FANDOM

Ranfan.jpg
Ranfaneat.jpg

Loistava ninja tarvitsee todella paljon ruokaa.

Ranfan FMA.PNG

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Ranfan
Fandom/Teos: Fullmetal Alchemist (Brotherhood / manga)
Ikä: Noin 15-vuotias
Ryhmä: Norma
Huone: Kerros 8, huone 26. Kämppiksenä Rena Ryuugu
Journal: tilthedaywedie

SPOILAA!

Ulkonäkö:
Kaiken suurenkin vaatetuksen alta löytyy melko siro neitonen, jolta kyllä löytyy niin käsivoimia kuin jalkavoimiakin. Noin 167-170 senttimetrin pituusluokkaa, tarkka pituus ei ole tiedossa (mutta on varmaa, että hän on Ediä muutaman sentin pidempi ja kutsuukin Ediä pätkäksi :P). Hoikka, vaalea ihoinen ja katsoo maailmaa tumman ruskeilla silmillä.

Hyvinhoidetuista mustista hiuksista suurin osa on päivittäin pään takaosissa pienellä nutturalla loppujen ollessa suhteellisen siististi kasvojen sivuilla. Auki ollessaan hiukset yltävät selän puolelle ja edessä rintavarustukselle yläpuolelle asti. Otsahiukset loppuvat silmien yläpuolelle olematta siinä koskaan näkökentälle häiriöksi. Hyvin "epätyttömäinen" sinänsä, ettei käytä minkäänlaisia koruja tai meikkiäkään. Näkee sellaiset itselleen turhina.

Koko vasen käsivarsi on automail, mekaaninen käsi joka on tehty teräksestä ja kytketty johdoilla ym hermostoon. Ei välttämättä edes pidä piilossa metallisia sormia, joissa menee mustaa niitein koristeltua nahkanauhaa suurinpiirtein ranteen loppuun asti. Sen mitä pitää yleensä piilossa on automailin sisään kätketty miekan terä (joka siis on kyllä ihan osa kättä eikä vain randomisti siellä).

Tottunut käyttämään pukeutumisessa taistelulajivaatetusta helpottamaan ninjailussa. Ei silti yritä varsinaisesti ristiinpukeutumista, kyllä hänestä naisen muodot huomaa mutta mustat vaatteet jättävät asian huomioimisen varsin neutraaliksi. Neiti on myös tottunut pitämään Ying-kuvioista maskia kasvojensa edessä, ilmeisesti ei voi sitäkään enää tehdä ainakaan yhtä usein kuin ennen. No, kaipa siihen tottuu. Ainakin Kiinan taistelulajitunneille on vaatteet jo valmiina omasta takaa.

Persoonallisuus:
Kovalla kurilla kasvatettu ja koulutettu kylmäpäinen ninjatyylinen Xingin prinssin päähenkivartija, joka vaikuttaa olevan täysin tunteeton...

No, ei ihan niin. Maskiton Ranfan on itseasiassa tunteitaan avoimestikin näyttävä nuori neiti, joka kuitenkin toisinaan yrittää osan tunteistaan peittää käsivartensa ja/tai hiustensa taakse. Vähän yksityisyyttä, kiitos. Hän osaa olla ystävällinen niille, joille hänen huvittaa olla. Luottamus pitää ansaita, usein sanotaan, ja se pitää hänen kohdallaan paikkansa eli ei ala Lingin henkivartijana helposti luottamaan keneenkään, joka tulee hänen herraansa lähelle.

Sisällä olevan kuumapäisyyden huomioon ottaen on ehkä pieni ihme, että Ranfan osaa toisaalta olla myös todella kylmältä vaikuttava, ympäristöstään täysin välinpitämätön ja vakavan oloinen neiti, jos tuollaiselle päälle sattuu. Hänet on kieltämättä koulutettu kovalla kurilla, isoisältä tulee edelleenkin tyhmyyksiä tehdessä isku poskelle vaikka tyttö olisi vuodepotilas. Toisinaan neiti on hieman hidas tajuamaan asioita - kesti aikaa siihenkin, että tajusi kätensä olevan poissa (eli olevansa kyvytön suojelemaan herraansa hetkeen). Tämä johtuu suurimmalti osalti siitä, että Ranfan tekee todella nopeita päätöksiä ajattelematta sillä hetkellä seurauksia. Impulsiivinen persoona siis.

Hän on yleensä hyvä jättämään asiat kuin kuuroille korville tai vastaamaan terävän suorasukaisesti tilanteissa mutta.. Minkä tahansa ensivaikutelman Ranfanista saatkaan, se voi muuttua, jos sanot yhdenkin loukkaavan sanan hänen herrastaan, Ling Yaosta. Siinä vaiheessa neidin kuumaverisyys tulee temperamenttisena hyökkäyksenä esiin ja sinä voit vain toivoa, ettet ole sen raivoisan Ranfanin kohde. Tuo kuumapäisyys on toisaalta huonokin asia koska silloin Ranfan jättää normaalisti loistavan puolustuksensa auki ja on hyökkäyksille varsin avoin itse. Temperamentti tulee myös silloin esiin, kun häntä verrataan johonkin mihin hän ei halua tulla verratuksi. ("Olet aivan kuin Ed." "MITÄ?!! Älä vertaa minua siihen kääpiöön!").

Neiti on myös varsin itsepäinen joissain asioissa ja aina hyvin epäitsekäs huolehtien paljon mieluummin herransa turvallisuudesta kuin siitä miten itselle käy. Yksi raaja on jo lähtenyt Lingiä puolustaessa, älkää testatko lähtisikö useampikin koska muuten Ranfan on pian raajaton. (x_x). Hän tottelee Lingiä yhdestä sanasta tai vain pelkästä eleestä, oli se sitten nyökkäys tai sormien napsautus. Jos herran turvallisuus on kyseessä, ei välttämättä edes tottele vaan tekee oman päänsä mukaan. Sitä kutsutaan Lingin suojelemiseksi henkensäkin uhalla. He ovat lähes aina samassa paikassa koska Ranfan ei edes suostuisi jättämään Lingiä kauaksi aikaa näköpiiristään (Ling on sitäpaitsi varsinainen ongelma/vaaramagneetti, siinä riittää tytölle tekemistä).
He myös usein syövät sinun ruokasi sinun rahoillasi, eivätkä maksa velkojaan takaisin, kun saat kilometrin pituisen laskun. Lingille ei ole vastaansanomista, heidän yhteistyönsäkin kun on sitäpaitsi yleensä täydellistä eikä kumpikaan jätä toista pulaan. Ling saa hänet hymyilemään, itkemään, tekemään typeryyksiä, käyttäytymään melkein kuin normaalityttö... Neiti rakastaa häntä ja välittää hänestä syvästi, kieltämättä. Mutta eihän se mitenkään sovi, että prinssin palvelija/henkivartija tuntee niin, joten eipä sitä oikein sovi ilmaista. Jos sinä et aiheuta hankaluuksia Lingille, hän tulee oletettavasti kanssasi toimeen.

Greedin kanssa Ranfan ei tule toimeen, ei tottele Greediä ja voisikin vaikka huutaa tälle päin naamaa. Kyllä hän mielipiteensä ilmaista osaa, hyvinkin suorasti jopa, silloin kun huvittaa se ilmaista. Greed saisi Ranfanin puolesta pysyä vaikka koko ajan poissa paikalta, ensimmäinen huuto hänelle usein onkin "Anna se keho herralle takaisin!"

Erikoiskyvyt:
Todella taitava aasialaisissa itsepuolustuslajeissa sekä aseiden (etenkin kunait/lapioveitsset ja kranaatit) käytössä sekä nopea reflekseissään. Nopeudelta on muutenkin kuin tuuli/hurrikaani/pyörremyrsky, etenkin jos kyse on henkivartijatöistä.

Pystyy aistimaan ihmissielut, joten varokaan vaan, te joissa on useampi kuin yksi sielu, salaisuutenne ei ole piilossa. Eläinmuodonmuutoksillakin on turha huijata häntä.

Automailkin toi mukanaan uusia taistelukykyjä. Sen laitosta tosin on vasta puoli vuotta, Ranfan vaan sattuu olemaan tarpeeksi hullu ollakseen sen kanssa liikenteessä jo nyt. Käsi alkaa krampata toimintakunnon puutetta liikarasituksen iskiessä, siinäpä on yksi syy yrittää voittaa mahdolliset tappelut nopeasti.

Saa Ediltä kohteliaisuuksia kuten "Pirun akrobaatti" melkoisen notkeutensa ja akrobatiansa takia ja "HULLU!!" huutokin kuului kerran, kun Ranfan oli taistelutilanteessa täydessä vauhdissa. Melkoisia erikoiskykyjä kai nekin omalla tavallaan. Mikä se Ed-apina toisaalta on pirun akrobaatiksi kutsumaan..

Nykytilanne:
Greed oli lähdössä avaruuteen Ling-herra mukanaan juuri, kun Ranfan löysi takaisin herransa luokse. Ei tuollainen avaruuteen lähtö onnistu ilman, että Ranfan tulee mukana.

... Mitäh? Pitää laittaa koulupuku päälle eikä saa laittaa maskia kasvojen eteen?!! Ei näin! Tyttöjen koulupukua ei aio suostua päälleen pistämään.

Lukujärjestys:
Maanantai:
Tiistai:
Keskiviikko: Aseiden käyttö, Taistelulajit
Torstai:
Perjantai: Liikunta

Kyllä, se tarvitsee selvästi täydennystä! :'D

Pelitapahtumat:
2010

Ihmissuhteet:
Greed/Ling Yao Greed on är-syt-tä-vä, pysyisipä poissa paikalta koko ajan. Ling on neidille rakkain ja suojeleekin herraansa uskollisesti vaikka henki olisi mennä. Ranfanin näkee Greedin tai Lingin, kumman vaan, seurassa käytännössä katsoen (lähes) koko ajan.

Alphonse Elric Elric-veljeksistä se osapuoli, jota voi kutsua ystäväkseen ja jonka kanssa tulee toimeenkin (kunhan Al ei muistuta, että Ranfan on ihan kuin Ed...)

Edward Elric Ärsyttävä kääpiö! Jota pitää jonkinlaisena rivalinaan sillä haluaa tehdä asiat nopeammin (ja paremmin) kuin Ed ne tekee. Syö Edin rahat ihan mielellään.

Envy Homunculus, joka aiheuttaa salamannopean raivostumisen ja tuolta voisikin helposti tilanteesta riippuen lähteä yksi tai useampi elämä sekunneissa Ranfanin edessä.

Winry Rockbell Saattaa hyvinkin hakata Edin vielä kuoliaaksi joku päivä :3. ... Mukava mekaanikkotyttö, jolla korjauttaa kyllä automailinsa mikäli se jossain korjauskuntoon asti kärsii. Ei tosin tajua mitä neiti (ihan ilmiselvästi) näkee Ed-idiootissa.

Rena Ryuugu Kämppis, joka tuo huoneeseen aina kaikkea söpö-sanaan liittyvää... Laaja söpökäsite hänellä ainakin on. Ranfania se kaiken huoneeseen tuominen ei haittaa, joten tulee kämppiksensä kanssa toimeen ihan hyvin. ...Mutta miksi hän kutsuu Ranfan-saniksi?

Pelitapahtumia 2010:
20-21.3: Keltaisessa joukkueessa Urheilufestivaaleilla. Sijoittuu kolmanneksi miekkailussa, joukkue on kolmas köydenvedossa, taistelujaleissa häviää toisella kierroksella Kanonelle (joka muuten pääsi toiselle sijalle miekkailussakin) koska vielä kuntoutumisvaiheessa oleva automail alkaa aiheuttaa itselle (keskittymis)ongelmia.
8.5: Sai Pichun<3, kun vastasyntynyt pikkuinen etsi uutta kotia opettajan journalissa.
17.6: Kärsii viikonlopun ajan siitä, että puhuu asiat aivan päinvastoin kuin ne oikeasti tarkoittaa. Pichulla on kaikki huonosti, Ranfan rakastaa Greediä ja melkein kirjoittaa vihaavansa Lingiä mutta sen sentään striketti pois. Ja käytti jopa ^_^-hymiötä!
31.7: Ling katoaa! D: ... Greedin takia löytyy kyllä helpostikin. Herra on mystisesti päätynyt mukaan Battle Royaleen. Ja sitten herra pysyy vielä tajuttomana tiistaiaamuun asti.
13.8: Herää Routalemmen kehossa, oma Lingin ikkunan taakse puuhun nukkumaan jäänyt keho on Kuroyanagilla. Kaikenko pitäisi nyt olla jännää?
4.10: Battle Royalen yksityinen versio, johon itse päätyy mukaan... Se menee ihan suhteellisen hyvinkin. Unohtaa tosin häviönsä seurauksena Lingin pariksi päiväksi.
6.10: ...ja niiden parin päivän aikana Greed ei tajua neidin käytöstä yhtään (hei, ei Ranfan edes ole seurassa yhtään jne), yrittää vain puhua nappaamalla kiinni, josta Ranfan raivostuu. Ja kun ei todellakaan muista Lingiä silloin, ehtii vetäisemään Greedille automaililla haavan, josta Greed ei ole iloinen.
7.10: Herää yön aikana siihen, että vähän jälkeen kolmen aikaan näkee unta, johon liittyy Ling. ...Ei valitettavasti onnistu häpeämään itseään maan alle siitä mitä juuri noin seitsemän tuntia aikaisemmin teki. D: Yrittää jokatapauksessa taas käyttäytyä normaalisti. Ensimmäinen reaktio tosin on raivo ja meneekin purkamaan sen Kradille.
11.10: Loveless-viikko alkaa ja Ranfanille ilmestyy kissapiirteitä, joiden kanssa hän ei varmasti aio mennä yhtään minnekään. Greedillä on ehdotus - ja jostain kumman syystä neiti jopa uskoo (ihan totta olevan) selityksen siitä miksi nyt on kissaviikko. Seksiä Greedin kanssa.

Journalin nimi:
Laulusta Until the Day I Die (Story Of My Lifen laulu) mutta I = We koska neiti ei ole kuolemassa ennen päivää, jona myös Ling tekee samoin. ...Joo.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki