FANDOM

Pelaaja: Tuuli
Hahmon nimi: Nice Holystone
Fandom/Teos: Baccano!
Ikä: 16 (Vuonna 2010)
Ryhmä: Orion
Huone kesän 2010: 7. kerros, huone 3
Huone lukuvuonna 10-11: 3. kerros, huone 14, kämppis Yoru Morino
Huone lukuvuonna 11-12: 3. kerros, huone 15, kämppis Chrona
Huone lukuvuonna 13-14: 10. kerros, huone 14, kämppis Nena Trinity
Huone lukuvuonna 14-15: 8. kerros, huone 33, kämppis Medaka Kurokami
Journal: barrageofbombs / barrageofbombs

Nice.jpg

Ulkonäkö:
Nice on suunnilleen 170 senttinen, normaalipainoinen tyttö, jonka nykyinen olemus saattaa hätkähdyttääkin kaikkien koulun silokasvoisempien ihmisten joukossa. Hänellä on useampia arpia ja palovammoja, etenkin olkapäissä, käsivarsissaan sekä kasvoista koko oikean puolen täydeltä. Myös oikea silmä puuttuu ja on peitetty mustalla, merirosvomaisella silmälapulla.
Jos arpia ei ota huomioon, (Ja miksei niiden kanssakin, jos kovismielikuva ei haittaa) tyttö on ihan kivankin näköinen. Aavistuksen laineilevat ja kellertävän vaaleanruskeat hiukset yltävät olkapäille. Silmä on ruskea ja nenällä on harmaasankaiset silmälasit.

Persoonallisuus:
Nice on viettänyt paljon aikaa väärillä poluilla ja näyttäytyy vieraille kovana, tiukasti asiassa pysyvänä tyttönä. Yleensä puhuu ihmisille rauhallisesti, mutta hänellä on myös kiitettävästi omanarvontuntoa ja temperamenttia, eikä pelkää puhua ajatuksiaan suoraan tai kaihda tappelua, jos tilanne sille linjalle on lähteäkseen. Hän on kuitenkin vapaa-ajallaan sosiaalinen ja hänen kanssaan on täysin mahdollista puhua sekä järkevästi että pitää hauskaa, kunhan ei yritä ärsyttää ja provosoida häntä. Nice itse yrittää olla ärsyttämättä ihmisiä turhaan ja mieluiten pidättäytyy satuttamasta viattomia. Lopulta on kuitenkin sydämeltään suhteellisen hyväntahtoinen ja kiltti, ainakin läheisilleen. Nämä myös ovat pääosin ainoat, joille näyttää muulta maailmalta piilossa pidettyjä henkilökohtaisempia tunteitaan.
Mikä Nicestä tekee hyvin epätavallisen ja joidenkin silmissä vähän seonneenkin on hänen ihastuksensa räjähteisiin. Tyttö päästää usein kapinallisemman puolensa pintaan tässä asiassa eikä kuuntele kieltoja, sillä hänestä nyt vain on kohtuuttoman mielenkiintoista, jännittävää ja sykettä nostattavaa rakentaa pommeja ja räjäyttää mitä milloinkin. Harvemmin räjäyttää mitään täysin syyttä, mutta syyksi kelpaa monesti hyvin pienikin asia. Nicellä on aina varmuuden vuoksi mukanaan vähintään muutama pienempi pommi (pienin niistä oikeassa silmäkuopassa...). Eihän sitä koskaan tiedä, koska tarjoutuu yllättävä tilaisuus käyttää niitä.

Erikoiskyvyt:
Taitava tekemään kotitekoisia pommeja.

Nykytilanne:
Nice, Jacuzzi ja näiden koko pieni rikollisjoukkio oli alkanut kiinnittää vähän liiankin paljon poliisin ja mafian huomiota. Jo junaryöstön aikaan oli Jacuzzista tehty mafian keskuudessa hoitelutoivomus ja vaikka siitä selvittiinkin, tilanne ei näyttänyt paranemisen merkkejä. Kun sitten tieto Celestialista kantautui porukan jäsenten korviin, päättivät jengin hankalammin tunnistettavat jäsenet tehdä palveluksen nuorille johtajilleen ja tuuppasivat nämä matkaan kohti avaruuskoulua.

Lukujärjestys 10-11:
Valinnaisaineet: Tietotekniikka, Liikunta, Extreme Sport, Kodinhoito, Leipominen
Kerhot: Ilotulituskerho

Vanha
Maanantai: Äidinkieli (englanti)
Tiistai: Tietotekniikka
Keskiviikko: Liikunta, kemia
Torstai: Historia
Perjantai: Fysiikka
Imoittautumassa todennäköisesti myöhemmin: liikunnan lisäkurssi

Pelitapahtumat:
2010
7.5: Saapuu koululle. Yöllä sattuu olemaan muualla Jacuzzin ja Laharlin järjestäessä jälleen yhden kahakan Orionissa.
29.5: Käyvät Jacuzzin ja Amerikan kanssa kaupungilla
2.6: Täyttää 16. Jacuzzi järjestää lahjaksi yksityisen ilotulituksen <3
31.7: Battle Royale. Vältteli Jacuzzia, koska ei halunnut päätyä pelaamaan tätä vastaan. Yritti kovasti saada käsiinsä Satoshi Hiwatarin saamia käsikranaatteja, mutta jäi lopulta itse niiden uhriksi.
13.8: Freaky Friday Neurona. Ja on varsin kiusaantunut siitä, että juuri Jacuzzi valtasi oman ruumiin.
25.8: Orionia remontoidaan, joten lähtee evakkoon Nanalle ja Hachille.
29.8: Muuttaa uuteen kaksoishuoneeseen Yorun kanssa.
26.11: Kämppiksen menot hämmentävät... yrittää olla ajattelematta asiaa.
31.1: Loki: Inspiraatio. Uusivuosi tietää ilotulituksia. Ajoitettuja Hachin ja Matsudan häiden kunniaksi. Ja kun niitä on ampumassa räjähteisiin jonkinlaisen fetissin omaava Nice, on tunnelma muuttumassa pian liiankin tuliseksi. Osallistuu myöhemmin myös En ole koskaan-peliin Starry Horizonissa.
2011
26-27.3: Urheilufestivaali. Osallistuu keltaisen joukkueen riveissä viestijuoksuun (3.) ja voimienkäyttöshowhun (5.). Yhteispisteissä keltaiset jakoivat kolmannen sijan.
13.5: Event: Genderswap
2.6: Syntymäpäivä, täyttää 17
21.7: Kiinnitettyään huomiota Gokuderaan, päättää kutsua tämän kanssaan jakamaan vinkkejä ja kokemuksia räjähteistä.
30-31.7: BR. Samassa joukkueessa Soulin, Mukuron ja Hibarin kanssa, tosin liikkuu lähinnä Soulin kanssa. Mutta mikä tärkeintä, aseeksi sattui kranaatinheitin! ♥__♥ Sillä kaatuu tosin vain Kid, ennen kuin Hitsugaya tappaa Nicen.
19.11: Ilmoittautuu tanssikurssille Jacuzzin kanssa.
24.11: 10 000 hirviötä-event. Nicelle on joskus vaikea muistaa, että tällaiset tilanteet ovat hyvin vaarallisia ja ei-toivottuja. Mutta kun harvoin saa räjäytellä asioita ilman, että ihmiset katsovat pahasti!
2012
13.1: Freaky Friday: Hatsuharu Sooma → Nice Holystone → Zoey

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ Poikaystävä - Jacuzzi Splot – Ovat tunteneet pienestä asti. Välittää tästä syvästi ja yrittää pitää huolta, vaikka tietääkin tämän kaikesta parkumisestaan huolimatta osaavan tarvittaessa huolehtia itsestäänkin. Olisi kuitenkin hyvin mielissään, jos tämä sosialisoituisi vähän ja yrittäisi hankkia uusia ystäviä.
♦ Kaveri - Alfred F. Jones (Amerikka) - Kotimaan personifikaatio on hyvin... erikoinen ihminen. Ei ilkeä tai paha millään tavalla ja Niceä vähän huvittaakin tämän sankaripuheet. Ei tämä silti häneltä kummoistakaan kunnioitusta osakseen saa, mutta tulee toimeen ja voi laskea kaveriksi.
♦ Kaveri - Chane Laforet - Auttoivat Jacuzzin kanssa tyttöä kotipuolessa, mutta tämä näyttäisi olevan ajalta ennen sitä. Ei puhu mitään ja on hyvin sulkeutunut kaikella tapaa. Nice auttaisi mielellään tyttöä ulos yksinäisyydestään.
♦ Kaveri - Hayato Gokudera - Toinen räjähde-ekspertti, jonka kanssa on hyvin mielenkiintoista jakaa silloin tällöin ajatuksia aiheesta.
♣ Ex-kämppis - Yoru Morino - Tutustuminen on edelleen vaiheessa, joten saa nähdä, tulevatko toimeen.
♦ Kämppis - Chrona - Toinen hyvin mielenkiintoinen kämppis. Mutta Chronan sentään tunsi jo ennestään. Ja tässä on jotain hyvin samanlaista kuin Jacuzzissa, joten osaa käsitellä tätä verrattain hyvin. Ja pitääkin, onhan tämä epävarmuudessaan aika hellyyttävä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki