FANDOM

Pelaaja: Tuuli
Hahmon nimi: Luca Nogi
Fandom/Teos: Gakuen Alice (Enimmäkseen anime)
Ikä: 17 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: 10. kerros, huone 10, kämppis Ash Ketchum
Huone lukuvuonna 10-11: 5. kerros, huone 8, kämppis Feliciano Vargas (Pohjois-Italia)
Huone lukuvuonna 11-12: 6. kerros, huone 5, kämppis Oscar de Jarjayes
Huone lukuvuonna 13-14: 12. kerros, huone 1, kämppis Kanji Tatsumi
Huone lukuvuonna 14-15: 7. kerros, huone 30, kämppis Alphonse Elric
Journal: luca-pyon / travelingzoo

Ulkonäkö:
LucaNogi

Luca on yhä lyhyt ikäisekseen ja kasvoiltaan poikamaisen suloinen. Silmät ovat isot, kirkkaansiniset ja vaikka ei aina sitä haluaisikaan, varsin viattoman näköiset. Kuten pojan koko olemus muutoinkin, ainakin silloin, kun ei erityisesti yritä olla ”coolin” yksinäisen suden näköinen, kuten joskus Natsumen seurassa yrittää. Hiukset ovat vaaleanruskeat, joidenkin sanojen mukaan maitokahvin väriset. Ne ovat suorat ja yltävät hieman korvien alapuolelle.

Persoonallisuus:
Lucan luonne riippuu lähes täysin seurasta, jossa hän liikkuu. Perusluonteeltaan on ujolla tavalla hieman hiljainen, mutta silti mukava ja auttavainen. Monien mielestä Lucan parhaan ystävän, Natsumen, seura ei teekään tälle ollenkaan hyvää. Luca nimittäin yrittää monesti matkia ystävänsä käytöstä, joka on... ei ihan niin mukavaa. Ei hän silloinkaan paljoa enempää puhu, mutta puheet ovat halveksivampia, eikä niin välitä (tai ainakaan näytä välittävänsä), jos loukkaakin jotakuta niillä. Ei myöskään yleensä mene väliin, jos Natsume riitelee jonkun kanssa. Tai jos menee, niin Natsumen puolelle, vaikka saattaakin siinä sivussa yrittää rauhoitella tätä. Oikeastaan Luca on vain huolissaan ystävästään. Hän yrittää kaikin tavoin auttaa tätä kestämään koettelemuksensa ja on sanonut suoraan, että jos Natsume ei hymyile, ei Lucakaan. Ei halua tulipojan olevan ainoa, joka joutuu kärsimään. Luca on altis muiden vaikutukselle myös siinä suhteessa, että on varsin sinisilmäinen ja uskoo herkästi muita, jos nämä osaavat perustella kantansa hyvin.
Eläinten seurassa sitten onkin poikkeuksetta ylionnellisen oloinen. Rakastaa eläimiä yhtä paljon kuin nämä häntä. (ks. Erikoiskyvyt) Suuttuu_erittäin_pahasti, jos joku menee vahingoittamaan eläintä.

Erikoiskyvyt:
Lucan Alice on ”Animal pheromone”. Ei ole eläintä, joka ei pitäisi Lucasta. Hän pystyy myös ymmärtämään eläimiä ja nämä häntä. Ei siis siinä mielessä, että ymmärtäisi sanasta sanaan, mitä toinen sanoo, vaan sen, mitä toinen tarkoittaa. Niinpä pystyy pyytämään eläimiltä palveluksia. Nuorempana Luca häpesi aliceaan, koska piti sitä hyödyttömänä. Natsumen sanottua sitä hienoksi kyvyksi, hän on oppinut pitämään siitä, mutta ei edelleenkään hirveän mielellään käytä sitä julkisesti. Tarvittaessa toki tekee niinkin.

Nykytilanne:
Luca sai kuulla vasta muutamaa viikkoa myöhemmin, että Natsume oli lähtenyt Celestialiin. Jo se yksin olisi riittänyt saamaan hänet menemään perässä, mutta päätöstä nopeutti entisestään se, että Personakin oli lähtenyt sinne. Ei hän voisi hylätä Natsumea toisessakaan maailmassa, joten enempiä empimättä hänkin ilmoittautui kouluun.

Muuta:
Lucan äiti on ranskalainen. Perhe muutti tiuhaan pojan lapsuudessa yrittäen välttää tämän joutumista Alice Akatemiaan. Ikuisesti se ei onnistunut. Akatemia sai Lucastakin lopulta vihiä, kun eräässä välikohtauksessa Natsume pelasti pojan oman alicensa avulla. Molemmat otettiin akatemian hoiviin sen jälkeen. He olivat tuolloin 8-vuotiaita.
Omistaa nykyään Cubonen.

Lukujärjestys:
Valinnaisaineet: Eläinten hoito, Ilmaisutaito, Arkkitehtuuri, Pokemonien hoito, Musiikki
Kerhot: Ratsastuskerho, Pokemon-kerho

Vanha
Maanantai: Englanti, Musiikki
Tiistai: Biologia, Historia
Keskiviikko: Äidinkieli (japani), Ilmaisutaito
Torstai: Matematiikka, Arkkitehtuuri
Perjantai: Voimien kontrolli (ilta)
Lauantai: Eläinten hoito
Sunnuntai: Pokemonien hoito, Ratsastuskerho

Pelitapahtumat:
2009
19.10: Saapuu koululle.
21.11: Kaupungilla Natsumen kanssa ihmettelemässä joulukoristeita.
23.11: Natsume pyytää pariksi tanssikurssille. Luca on vähän hämillään, mutta suostuu kuitenkin.
28.11: Karkaa Natsumen kanssa viikonlopuksi juhlimaan tämän synttäreitä... jonnekin.
2010
8.1: Joutuu heitetyksi ulos voimien kontrolloinnista. Oma alice nolottaa taas hiukan. Ja huolissaan Natsumesta, joka jää sinne yksin.
10.1: Juttelee Narumin-sensein kanssa, josko tämä pystyisi auttamaan Natsumea
15.1: Persona vihjailee Natsumen pikkusiskon Aoin olevan koululla. Luca on huolissaan ja menee Natsumen seuraksi yöksi. Loki: Askel eteenpäin Luca laittaa eläimet seuraamaan Personaa selvittääkseen Aoin olinpaikan. Natsume yllättää suudelmalla. Luca ei suoranaisesti torju, mutta sanoo kaipaavansa hiukan miettimisaikaa.
25.1: Aoista ei kuulu mitään, mutta asia ei silti ole vielä varmaa. Eivät keksi keinoja varmistaa lopullisesti.
28.1: Orionin kahakka vie Natsumen sairaalaan ja saa Lucan taas huolestuneeksi.
29.-31.1: Viettää viikonloppunsa tiedottomana jossain Kradin salaisessa huoneessa, koska on Natsumen tärkein asia ja tämä epäonnistui pelastusyrityksessä oltuaan vielä puolikuntoinen. Lucaa suututtaa, sillä käski Natsumea olemaan edes yrittämättä pelastusta, mutta poika ei kuunnellut ja päätyi vain sairaalaan heti toistamiseen.
1.3: Loki: Kyllästynyt demoni ja kaksi epäonnista Crowleyn pilan seurauksena Kousuken varastamia potilastietoja päätyy Lucan laukkuun. Luca saa syyt niskoilleen ja joutuu jälki-istuntoon.
16.3: Täyttää 18. Juhlii kahdestaan Natsumen kanssa. Ja myöntää saaneensa jo tarpeeksi mietintäaikaa. Joten ovat nyt virallisesti pari. Eivät nyt levittele asiaa kuitenkaan.
20.3: Celestialin urheilufestivaalit. Osallistuu köydenvetoon (3.), baseballiin (3.) ja ratsupeliin. Yhteispisteissä keltaiset tulivat kolmanneksi.
13.4: Näkymättömät päästäiset valtaavat opettajien asuntolan. Luca lupautuu auttamaan tilanteen ratkaisemisessa.
26.4: Saa viimeisetkin päästäiset pois asuntolasta.
25.5: Asuka haluaa jutella. Luca on hieman hämmentynyt, mutta suostuu.
30.5: Asukan kanssa kävelyllä. Asuka yrittää kysellä Lucaa vaivaavista asioista ja Natsumesta myös. Luca ei pysty ikuisuuksia väittämään kaiken olevan hyvin, mutta ei toisaalta kerro mitään kovin tarkkaa, kun ei Asuka pystyisi siinä auttamaan kuitenkaan.
31.5: Ilmaisutaidon näytelmä: Eikä yksikään pelastunut(tohtori Armstrong)
5.6: Pääsee luokaltaan. Miettii Asukan kyselyistä kertomista Natsumelle, muttei kuitenkaan tee sitä. Soittaa koulun lopetusjuhlassa pianoa yhdessä arvontabändeistä.
20.6: Lähtee Natsumen kanssa parin viikon lomamatkalle.
18.7: Päättää ottaa musiikin. Ja joutuu palaamaan voimien kontrolliinkin uusien säännösten myötä.
13.8: Freaky Friday Mitsukina. Ja Kyoksi muuttuneen Natsumen halailusta seuraa... omituisia asioita.
29.8: Muutto uuteen kämppään Italian kämppikseksi.
2.9: Dark vie Natsumen Alicen, mikä vapauttaa tämän Personankin otteesta. Luca on onnellinen, vaikka poikaystävä ei täysin tyytyväinen muutokseen olekaan.
4.10: Joutuu mukaan Battle Royalen uusintaan. Alicen käyttö ei kannata paikassa, jossa lemmikkien omistajat tulevat perässä murha-aikeissa. Yrittää Daisuken kanssa paeta peliä, mutta tulee Hitsugayan tappamaksi.
6.10: Häviönsä seurauksena on unohtanut Natsumen. Hämmentävää, kun koko journal on täynnä entryjä ihmisestä, jota ei muista.
11.10: Siirtyvät julkisiin pareihin Natsumen kanssa, kun Loveless-viikko paljastaa asioita.
26.11: Saa Kanamen parikseen voimienkontrollin kokeeseen.
4.12: Voittivat Tayuran ja Merokon
10.12: Adoptoi Natsumelle Charmanderin. Ja itselleen Cubonen
24.12: Loki: Joulutanssiaiset, part 1 Juttelee Asukan kanssa joulutanssiaisissa.
31.12: Uusi vuosi Starry Horizonissa. Osallistuu En ole koskaan-peliin
2011
10.1: Satien rooli Moulin Rouge-musikaalissa.
6.2: Kerhojenvaihtokuukauden myötä liittyy ratsastuskerhoon.
21.2: Agitan tulipalo. Tulee kolkatuksi ja lukituksi huoneeseensa (Tsubasa Personan käskystä), mutta Rikun hälytettyä Takayanagin murtamaan oven, saadaan raahattua ulos.
20.3: Celestialin urheilufestivaalit. Oranssissa joukkueessa (1.) ja osallistui lappupeliin, ratsupeliin (5.) ja köydenvetoon (1.)
19.4: Tsubasa saa vihdoin kerrottua syyllisyytensä ja pyydettyä anteeksi.
~28.4: Voimien kontrollin loppukoe. Joutuu pelastamaan Reon, ottamaan kiinni antiloopin ja antamaan rakkaan perhekuvan tuhoutua voidakseen pelastaa Seychellesin.
13.5: Event: Genderswap. Ja joutuu Chiyurin uhriksi
24.11: 10 000 hirviötä-event. Osallistui pelastustoimiin lähinnä eläinten osalta.
2012
13.1: Freaky Friday: Kazuki Fuuchouin → Luca Nogi → Raven.
14.2: Ystävänpäivän kunniaksi mansikoita ja suklaakastiketta.

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ Poikaystävä - Natsume Hyuuga - Vanha lapsuudenystävä. On valmis menemään tämän inhan kohtalon kestämistä helpottaakseen lähes kuinka pitkälle tahansa. Ei pidä siitä, kuinka paljon tämä aliceaan käyttää ja yrittää saada tätä vähentämään elämänsä polttamista vaihtelevin tuloksin. Hankkiutuisi koko alicesta eroon, jos vain voisi ja tässä asiassa ei välttämättä edes kuuntelisi, vaikka Natsume itse haluaisi alicensa pitää. Lucan mielestä tulen katoaminen ratkaisisi suunnilleen kaikki ongelmat.
♦ Kaveri - Tsubasa Andou - Tuttu vanhasta koulusta. Ei pahaa sanottavaa tästä, vaikkei paljoa tekemisissä ollutkaan. Vaikuttaa ihan hyvältä ihmiseltä.
♦ Opettaja - Narumi - Suhtautuu aika ristiriitaisesti, sillä on liian pitkään ollut epävarma siitä, mille puolelle tämän uskollisuus lopulta kuuluikaan Alice akatemiassa. Sietää kuitenkin tutuksi opettajaksi suhteellisen hyvin ja kysyy joskus jopa apua ja neuvoja.
♣ Opettaja - Misaki - Ihan hyvä opettaja, mutta luottaa kenties vielä vähemmän kuin Narumiin, joka sentään tuntui joskus tekevän jotain oppilaidenkin puolesta ja vastustavan akatemian johtoa, kun Misaki oli ennemmin asiat hiljaa hyväksyvää tyyppiä. Celestialissa voisi tosin antaa menneiden olla menneitä ja suhtautua neutraalisti.
♠ Vihattu opettaja - Persona (Serio) - Pelkää ja vihaa sen vuoksi, mitä tämä tekee Natsumelle. Mutta Personaa ei kannata suututtaa, joten yrittää pysyä etäällä. Yksi syy sille, että kantaa jatkuvasti jotain eläintä mukanaan, sillä Persona saattaa aina saada päähänsä käyttää Lucaa kiristyskeinona Natsumelle.
♠ Epäilyttävä - Reo Mouri - Ei pidä ollenkaan. Vaarallinen alice ja osa rikollisjärjestöä kotona. Epäilee vahvasti sillä olevan jotain pahoja päämääriä täälläkin.
♦ Ex-kämppis - Ash Ketchum - Tulee ihan hyvin juttuun. Ja tällä on paljon suloisia (vaikkakin omituisia) eläimiä, joilla on myös aliceiden kaltaisia erikoisvoimia.
♠ Vihattu opettaja 2 - Krad Hikari - Persona 2? Toinen ihminen, joka pakottaa Natsumen käyttämään aliceaan ja siten Lucan suuttumuksen ansaitseva.
♦ Kaveri - Asuka Tokugawa - Tytön kyselyt hämmentävät Lucaa ja tekevät olon kiusaantuneeksi, sillä ei haluaisi puhua tälle asioistaan. Tyttö ei kuitenkaan vaikuta millään tavalla pahantahtoiselta, joten utelu taitaa olla aidosti huolestuneen ihmisen kyselyä. Vaikuttaa siis... no, ystävälliseltä ja mukavalta. Mutta olisiko oikein vetää tätä yhtään enempää mukaan ongelmiin, huolestukseen ja vaivaan, vaikka apua tarjottaisiinkin?
♦ Kämppis - Feliciano Vargas (Pohjois-Italia) - Kämppis. Mukavan oloinen. Tosin pastaa tulee tämän vaikutuksen takia syötyä aikas paljon.
♦ Kaveri - Daisuke Niwa - Törmäillyt tunneilla ja tutustui hiukan paremmin Battle Royalessa. Mukava tyyppi.