FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Michiru Kita
Fandom/Teos: Zombie-Loan
Ikä: 17
Ryhmä: Agita
Huone: Kerros 2, Huone 20. Kämppiksenä Koyomi/Yomi Yoimachi.
Journal: kita-michiru (=koska olin mielikuvitukseton.. ^^')

Michiru.jpg

Ulkonäkö: Michiru on pienikokoinen ja hentoluinen tyttö; hän on 158 ja puoli senttiä pitkä ja painaa vain 46 kiloa. Maassa asuessaan Michiru oli kaveripiirinsä pienimpiä ja mitä todennäköisimmin tulee olemaan sitä Celestialissakin. Joidenkin aikuisten mielestä Michiru on jopa liian laiha ja heidän mielestään tytön tulisi syödä enemmän kasvaakseen ja vahvistuakseen. Michirulla on sammaleenvihreät, isohkot silmät ja vaaleanvioletit hiukset. Ne on sidottu takaa kahdelle letille, jotka ylettyvät reilusti takapuolen yli. Edessä olevat hiukset ovat myös sen verran pitkät, että ne hipovat tytön olkapäitä. Michirulla käyttää lisäksi pyöreitä silmälaseja.

Celestialissa vietettävää kouluaikaa lukuunottamatta Michiru pukeutuu pääasiassa Maa-koulunsa koulupukuun; päällä on vaaleanruskeanharmaa, pitkähihainen paita valkoisella kauluksella ja sen alla tummemmanruskea mekko. Jaloissa on lähes koko jalan mittaiset sukat ja kenkinä pienen koron omaavat remmilliset korkokengät.

Persoonallisuus: Michiru Kita saattaa ajoittain näyttää ulkoisesti positiiviselta ja iloiselta, kaikin puolin aivan tavalliselta nuorelta tytöltä. Totuus on kuitenkin toinen. Vanhempiensa kuolemasta asti Michiru on ollut uupunut eikä ole jaksanut innostua uusista asioista. Hänellä ei myöskään ole ollut tahdonvoimaa saavuttaa mitään tavoitteitaan eikä silläkään ole ollut väliä, onko hän itse elossa vai kuollut.

Michirun vanha luonne on kuitenkin aikojen saatossa alkanut muuttua ja tyttö on alkanut saada elämänhaluaan takaisin. Michiru ei vieläkään erityisemmin hymyile, mutta tytöstä näkee selvästi hänen halunsa elää. Michiru on kova pyytelemään anteeksi, mikäli hän esimerkiksi törmää johonkuhun käytävällä. Yhtä tavallisesti on myös nähdä tyttö kummastelemassa itselleen vieraita asioita ja päivittelemässä mielestään omituisia asioita sivusta käsin katsoen. Hiljalleen palautuvasta positiivisesta luonteesta huolimatta Michiru saattaa yhä ajautua synkkiin ajatuksiin ja mielikuviin ajatellessaan niitä itselleen tärkeitä ihmisiä, joiden hän tietää olevan kuolemassa pian.

Michiru pitää kovasti myös kaikista söpöistä asioista, olivat ne sitten pienikokoisia, ihmistä muistuttavia olentoja, pehmoleluja tai mitä tahansa. Kunhan se vain on söpöä, voi olla melko varma, että Michiru tulee kuuluttamaan kovaan ääneen miten söpö se joku tai jokin on.

Erikoiskyvyt: Michirulla on niin kutsutut shinigamin silmät, joiden avulla hän voi nähdä lähellä kuolemaa olevien henkilöiden kaulassa mustan renkaan. Mitä tummempia nuo renkaat ovat, sitä lähempänä kuolemaa renkaan omistamat ovat. Tämän "taidon" avulla Michiru muun muassa näki omien vanhempiensa kuoleman. Tytölle itselleen tämä kyky on enemmänkin rasite ja hän toivoisi pääsevänsä siitä eroon. Michiru pystyy kuitenkin elämään normaalia elämää ja olemaan näkemättä noita renkaita, mikäli hän pitää silmälasinsa silmillään.

Nykytilanne: Jos Michirulta itseltään oltaisiin kysytty, hän ei välttämättä olisi välittänyt lähteä minnekään, mutta eipähän häneltä ollut aikaisemminkaan erityisemmin kyselty, halusiko hän esimerkiksi auttaa Akatsuki Chikaa ja Tachibana Shitoa nappaamaan Maassa rellestäviä zombeja. Tällä kertaa hänet vedettiin mukaan avaruuskouluun, josta ei kuuleman mukaan olisi mahdollisuutta päästä pois. Eeeeh?!

Alustava lukujärjestys syksylle 2010:

MA: -
TI: leipominen
KE: japani
TO: erikoisvoimien teoria
PE: ompelu, kodinhoito
LA: -
SU: pokemonien kasvatus

Ihmissuhteet:

Koyomi/Yomi Yoimachi ~
Akatsuki Chika ~
Yuuta ~
Mochitsuki Jirou ~

Aikajanan tapaista:

26.7.2010: Michiru saapuu Celestialiin yhdessä Koyomin/Yomin kanssa.
13.8.2010: Freaky Friday, jonka seurauksena muuttuu Jirou Mochitsukiksi ja herää ruumisarkusta. Suhtautuu asiaan itselleen ominaisella tavalla; panikoimalla. Tulee vahingossa vauroittaneeksi lainakehoa savuavan käsivarren muodossa. Linnoittautuu tämän jälkeen tietokoneluokkaan kuultuaan kehon oikealta omistajalta kehotuksen välttää auringonvaloa ja vettä.
17.8.2010: Palaa suureksi helpotuksekseen takaisin omaan kehoonsa.
31.8.2010: Michiru aloittaa opintiensä Celestialissa.
8.10.2010: Kyläreissu Koyomin kanssa, Michiru tarvitsee uuden mekon Atobe Keigon ja Tezuka Kunimitsun syntymäpäiväjuhliin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki