itse on vain 157 sentin mittainen, mutta hänen hattunsa keikkuu useamman kymmenen senttiä ylempänä. Vaaleat/keltaiset lyhyet hiukset ja siniset silmät antavat astetta länsimaalaisemman vaikutelman. Naiselliset muodot ovat suhteellisen sopusuhtaiset. Hänellä on myös terävä kulmahammas, joka pistää esiin hänen avatessaan suunsa.

Hattu peittää useasti ainakin osan hänen kasvoistaan, mutta alta paljastuvat ilmeet ovat useimmiten hymyileväisiä tai virneitä. Jotakin suurta tapahtuu, mikäli hänet saadaan vakavannäköiseksi asti.

Shiraishi pitää mieluusti vanhaa koulupukuaan silloin, kun ei pidä Celestialin koulupukua, ja luultavasti muokkaa Cele-pukuakin muistuttamaan enemmän vanhaansa. Lisäksi hän lisää asuunsa edellisessäkin koulussaan pitämät hyvin pitkän punaisen kaulahuivin, jonka voisi helposti kietoa useammankin ihmisen kaulan ympärille ja sitä jäisi silti, sekä suuri, suippo musta noidanhattu, joka on maaginen ja tekee samanlaisia ilmeitä kuin Shiraishi itse.

Persoonallisuus: Shiraishi on suhteellinen mysteerio perimmäisiltä tarkoituspohjiltaan. Hän toimi edellisessä koulussaan oppilaskunnan puheenjohtajana ja teki salassa myös töitä valtion hallitukselle, mutta ei ole varmassa tiedossa, johtuiko tämä hänen asemastaan vai siitä, että se oli nimenomaisesti hän. On joka tapauksessa nainen, jolla on salaisuutensa.

Mutta Celestialilla ei ole samanlaisessa asemassa, joten persoonana ja tyttönä Shiraishi on... yhä hieman mystinen puhuen rauhalliseen sävyyn ja ollen useimmiten näyttämättä vahvoja tunteita mihinkään suuntaan. Ainakaan tunnemielessä, on suudellut poikaa lähes varoittamatta, mikä itse asiassa summaa suhteellisen hyvin Shiraishin tavan toimia. Hän noudattaa ja valvoo sääntöjä tarpeen rajoissa, mutta ei katso kahdesti niiden rikkomista ja omiensa muodostamista tilalle niin kauan, kuin siitä seuraa jotakin rakentavaa, hauskaa tai kiinnostavaa. Shiraishi pitää kovasti kaikenlaisista mielenkiintoisista ihmisistä, jotka synnyttävät paljon reaktioita, ja katsoo mielellään, mitä näiden tekemisistä seuraa.

Toisaalta tosipaikan tullen hänestä löytyy vastuullinenkin puoli luonnetta, ja hän tenttaa myös mielellään ihmisiä ollakseen varma, että nämä tietävät tarkalleen, mitä ovat tekemässä, miksi ja mitä siitä tulee seuraamaan. Hauskuus on okei, typeryys ei niinkään.

Erikoiskyvyt: Maagisesta koulusta lähtöjään, joten maagisia kykyjä, osaa ainakin lentää ja tehdä energiahyökkäyksiä. Henkilökohtaisena voimanaan on käytännössä tehty kumista, pystyy venyttämään raajojaan tarkemmin määrittelemättömiin pituuksiin ja mutkille.

Nykytilanne: Shiraishin korviin kantautui huhu, että Sai olisi lähdössä avaruuteen. Demonikuninkaan tekemiset olivat liian mielenkiintoisia, että ne olisi voinut jättää näkemättä, ja toisaalta tätä piti myös valvoa, jottei koko paikka tuhoutuisi, joten Shiraishi pakkasi mielellään laukkunsa. Sitä paitsi avaruuskin olisi kiinnostava paikka.

Muuta: Periaatteessa olisi voinut päätyä suunnilleen mihin asuntolaan tahansa, mutta pyysi nimenomaisesti siirtoa Orioniin.

Lukujärjestys:
Maanantai: Uskonto, Voimien Kontrolli
Tiistai: Tietotekniikka, Japani
Keskiviikko: Liikunta, Englanti
Torstai: Ennustaminen, Ilmaisutaito
Perjantai: Historia

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ihastus? - Akuto Sai: Tuleva demonikuningas, jonka tekemiä tuhoja tarkkaillakseen Shiraishi etsiytyi Celestialiin. Poika tosin ilmestyi vasta hänen jälkeensä paikalle, mutta... lopulta kävi kuten toivottua. Tarkkailee Saita etäämmältä, toisaalta saattaa joskus pimittää tältä totuutta jos sillä saadaan parempi lopputulos... mutta pitää mielenkiintoisena eikä pahastuisi vaikka saisi tämän omakseen. Onnistui jo viemään ensisuudelman. Sääli, että tällä taitaa olla muuta kiikarissa... sääli, hmm?
♣ - Vanha tuttu - Junko Hattori: Vanhan koulun "näkyvä don" on hyödyllinen apu, mikäli koulussa pitää saada jotakin aikaan, ja välit ovat aivan asialliset, kun yhteistyötä on aikaisemminkin tehty. Tosin tyttöä on mukavaa myös kiusata hieman hyvin läpinäkyvistä tunteistaan Akuto Saita kohtaan.
♣ - Ammattimainen tuttu - Korone: Molemmat olivat hallituksen palkkalistoilla Akuton Sain vartioinnissa, toisaalta eivät suoranaisesti samaa tiimiäkään. Mutta tähdissä ei ole hallitusta antamassa käskyjä, joten meni työpaikka molemmilta. No, Koronen kanssa on helpointa puhua, koska tämä tietää jo suurimman osan asioista, joita muutoin saattaisi tarvita salata.
♣ - Vanha tuttu - Fujiko Etou: Ja nyt koulun "näkymätön don" on myös saapunut. Pitää tarkkaan silmällä, jottei tyttö pääse tekemään jotakin hyvin epäilyttävää Saille, jottei koulu raunioidu. Välit ovat viileän epäileväiset molempiin suuntiin.
♣ - Uusi tuttavuus - Hizumi Mizushiro: Poika taitaa olla ensimmäinen, joka tuli epävirallisissa asioissa juttusille. Oli mukava tarinointituokio nauraessa yhdessä Miyazawan raivon absurdiudelle.
♣ - Uusi tuttavuus - Akaya Kirihara: Pojan tyhmyydessä ja aggressiivisuudessa on paljon päänpudisteltavaa... mutta tämän aitous on toisaalta miellyttävää. Suuteluevent meni ohi ilman suurempia ongelmia. ...pitää hieman silti silmällä... kaiken varalta, ja koska pojan edesottamukset ovat mielenkiintoisia.
♣ - ... - Erika Vermillion, Umehito Nekozawa, Senri Shiki, Takuma Ichijo, Takumi Usui: Mustan Magian kerholaisia... joista ei tiedä, huvittuako näille, pelätä näitä vai pitää tarkkaan silmällä. Vai kaikkia kolmea. Kenties vielä omituisempia kuin kukaan kotona...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki