FANDOM

PerustiedotMuokkaa

77785

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Mayuko Shiraki
Fandom/Teos: Fruits Basket (manga)
Ikä: 25
Ammatti: Opettaja
Oppiaine: Kirjallisuus
Huone: Kerros 4, huone 1.
Journal (LJ): mayuchansensei
Journal (IJ): mayuchansensei

UlknonäköMuokkaa

Mayulla on pitkät, ruskeat hiukset, joita hän pitää yleensä korkealla ponihännällä käytännön syistä. Hänen silmänsä ovat samansävyiset hiuksien kanssa. Pituudeltaan hän on pitempi kuin normaalit hänen ikäisensä naiset. Pukeutumistyyliltään hän on aika normaali ja etenkin opettaessaan hän käyttää mieluummin housuja kuin hameita.

PersoonallisuusMuokkaa

Vakava, mutta huumorintajuinen. Opettajana Mayuko ei siedä rettelöitsijöitä, mutta saattaa hoitaa tilanteet aika löysällä kädellä; tappeluita estäessään hän kaataa ämpärillisen vettä tappelijoiden päähän ja luokasta karkaavien on parasta varautua hiusten värjäys uhkauksiin (tai kansioon naamassa). Se on hänestä paras tapa ojentaa oppilaitaan. Liian väkivaltaiseksi hän ei rupea, mutta vähän kovempia otteita hänestä tulisi käyttää... etenkin joissakin tapauksissa.

Mayukolla on myös hieman lyhyt temperamentti, etenkin tiettyjen ihmisten (köhShigureköh) seurassa. Yleensä hän yrittää pitää itseään asioissa ja rauhallisena, mutta hänellä hänen ilmeensä kyllä paljastavat hänestä, jos jokin ei ole hänelle mieleen. Kovin vaikeaa häntä ei ole hermostuttaa, jos osaa painaa oikeista nappuloista (joita jotkut oikeasti kunnolla osaavatkin, ikävä kyllä). Välillä hän näyttää turhautumisensa suoraan huutamisellakin.

Tavallaan Mayu on myös yksinäinen, mutta yrittää olla välittämättä sellaisista tunteista ja tekee parhaansa vaikuttaakseen olevansa hyvinkin pirteä, eikä ollenkaan surullinen.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Pakeni vanhempiensa jatkuvaa nalkutusta siitä, että pitäisi löytää mies ja pitäisi sitä ja tätä... ja no, saisihan tässä muutenkin ilmapiirin vaihdoksen, eroon muistakin ongelmista.
Saapumisajan canon kohta: Ei tarkkaan määritetly.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki