FANDOM

Pelaaja: Nea
joka adoptoi tämän Annalta, profiili on siis Annan käsialaa
Hahmon nimi: Mei Chang
Fandom/Teos: Fullmetal Alchemist (Brotherhood/Manga)
Ikä: 13
Ryhmä: Agita
Huone ennen: Kerros 2, Huone 9. Kämppiksenä Pacifica Casull.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 2, Huone 9. Kämppiksenä Lydia Carlton.
Livejournal: healingalchemy

35391

Ulkonäkö: Hyvin lyhyt ja söpö nuori tyttö. Hänellä on mustat, pitkät hiukset jotka ovat jaettu kahteen eri osaan, joista molemmista lähtee kolme eri saparoa (eli hänellä on yhteensä kuusi saparoa). Sen lisäksi hänellä on pieni otsatukka. Meillä on pyöreät kasvot ja tummat silmät. Hän pukeutuu kiinalaishenkisiin vaatteisiin, joissa on helppo liikkua hyvin ja piilottaa aseita. Normaalisti tytön olkapäällä voi nähdä minipandan.

Persoonallisuus: Pieni ja pippurinen. Meitä ei kannata aliarvioida, vaikka hän on lyhyempi kuin useampi ikäisensä. Hän on hyvin energinen ja on valmis tekemään hullumpiakin asioita tavoitteidensa saavuttamiseksi. Toisaalta joskus hän taas pelkää liiaksi, eikä halua tehdä sitä... mutta toisinaan hän tekee sen siitä huolimatta, vaikka kiljuen ja itkien.

Mei on myös hyvin emotionaalinen. Hän saattaa itkeä hyvinkin paljon jos jotain ikävää sattuu (tai joku tekee jotain hyvää hänen puolestaan, mistä hän itkee ilon kyyneleitä), unelmoida unelmienprinsseistä (Alphonse-sama~) tai yhtäkkiä muuttua hilpeästä lapsekkaasta tytöstä täysivakaksi taistelijaksi. Perusluonteeltaan hän on kuitenkin energinen ja tuo iloa ympärilleen (siihen ei kuitenkaan kannata luottaa, jos olet hänen vihamiehensä).

Ystävät ja perhe ovat Meille erityisen tärkeitä. Niitä suojellakseen Mei taistelee eteenpäin ja tekee parhaansa. Häneltä saa aina apua, kun sitä tarvitsee. Harmiksi hän on välillä liiankin naiivi ja luottavainen ihmisiä kohtaan... mutta yleensä huijatuksi tullessaan hän kyllä pärjää hyvin omillaan (huijari ei ehkä niinkään).

Erikoiskyvyt: Mei Chang osaa erilaisia taistelulajeja. Hän on opetellut niitä kuitenkin pienestä pitäen. Pienuutensa ansiota hän on hyvin ketterä ja onnistuukin helposti väistämään iskuja, mutta myös toimittamaan niitä yllätyvästä kulmasta.

Sen lisäksi Mei osaa Alkhestrya / Idän alkemiaa. Toisin kuin Alkemiassa, Alkahestryssa keskitytään enemmän maan voimavarojen käyttämiseen. Sen avulla pystyy mm parantamaan. Mei pystyy käyttämään Alkesthrya kaukaa kunaiden avulla - jos hänellä on kunait kahdessa paikassa, hän voi lähettää tekemänsä teon toisien kunaiden sisässä olevaan syntetigrammiin.

Muuta: On ehkä nuori, mutta taitoja ja tietoa riittää kyllä lukioon.

Mein mukana liikkuu aina kääpiöpanda nimeltään Xiao-Mei. Xiaon emo hylkäsi tämän, kun huomasi pennun olevan lyhytkasvuinen. Niimpä tapaamisen ja pienten ristiriitaisuuksien jälkeen, parivaljakko syntyi ja on ollut yhdessä siitä lähtien.

Celestialille saapuminen: Kuuli huhuja, että Celestialilta löytäisi salaisuuden kuolemattomuuteen, joten nappasi tilaisuudesta kiinni ja lähti matkaan.
Saapumisajan canon kohta: Edin ja Alin tapaamisen jälkeisenä aikana.

Lukujärjestys lukuvuodelle 11-12

Maanantai - Äidinkieli (Kiina)
Tiistai - Leivonta, Liikunta
Keskiviikko - Taistelulajit, Voimien Kontrolli (Ilta)
Torstai - Biologia, Tosiasioita Elämästä
Perjantai - Rentoutumisliikunta, Lääketiede

Kerhot

Ei ole vielä.

Urheilufestivaalit

2011
Oranssin joukkueen jäsen

Osallistui:
- 100 metrin juoksu
- Aitajuoksu
- Maraton (5. sija)
- Viestijuoksu (6. sija)
- Taistelulajit
- Erikoisvoimaisten taistelulajit
- Voimiennäyttöshow
- Miekkailu
- Cheerleading (6. sija)

Pelitapahtumat

2011
- 19.2: Saapuu Celestialille.
- 22.2: Auttaa ihmisiä Agitan tulipalon aikaan ja yöpyy sitten sen jälkeen lähellä Alphonsea joka ilta kunnes agitaan pääsee taas. Menetti suurimman osan omaisuudestaan palossa.
- 26-27.3: Osallistuu Urheilufestivaaleille

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Tulossa.

Journal nimen merkitys
Healing Alchemy. Koska hänen "alkemia" kyvyillään parannetaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki