FANDOM

Kanokon07-02.jpg

Mio tuottamassa lääkeainetta.

Pelaaja: Kati (´ ~ `;)
Hahmon nimi: Mio Osakabe
Fandom/teos: Kanokon
Ikä: 16-17 luultavimmin, tarkasta iästä ei varmuutta.
Ryhmä: Agita
Huone: 8. kerros, huone 32, kämppis Tooru Honda
Journal: hazukashigari

Ulkonäkö:
Lyhyt, siro ja julmetun söpö. Näyttää ikäistään nuoremmalta, melkein ala-asteelaiselta. Miolla on tummat, lyhyet, leuan yli ulottuvaksi polkkatukaksi leikatut hiukset, joiden suojaan Mio välillä piiloutuu. Hänen silmänsä ovat vihertävän ruskeat ja huomioitavan suuret.

Käyttää talvisin todella paksuja vaatekerroksia sisälläkin (ks. Muuta-osio).

Persoonallisuus:
Mio on erittäin ujo. Hän on varovainen ja varautunut tuntemattomien seurassa, piiloutuen yleensä seurassaan kulkevan Kiriyaman taakse. Luottaa täysin oikeastaan vain Kiriyamaan ja uskaltaa rentoutua hänen seurassaan.

Mio on kuitenkin kohtelias ja hänen kanssaan on helppo tulla toimeen, jos hänen arkuutensa ei häiritse liiaksi.

Erikoiskyvyt:
Mio on puoliksi sammakko, eli hänessä asuu sammakon sielu. Toisin kuin muut Kanokonin eläinsieluiset, Mio ei saa itselleen sielueläimensä ulkoisia ominaisuuksia. Hänellä on kuitenkin kyky tuottaa ihostaan ainakin lääkeainetta ja myrkkyä. Kaikki hänestä tulevat nesteet ovat jompaa kumpaa niistä: turvattomana/peloissaan ollessaan hän tuottaa myrkkyä, olonsa turvalliseksi tuntiessaan (=Kiriyaman seurassa) lääkettä.

Nykytilanne:
Seurasi Kiriyamaa Celestialiin. On vieläkin hyvin harmissaan siitä, että joutui eri ryhmään. :C

Muuta:
Koska Mio on osittain sammakko, hänen kehonsa reagoi lämpötiloihin samalla tavalla kuin normaalin sammakon keho. Toisin sanoen, talvella/kylmässä hän vaipuu horrokseen. Sen takia hän joutuu käyttämään talvisin ja kylmillä ilmoilla todella paksuja vaatekerroksia pysyäkseen hereillä. Hänet siis saattaa löytää satunnaisesti horrokseen vaipuneena paikasta jos toisestakin, mikäli ilma viilenee liiaksi..

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki