FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Maes Hughes aka "Se yksi partasänkinen mies, joka aina iskee naamalle tyttärensä ja vaimonsa kuvia sekä kehuskelee heillä suureen ääneen... Mikä sen työtehtävä täällä olikaan vai onko se edes töissä täällä ollenkaan?"
Fandom/Teos: Fullmetal Alchemist (Manga / Brotherhood-anime .... tai no, ei eka anmessakaan ollut paljon tähän eroja.)
Ikä: 29
Ryhmä: Henkilökunta, Turvamies. Nykyään myös valokuvaamisen opettaja
Huone: Kerros 1, huone 22. Samassa huoneessa koko perhe!
Journal: iloveelysia

MaesHughes

Ulkonäkö:
Noin 175-180 senttimetriä pitkä, normaalipainoinen normaali-ihmismies normaaliraajoineen. Ei mikään sirkusfriikki kuten eräät hänen ystävänsä ovat... Hiukset ovat mustat, lyhyet ja aina taakse kammatut/harjatut (no kun Roylla on aina edessä, edes toisella pitää siis olla aina takana!).

Pienet, kapeat silmät ovat väriltään keltavihreät. Päässä ovat päivittäin myös suorakulmion muotoiset lasit tummine sankoineen/kehyksineen. Kasvoilla näkee myös parran sänkeä, ellei tyttökulta käske ajaa sitä pois koska se kutittaa neitiä isin paijailun aikaan. Tosin Elysian kikatus siitä, että parta kutittaa on niin SULOISTA, että Maes pitää sänkeä toisinaan aivan tahallaankin.

Pukeutuu aivan normaali-ihmisten vaatteisiin - eri väriset t-paidat, kauluspaidat, normihousut, kävelykengät... Jos kyseessä ei ole pakollinen työasu, pitää mieluummin päällään rentoja vaatteita eikä niiden nyt niin viimeisen päälle tarvitse päälläkään olla. Eikä se haittaa, jos lapsen kanssa leikkiessä vaatteet sotkeentuu! Se kuuluu asiaan!

MaesEl

Tyttären kuvasta sekoaminen.

Persoonallisuus:
Maes on yleisesti sanoen hyvin koomisesti itsensä kuuluviin/näkyviin/paikalle tuova henkilö ja ennen kaikkea perhemies. Hän laittaa vaimonsa Gracian ja lapsensa Elysian kaiken edelle - kirjaimellisesti lähes aina myös itsensä edelle sillä näet harvemmin Maesin naamaa, valokuvat vaimosta ja tyttärestä, joita hän sinulle esittelee, peittävät näkyvyyden kokonaan. Noita kuvia esitellessään hän on myös hyvin kovaääninen ja täysin sekopää mennessään aivan sekaisin siitä kuinka SULOINEN hänen tyttärensä on ja kuinka UPEA vaimo hänellä on. Tyttärestä huuteleminen on tosin yleensä etusijalla - etenkin kun nyt voi viedä Elysiaa mukanaan kaikkialle näytille eikä tarvitse turvautua vain valokuviin (hei, pitäähän tytöllä jotain tekemistä olla, kun äiti tekee oikeasti oikeita töitä).
Ei häntä hirveästi aina haittaa se kuunteleeko kukaan vai ei tosin hän metelöi niin paljon, ettet voi olla kuulemattakaan. Ei sekään haittaa, jos väkeä alkaa ärsyttää paitsi jos tilanne on oikeasti menossa vakavaksi.. Silloin vain yksinkertaisesti on hetken hiljaa tai todennäköisemmin vaan poistuu hetkeksi paikalta, kunnes palaa taas raastamaan hermojasi. On myös hyvin tottunut häiriköimään puhelimitse muita muiden työaikoina, selittäen tietenkin vaimostaan ja tyttärestään - etenkin tyttärestään. Luurin korvaan saadessaan soittaa vaan pian uudestaan.
Keksii usein hauskaa sanottavaa joka tilanteeseen koska huoneellinen vakavaa väkeä ei ole useinkaan kovin mukavaa - ellei sitten itsekin ole vakavana. Onkin yleensä joka paikan 'comic-relief' tapainen henkilö, joka kirkastaa huoneen ilmapiirin lampsimalla kengissään paikalle muina miehinä ja samantien jotain koomista sanoen. Katsokaa nyt vaikka Roy Mustangin koko ajan vakavaa naamaa! Sellainen hapankorppu tarvitsee juuri tällaisena tämän herran parhaaksi ystäväkseen - mitä he ovat jo vuosia olleetkin. Vastakohdat täydentävät toisiaan heidän tapauksessaan täydellisesti jne. Ei välitä ylennyksistä tai muusta ~ haluaa vaan olla muiden tukena ja apuna.
Hughesin käytös saattaa ärsyttää mutta melko hankalaa useimpien häntä on vihata vaikka ärsyyntyneet siltä ehkä vaikuttaisivatkin. Komiikan takaa löytyy todella ystävällinen ja hyvin sosiaalinen mies - joka omalla tavallaan tietenkin on sosiaalinen esitellessään tyttöään kuvista tai livenä jokaiselle vastaantulijalle päivittäin useaankin kertaan. Maes on myös erittäin kiltti ja kutsuukin usein satunnaisiakin kohtaamisiaan kahville tai muuta rentouttavaa tekemään (joko muuten vaan mutta etenkin jos huomaa näillä olevan jotain murheita). Kutsui ennen myös taloonsa sellaisia, joilla ei ollut muuta yösijaa (tai muuten vaan vierailulle) ... ehkä voi nyt kutsua perheen huoneeseen, kun taloa ei enää ole? Tyttärensä syntymäpäivästä muistaa tietenkin kuuluttaa suureen ääneen hyvissä ajoin ja kaikille kutsuen kaikki mukaan juhliin. Vastaanlaittajat usein vain raahaa mukaansa, jos nämä eivät ole liian vaarallisia. Ei nimittäin missään nimessä ole sekaantumassa liian vaarallisiin tyyppeihin mitenkään, kun elossa olisi hienoa pysyä, eikä silloin sovi olla idiootti hengellään leikkimällä. Toisaalta, hänellä on tulialkemisti ja haukan silmät vahtimassa selustaansa nykyään jatkuvasti... No, vahtikoon vaikka Maes ei jatkuvaa vahtimista ihan ymmärräkään. Kehittelee vaan omia (ulospäin koomisia, mielessään jopa vakaviakin) teorioita aiheesta sitten. Auttaa usein ihmsiä ystävällisillä eleillään (ei mielellään jätä ketään yksin tai kaksin murehtimaan) tai ystävällisen vakavaksi heittäytyessään viisaillakin neuvoillaan. Hänellä on myös hyvin vakava puolensa - mutta sen esiin saaminen vaatii aika paljon, liian paljon jopa.

Erikoiskyvyt:
Tappavan taitava heittoveitsien käyttäjä, muutkin aseet onnistuu mutta nuo ovat erikoisalaa.

Nykytilanne:
Roy käski Celestialille töihin ~~ ja koko perhe otettiin tottakai mukaan. ♥

Muuta: SPOILEREITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA~~!
Se että häneen suhtaudutaan aluksi kuin haamuun... Ei ole ihme sillä canonissaan hän on ollut kuollut ja haudattu kauan ennen kuin muut FMA-hahmot saapuivat Celestialille. (paitsi Gracia ja Elysia, he tulevat ihan samasta kohtaa Maesin kanssa.) Onneksi Maesin on helppo todistaa olevansa Maes...Yksi pikkutyttö riittää todisteeksi! :3

---

Ihmissuhteet

Gracia Hughes - vaimo, jota jumaloi enemmän kuin useimmat miehet vaimojaan Maesin iässä (enää ainakaan Maesin tapaan kuuluvasti) jumaloivat.

Elysia Hughes - tytär, jota jumaloi kuuluvammin kuin useimmat isät tyttäriään jatkuvasti jumaloivat.

Roy Mustang - paras ystävä vaikka Maesista aika täydellinen vastakohta onkin. Ei se haittaa, olisihan se tylsää olla aivan samanlaisia! :3

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki