FANDOM

Vastuuopettaja: Nymfadora Tonks
Kerhopäivä: Tiistaina 15.30 -> Pelistä riippuva päättymisaika. Yleensä kerhon tapaamiset kestää tunnin tai pari.

Mitä tehdään: Higurashiin tutustuneet tietävät, mistä on kyse. Muille selityksenä:
Pelikerho

"Wow, these cards are pretty beat up. It can't be that you guys know which cards are which by the scratches.............."

Kerhossa pelataan kaikenlaisia pelejä Afrikantähdestä Monopoliin ja vesisodasta erilaisiin muistipeleihin. Kuulostaa ihan kivalta, eikö? No, siinä ei ole kaikki. Tässä kerhossa ei pärjää rehellisellä toiminnalla. Kerho on täynnä liittoutumia, merkittyjä kortteja, salakavalia juonia... Kaikkea, mikä auttaa yhden ihmisen voittoon ja toisen häviöön. Kaikki, mitä ei ole kielletty tai mistä ei jää kiinni, on sallittua. ... Tosin aina kiinnijääminenkään ei haittaa.

Lisäksi kerhon perinteenä on ns rangaistuspeli, jonka häviäjä(t) joutuu suorittamaan. Rangaistus voi olla päätetty ja kerrottu jo kerhon alussa tai sitten se voi riippua häviäjästä. Hyvin tavallista on pukea häviäjä mahdollisimman mielenkiintoiseen/noloon asuun tai käskeä tämän toimimaan voittajan palvelijana jonkin aikaa. Tavallista on myös sopimus, että voittaja saa päättää häviäjän rangaistuksen.
PDVD 056

Häviäjiä ei säälitä~!

TÄÄLLÄ enemmän kerhosta, sen tapaamisista, kunkin kerran häviäjistä ja rangaistuksista... Olettaen, että ihmiset sellaisia keksivät. ^_^

Kerhon jäsenet:
Johtaja: Mion Sonozaki
Varajohtaja: Keiichi Maebara

Jäsenistö on jakautunut erillisiksi ryhmittymiksi, jotka pääsääntöisesti pitävät yhtä jonkun toisen ryhmän jäseniä/jäsentä vastaan. Paitsi silloin, jos uusi jäsen liittyy kerhoon. Silloin koko kerho liittyy yhteen tätä vastaan näyttääkseen, mistä kerhossa on kysymys.

K-18
Eiji Kikumaru
Johan Liebert
Keiichi Maebara
Klavier Gavin
Kousuke Asazuki
Satoshi Houjou
Shin'ichi Okazaki
Soul Eater Evans
Syuusuke Fuji

Tytöt
Hanyuu Furude
Maka Albarn
Mion Sonozaki
Rena Ryuugu
Ryoko Takamachi
Satoko Houjou
Yukino Miyazawa

Hitachiin & co
Axel
Hikaru Hitachiin
Kaoru Hitachiin

Puolueettomat
Akaya Kirihara
Asuka Langley Soryu
Ciel Phantomhive
Hizumi Mizushiro
Zoey

Satunnaiset vierailijat:
Sai