FANDOM

Pelaaja: T (rading)
Hahmon nimi: Recette Lemongrass
Fandom/Teos: Recettear: An Item Shop's Tale
Ikä: 15
Ryhmä: Agita
Huone: 9. kerros, huone 06. Huonetoveri White.
Journal: heartfulprofit

1493977-recette large.gif

Ulkonäkö: Recette on aurinkoisen, joskin ehkä myös hitusen hitaan, näköinen tyttö. Hän hymyilee paljon niin persoonansa kuin ammattinsakin puolesta. Lyhyemmänpuoleiset ruskeat hiukset, joissa on pieni nauhalla yläviistoon sidottu töyhtö, ja samansävyiset ruskeat silmät. Hänen perusasunsa on punainen mekko, ei sitä laatua jota hienot naiset käyttävät, vaan paksummanpuoleinen, taskuja sisältävä ja kaiken kaikkiaan hyvin käytännöllinen asuste. Pitää myös hansikkaita ja saappaita.

Persoonallisuus: Recetten maailmankuvaa voitaisiin luultavasti parhaiten summata termillä "lapsenomainen uteliaisuus". Hän ei tiedä loppujen lopuksi asioista paljoa, mutta kyselee niistä mielellään ja tarjoaa naiiviudessaan hyvinkin teräviä kysymyksiä asioista, joita ns. aikuisemmat henkilöt pitävät itsestäänselvyyksinä.

Lisäksi, kuten ulkonäkönsäkin puolesta, Recette on persoonaltaankin iloinen ja aurinkoinen ihminen. Kauppiaana on tarpeenkin hymyillä asiakkaille ja häneltä se tulee aivan luonnostaan. Recette uskoo jonkin verran naiivisti kaikissa olevan hyviä puolia, mutta tähän mennessä usko ei ole häntä pettänytkään. Ystävystyy niin ikään mielellään ihmisten kanssa.

...Tämä ei silti estä häntä olemasta loppujen lopuksi ammattinsa osaava kaupantekijä. Väärennöksiä tytölle kärräävät huijarit joutuvat lähinnä pettymään, vaikka heille tarjotaan myös ystävällinen hymy ja minkäänlaista porttikieltoa ei ole luvassa. Ei kaikin puolin tyhmä, mutta silti hieman turhan kiltti ihmisille useimmiten...

Lisähuomiona on tehtävä, ettei hänelle kannata sanoa mitään vertauskuvallista. Hän alkaa miettiä sitä kirjaimellisesti. Ja tyhjentävästi.

Erikoiskyvyt: Aika peto tinkimään. (ei erikoiskykyjä)

Nykytilanne: Velat oli maksettu! Kukaan ei enää uhannut Recetten kotia! ...Mutta tämä kaupanpito oli oikeastaan aika hauskaa. Oli aika laajentaa Recettear-kauppa ketjuksi! Ja niin Recette lähti avaruuteen... unohtaen ensin kysyä liiketoveriaan Tearia mukaan. Taistele, Recette! Onnea, Recette! Tulet sitä tarvitsemaan!

Muuta: Perustaa saavuttuaan snack standin joka asuntolan aulaan. Tosin ei osaa ilman Tearin apua kovin paljoa kaupan perustamisesta, joten unohtaa luultavasti tarpeelliset luvat ja paukuttaa vasaralla kylttejä kokoon pihamaalla.

Lukujärjestys:

Tulossa.

Ihmissuhteet:

Tulossa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki