FANDOM

Pelaaja: T (rine Bomb)

Hahmon nimi: Nena Trinity

Fandom/Teos: Gundam 00

Ikä:17

Ryhmä: Orion

Gundam00 16-2

Ulkonäkö: Iloisen pirteä, hymyileväinen tyttö. Suojelunhalua herättävän pieni, vain 151 sentin mittainen ja 42 kilon painoinen. Nenan tyyli on pääasiassa yhdistelmä tyttömäisyyttä sekä sporttisuutta: meikkiä ei käytä, mutta hiukset ovat söpöillä saparoilla, vaatteet eivät millään muotoa peitä naisellisia avuja tai ole tyylittömiä, mutta ne ovat myös helpot liikkua, minkä johdosta hameet pysyvät lyhyinä ja kengät (suurimmaksi osaksi) korottomina. Hiukset ovat punaiset ja noin olkapääpituiset, silmät taas eksoottisen keltaiset ja aina valmiit vinkkaamaan.

Persoonallisuus: Nena on sekä hyvässä että pahassa Team Trinityn valopilkku, käyttäytyen pirteästi ja energisesti, välillä lähes ylienergisesti. Hänellä on lähes aina iloinen tai ilkikurinen hymy kasvoillaan ja sormet näyttämässä voitonmerkkiä. Suhtautumiseltaan muihin Nena on myös varsin mutkaton ja vailla mitään ongelmia kertoa hyvin suoraan ihmisille, mikäli pitää näistä.

...Tai inhoaa näitä. Team Trinity kasvatettiin keinotekoisin konstein taistelemaan ja tappamaan, minkä johdosta kenenkään heistä mielenterveys ei ole kovin vahvoissa kantimissa, mutta Nena on tiimin pahin. Toisin kuin tyyni Johann sekä Michael, joka on tyytyväinen niin kauan, kuin on tapeltavaa, Nenalla on jonkinlainen käsitys muiden ihmisten elämästä, johon liittyy muutakin kuin sotakoneina käyttämistä, ja hän on sekä vihainen että kateellinen asiasta. Miksi muut saavat elää huolettomina ja rauhassa, kun hän raataa kulissien takana? Eivätkä ne hyväkkäät edes tiedä asiaa, vaan elävät törkeässä autuaassa tietämättömyydessä...

Kun tämä yhdistetään edellämainittuun sodantäyteiseen kasvatukseen ja varsin huonoon sietokykyyn minkäänlaisia torjumisia tai kieltoja kohtaan, saadaan melko vaarallinen aikapommi. Nena on erittäin impulsiivinen ihminen eikä edes täysin perillä tekojensa seurauksista. Mielialat ovat jyrkkiä ja vaihtuvat hetkessä. Hän on iloinen ja pirteä yhdellä hetkellä, vaihtaa murhanhimoisen vaaralliseen mielentilaan seuraavana ja nähtyään jotain söpöä tai kiinnostavaa vaihtaa takaisin genki-genkiin ilman mitään viitettä siitä, että oli äsken jotakin aivan muuta.

Tosin siinä tapauksessa, ettei voi kostaa saman tien tai teeskennellä itkevää, jotta isoveli Michael silppuaa loukkaajan uskollisella taisteluveitsellään, Nenan on tiedetty myös pystyvän nielemään kiukkunsa. Ikävä kyllä tämä johtaa vain kaunan ja katkeruuden patoamiseen sisälle ja entistä massiivisempaan kostoon, kunhan tilanne on sopiva. Nena on... vaikeanpuoleinen ihminen, etenkin, jos päätyy hänen huomionsa kohteeksi.

Erikoiskyvyt: Omistaa suuren Gundamin nimeltään Throne Drei. Sen varsinaiset taistelukyvyt ovat enemmän tukirooleihin sopivat, mutta kenelle tahansa, joka ei omista Gundamia, se on aivan tarpeeksi uhkaava kapistus. Sotilaskoulutus sen ulkopuolellakin.

Nykytilanne: Suunnilleen koko maailma jahtasi Celestial Beingiä ja heidät oli vielä petettykin. Johann neuvoi Trinityn kolmikkoa pakenemaan avaruuteen. Nena kirosi hiljaa itsekseen, mutta vaihtoehtoja ei ollut. Mutta hän palaisi vielä...

Muuta: Nenalla on mukanaan pieni pyöreä robotti nimeltään Haro, vaikkakin ulkomaailma tuntee sen Pahana Harona. Haro-robotteja on paljon ja erivärisiä. Paha Haro on tummanvioletti ja sillä on punaisena hohtavat pahansuovat silmät. Niitä piti olla vain yksi, mutta Celestialiin saapuessa tiettyä monistumista tapahtui ja siksi sekä Michaelilla että Nenalla on omat. Nenan versio on irstaampi kuin klooniveljensä ja kommentoi mielellään naiskauneutta, mistä Nena tulee kateelliseksi ja suuttuu usein.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki