FANDOM

Pelaaja: T (ry It Out, Miss)
Hahmon nimi: Mine Kuramae
Fandom/Teos: Fruits Basket
Ikä: ~22
Ryhmä: Opettajat (Ompeleminen, apuopettaja)
Huone: 2. kerros, huone 15.
Journal: wearwhathemade

Mine

Ulkonäkö: Minen onneksi opettajilla ei ole pukukoodia, koska hänen tavallisin asunsa on maid-outfit, eikä hän haluaisi vaihtaa sitä pois. Tummanruskeat hiukset, jotka ovat sivulla leteillä, ja niitä peittämässä on vielä hilkka. Suuret, yhtäläisen ruskeat silmät ja suuremmanpuoleiset pyöreät silmälasit, jotka kiiltävät peloittavasti, mikäli Mine vaistoaa lähistöllä puolustuskyvyttömiä kauniita nuoria naisia.

Persoonallisuus: Mine on ahkera työntekijä ja näkee kovasti vaivaa sen eteen, että liike onnistuisi. Ikävä kyllä liike on Ayame Sooman vaatepuoti ja Mine on ilmeisesti suhteellisen täydellinen match miehelle, koska hän innostuu suunnattomasti ajatuksesta sovittaa Ayamen asuja kauniille naisille ja tekeekin sitä varsin... voimakkaasti taivutellen. Hän myös auttaa asujen suunnittelussa ja ompelussa ja pitää yhtä niistä vapaaehtoisesti virka-asunaankin, vaikka Ayame ei mitään pakkoa moiselle asettanutkaan. Se vain oli hänestä sievä.

...Sooman suvusta sinänsä ei paljoa tiedä, Mine hoitelee lähinnä omia asioitaan. Perusluonteeltaan ihmisille hän on ystävällinen, vaikka ehkä hieman nopeastikin tuttavallinen ja tökkimässä ihmisiä etenkin, jos rakkautta on ilmassa. Toisaalta vaikka ihmisten personal spaceen tunkeutuu hyvinkin herkästi, kun vaatteista on kysymys, hän osaa myös lukea ilmapiiriä sanattomine viittauksineen ja toimia huomattavasti hienovaraisemmin tunnepuolella. Mikäli ihmisten tekemisen onnelliseksi ja asujen sovittamisen avuttomille uhreille voi yhdistää, vielä parempi!

Nykytilanne: Akito ei saanut tietää. Sitä osiota Ayame oli teroittanut Minen päähän. Vaikka ero olikin tuskallinen, hän odotti ensin aikansa, ennen kuin lähti miehen perässä jonnekin, mihin Sooman suvun koura ei ulottuisi. Hän odotti tarpeeksi, että epäilykset olisivat hälvenneet. Ei hetkeäkään enempää.

Ihmissuhteet:

Tulossa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki