FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Rauno Repomies
Fandom/Teos: Pasila
Ikä: siinä 50-60:n välimaastossa
Ryhmä: henkilökunta/muut (poliisi/valvoja)
Huone: 1. kerros, huone 2
Journal: eiolehyvatama (=Repomiehen perussitaatteja TV-sarjasa, kun asiat eivät mene hänen mielensä mukaan.)

Repomies (3)

www.jalkiajattamattavoipiesta.ihmistahelposti.com)

Ulkonäkö: Rauno Repomies on tyypillinen suomalainen, jo reilusti keski-iän ylittänyt tukevahko mies. Tukka on alkanut lähteä jo aikoja sitten ja on vain ajan ajan kysymys milloin ne viimeisetkin jäljellä olevat hiustupsut katoavat. Erityispiirteenä mainittakoon paksut viikset ja kulmakarvat sekä poliisipuvun povitaskussa jatkuvasti käden ulottuvilla oleva lääketuubi. Sininen poliisin virkapuku toimii käytännöllisenä vaatepartena silloinkin, kun varsinainen työaika on jo jo päättynyt.

Repomies

virusturva

Persoonallisuus: Repomies on varsin omalaatuinen tapaus, joka ei turhaan säästele sanojaan ja mieti mitä suustaan päästää. Ärräpäät lentelevät tuon tuosta eikä mies epäröi laukoa härskimmänkin puoleisia vitsejä. Repomies joutuu käyttämään useita eri lääkekuureja mielialanvaihteluidensa vuoksi ja mikäli joskus pääsisi käymään niin että hän unohtaisi ottaa pillerinsä, seuraisi siitä noloja tilanteita kaikille muille paitsi Repomiehelle itselleen. Repomiehelle ominaisista ovat aivan omituiset jutut, joista kukaan ei ota mitään selvää. Eikä Rauno itsekään taida aina taida tietää mistä milloinkin puhuu. Repomies pelkää kuolemaa ja potee tuon tuostakin kriisiä oman ikänsä puolesta. Mies myös huutaa paljon, varsinkin silloin kun hän läksyttää jotakuta.

Repomiehellä on paha tapa sekoittaa esittelytilaisuuksissaan käyttämänsä diakuvat niin että varsinaisten diakuvien sijaan valkokankaalle rävähtää hänen ja hänen vaimonsa "intiimejä lomadioja". Tämäkään ei tosin aiheuta mitään muuta kuin sen, että Repomies laukoo lisää ärräpäitä ja etsii syyllistä, joka olisi voinut sekoittaa hänen diansa. Repomies ei ole erityisen ilahtunut siitä, miten ihmiset nykyaikana toimivat. Hänen mielestään kaikki on huonosti; kahvi on pahaa, terrorismi pauhaa ja nuoriso on pilalla. Asian vastapainoksi hän yleensä muistuttaakin miten hyvin asiat hänen nuoruudessaan olivat.

Täysin sekopäinen tapaus siis, kannattaa lähestyä varoen.

Nykytilanne: Repomies huomasi eräänä aamuna ettei kukaan hänen alaisistaan ollut tullut työhön. Aikansa asioita selvitettyään Pasilan poliisiaseman ylikomisariona toiminut Repomies sai lopulta selville mihin koko poliisiaseman väki oli kadonnut. Jäljet johtivat Celestialiin. Repomies päätyi pakkaamaan tavaransa ja seurasi perässä, koska muussa tapauksessa hän tulisi tuntemaan itsensä ennen pitkää yksinäiseksi. Ja mikäpä siinä;, varmasti Celestialissakin kaivattaisiin Repomiehen kaltaista elämää nähnyttä ja kokenutta poliisia.

Repomies (4)

hukkumissimulaatio

Muuta: Repomies kuvailee itseään leppoisaksi vapaa-ajan ihmiseksi, joka viihtyy luonnossa, järvien läheisyydessä ja kosteikkojen tuntumassa. Lisäksi hän kuului aikaisemmin golfklubiin.

Ihmissuhteet:
Kyösti Pöysti ~ Hävytön, ärsyttävä, idiootti, mitään osaamaton tuttisuuhölmö, ainakin jos Raunolta kysytään. Aina inttämässä vastaan, haastamassa riitaa ja kyseenalaistamassa Repomiehen ohjeita. Ei ole lainkaan hyvä tämä tuttimies. No on Pöysti välillä ihan jees kaveri, on on.
Tommi Neponen
Pekka Routalempi

Aikajanan tapaista:
27.1.2010: Saapui Celestialiin.
29.4.2010: Ottaa osaa Norman oven edessä riehuvan kasvin tuhoamiseen, melko kehnolla menestyksellä.
21.7.2010: Lääkkeet ovat kadonneet, ei ole hyvä tämä.
13.8.2010: Freaky Friday ja viikonloppu Satoshi Hiwatarina. Mukavaa olla nuori jälleen :D
17.8.2010: Ei ole hyvä tämä. Freaky Friday on ohi ja Repomies on oma itsensä jälleen, jumalauta!
8.10.2010: Saa kutsun syntymäpäiville, mistä on erityisen mielissään. Vihdoinkin jotain hyödyllistä ja mielenkiintoista tekemistä, hohoho!
11.-17.10.2010: Loveless-event, jonka aikana Repomiehellä ei luonnollisestikaan ole korvia eikä häntää. Miettii tosin, onko napsinut vääriä lääkkeitä kun näkee niin omituisia juttuja.
24.12.2010: Mukana Celestialin joulutanssiaisissa.
31.12.2010-1.1.2011: Enemmän tai vähemmän mukana uuden vuoden juhlissa.
15.1.2011: Joku on varastanut Repomiehen lääkkeet, JUMALAUTA! o9
15.4.2011: Repomies on helpottunut, että ystävänpäivä ja siitä johtunut silmiä särkevä vaaleanpunaisuus on ohi ja kaikki on taas tylsän harmaata.