FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Mirai.jpg

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Mirai
Fandom/Teos: Senran Kagura
Ikä: 16
Asuntola: Orion
Luokka: 1-A
Huone: Kerros 12, Huone 22. Ei kämppistä juuri nyt.
Journal: hikoukihebi

UlkonäköMuokkaa

Yksi huomioitavista asioista Mirain ulkonäössä on se, että hänellä on oikean silmänsä päällä silmälappu. Se on ehkä hieman outo yhdistelmä Mirain muutoin tyttömäiseen ulkonäköön. Hänellä on pitkät, tummansiniharmaat hiukset ja punaruskeat silmät. Kehonrakenteeltaan hän on muita Käärme akatemian tyttöjä pienempi (150 cm, A-kuppi).

Mirai haluaisi pukeutua kuin Gothic Lolita. Se on hänen ninja-asunsa. Sen lisäksi, että hän pukeutuu pääasiassa hameisiin ja kauniisiin gothic tyylisiin mekkoihin, hänen taisteluasussaan on jostain syystä myös kissankorvat ja – häntä, sekä pienet, mustat siivet. Taisteluasunsa ulkopuolellakin hän pukeutuu yleisesti ottaen tummiin vaatteisiin ja pääasiassa pelkkiin hameisiin.

PersoonallisuusMuokkaa

Tärkein asia Miraissa on muistaa, että hän ei siedä sitä, jos häntä ei huomioida. Koko nuoren elämänsä häntä on kiusattu normaaleissa koulussa ja sosiaalisissa piireissä, mikä on jättänyt häneen useita traumoja ja sen tunteen, että hän haluaa tulla nähdyksi... sen lisäksi että hän janoaa kostoa jok’ikiselle, joka on häntä väärin kohdellut. Mirain syyt ryhtyä pimeän puolen ninjaksi ovatkin siten aika selkeät.

Pieneksi ihmiseksi Mirailla on melkein yhtä lyhyt temperamentti. Etenkin silloin, jos hänen vastustajansa ei häntä huomioi, hän menettää hermonsa ja aloittaa hyökkäämisen välittömästi. Toisinaan hän saattaa hämmentyä, jos joku oikeasti huomioikin hänet heti, mutta hämmennys yleensä vaihtuu itsetyytyväisyyteen ja hän saa uutta motivaatiota taistella. Silloin hän saattaa jopa suunnitella hyökkäyksiään eikä vain ampua jokapaikkaan ympärilleen.

Mirailla on alemmuuskompleksi muita Käärmeen akatemian tyttöjä kohtaan... nimittäin heidän kuppikokonsa takia. Ei sillä ole väliä, jos hän on kaikkia lyhyempi, mutta hän toivoisi, ettei häviäisi niin pahasti myös rintakehän kohdalta. Muiden ollessaan D-H kuppeja, hän on vain säälittävä A! Se on iso kolaus Mirain itsetunnolle... minkä takia hän juokin salaa maitoa toivoen, että se auttaisi.

Normaalisti Mirai vähät välittää alemman luokan oppilaistaan. Ainoastaan neljä muuta, hänen tasollaan olevaa tyttöä saavat häneltä arvostusta. Toisinaan hän saattaa kuitenkin sanoa mukavan sanan tai kannustaa jotakuta... sillä hän nauttii hyvin paljon siitä, kun joku putoaa korkealta onnesta nopeasti ja kivuliaasti alas. Mirai on siis hiljainen sadisti ja ylen katsoo kaikkia, jotka eivät ole hänen arvoisiaan - olivat he hänen puolellaan tai vastaan.

Mirai on helppo saada punastumaan ja hämmentymään. Kehut saavat hänet tyytyväisesti hämmentyneeksi, leikkimieliset kiusaamiset saavat äreäksi punastumiseksi ja hiemankin isommat järkytykset aiheuttavat hänelle kauhistuneet spiraalisilmät. Hänestä saa paljon reaktioita aikaan, sillä hän ei osaa pitää tunteitaan aivan yhtä hyvin kasassa, kuin kaikki muut.

ErikoiskyvytMuokkaa

Mirain pääasiallinen ase on päivävarjo, jonka avulla hän pystyy ampumaan luoteja. Se ei kuitenkaan ole hänen ainoa tuliaseensa, sillä hän pystyy ottamaan hameensa alta esiin esimerkiksi tykin tarvittaessa. Toisinaan hän vetää sieltä esiin myös suihkulentokoneen, jonka avulla hän lentää pois paikalta tai vain karkuun. Eivät nämä siis oikeasti hänen hameensa alla ole, siellä vain on joku portti josta hän voi vetää näitä esineitä esille jostain toisesta ulottuvuudesta (ei, pelaajakaan ei tiedä miten).

Jokaisella Mirain maailman ninjalla on ”Shinobi Barrier” niminen erikoistaito, mikä eristää tietyn alueen ja sillä alueella olevat ninjat erilliseen ulottuvuuteen. Suojakilven sisältö vastaa tekijänsä mieltä, mikä Miran tapauksessa tarkoittaa lumenpeitossa olevaa sotatannerta. Ninjoille yleisiin erikoistaitoihin kuuluu myös ”Shinobi Henshin” mikä antaa ninjan muuttaa asunsa taisteluasuun, joka on lähtöisin jokaisen omasta mielikuvituksesta. Jokaisella ninjatytöllä on myös moodi nimeltään Mortal Kombat, minkä aikana tytöt taistelevat toisinaan vastaan pelkissä uima-asuissaan. Tämä takaa sen, että ollaan voimakkaampia, mutta samalla myös sen, ettei puolustusta ole ollenkaan.

CanonMuokkaa

Nykytilanne:

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

tba.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki