FANDOM

PerustiedotMuokkaa

ReinerBraun.png

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Reiner Braun
Fandom/Teos: Shingeki no Kyojin
Ikä: 17
Asuntola: Orion
Luokka: 3-C
Huone:
Journal: warriorsduty

Koko profiili sisältää spoilereita.

UlkonäköMuokkaa

Reiner on kaappi 185 cm pitkä, erittäin lihaksikas ja harteikas nuori mies, jolla on kulmikkaat kasvon piirteet. Pituutensa ja ulkonäkönsä ansiosta, hän vaikuttaa hieman pelottavalta personaalta. Reinerin silmien väri on kultainen ja hänen hiuksensa ovat erittäin lyhyet ja blondit. Kulmakarvat ovat niin ohuet, ettei niitä voi oikein edes nimittää kulmakarvoiksi.

Pukeutumistyyliltään Reiner ei ole millään tavalla erikoinen. Silloin kun hänellä ei ole armeijan asuaan tai koulupukua, hän käyttää yksinkertaisia vaatteita maanläheisillä väreillä. Ruskeat poolopaidat ja valkoiset t-paidat ovat hyvin yleisiä hänen päällään.

PersoonallisuusMuokkaa

Rehellinen ja tunnollinen nuori mies. Ne ovat ensimmäisenä Reineristä mieleen tulevat ajatukset. Hän on hyvin omistautunut tekemään kaiken kunnolla ja kannustaa muitakin tekemään samoin koko koulutuksen aikana ja sen jälkeen. Hänen on usein kuultu sanovan, että joskus sotilaalle tulee hetkiä, joista he eivät voi perääntyä ja että niihin pitää valmistautua, koska koskaan ei tiedä, milloin sellainen tulee. Tämän ajattelutavan takia hän vaikuttaakin aika jurolta ja vakavalta persoonalta.

Hieman vakavan ulkokuoren alla onkin lempeä sydäminen nuori mies, joka ottaa muiden taakat niskaansa, koska haluaa auttaa heitä parhaansa mukaan. Reinerin epäitsekkyys onkin ansainnut monen silmissä hänelle aseman "isoveli". Hän ajatteleekin usein muita ennen itseään ja tekisi mitä vain ystäviensä puolesta pitääkseen heidät turvassa.

Nämä luonteepiirteet eivät kuitenkaan ole koko totuus. Toisinaan Reiner kuitenkin vakuuttaa itselleen olevansa vain sitä, eikä mitään muuta. Hän on ihmissotilas, joka taistelee titaaneita vastaan ja puolustaa ihmiskuntaa. Tämän persoonan otettuaan, Reiner ei muista mitään toisesta, "oikeasta" todellisuudesta, joka kuuluu myös hänen elämäänsä. Vasta kun joko Bertolt tai Annie muistuttaa häntä siitä, mikä hän oikeasti on, hän napsahtaa ulos tästä sotilaspersoonasta.

Reiner on sotilaan sijaan taistelija, yksi ihmiskunnan pahimpia vihollisia, joka rikkoi ihmiskuntaa suojelevan seinämän ja tappoi siten useita ihmisiä. Tajutessaan todellinen luontonsa hän nimittää itseään pahaksi ihmiseksi, viholliseksi ja lyhytikäiseksi tappajaksi, jota vain Bertolt ja Annie ymmärtävät. Hän on hyvin negatiivinen itseään kohti. Taistelija-luonteensa kanssa Reiner on hyvin fatalistinen ja armoton, eikä kaihda keinoja tehdä jotain, mikä on hänen aatteidensa mukaista.

Luonteiden vaihtaminen ei kuitenkaan ole ihan niin yksinkertaista. Reiner ei ole mitenkään hyvä paineiden alla ja menee helposti rikki, kun tilanne alkaa näyttämään pahalta ja hänen on pakko paljastaa todellinen luonteensa. Silloin kun hänellä napsahtaa, hän sanoo Reinerin, jonka kaikki tunsivat, olevan poissa ja vain tappajan olevan enää paikalla.

ErikoiskyvytMuokkaa

ArmoredTitan.png

(Kirjoittanut Nea/Mikasa Ackerman) Mukanaan heidän maailmansa teknologiaerikoisuus, 3D MG eli 3D Maneuver Gear, eli suomeksi 3D liikelaite. Kaikki Reinerin päällä näkymään tulevat nahkaremmit ja vyö selittyvät sillä, että ratsastuksen lisäksi tehokkain liikkumiskeino heidän maailmassaan ovat jalkoihin kiinnitettävät metallilaatikot, joissa molemmissa on kaasupullot ja parillinen määrä miekkamaisia teräaseita. Määrä riippuu siitä montaako niiden kantoon tarkoitettua metallilaatikkoa kantaa mukanaan. Laatikoista näkyvät vain aseiden ne päät, joihin laitetaan teräaseen kahva, jotta niitä voi käyttää. Niiden terät ovat äärimmäisen terävät, valmistettu erittäin kovasta erikoisteräksestä jotta ne eivät ainakaan heti katkea titaaneja vastaan taistellessa. Kantavat tuon kanssa mukanaan myös kahta isoa säilytystilaa metallivaijereille, jotka singotaan kiinni puuhun, seinään, titaaniin tai minne vain laitteella halutaan mennä. Kaasupullot ovat siihen, että laitteilla voi lentää sinne tai ilman vaijereita vapaasti minne vaan. 3D puolestaan on siihen että siinä pääsee vapaasti liikkumaan miten vain kunhan kukaan ei ota vaijerista kiinni tai kaasu pääse loppumaan. Laitehan on siis suurimmaksi osaksi monen raskaan metalliosan kokonaisuus, painaa helvetisti ja kestää 3 vuotta kouluttaa ihmiset sen käyttämiseen. Kaasupullot pitää toisinaan täyttää, miekat katkeilevat ja kannattaa muutenkin toisinaan vaihtaa eikä millään normaaliaseilla edes pääse titaanin ihosta läpi (voi ne ampua aseilla kuten tykki mutta sellaisia on hankalampi viedä joka paikkaan mukaan).

Reiner on myös loistava lähitaistelussa ja sai muutenkin toisiksi parhaat pisteet armeijan koulutuksessa ollessaan. Hän on siis monella tapaa taidokas sotilas ja hyvin arvostettu tukipilari monien mielestä. No, kaikki ei kuitenkaan ole sitä miltä näyttää.

Suurin erikoiskyky on kuitenkin Reinerin titaani-muoto, Armored Titan. Tällä 15 metriä pitkällä ja erittäin lihaksikkaalla titaanilla onkin iho kuin haarniska, kuten nimi saattaa antaa ilmi. Armored Titan onkin kaikista kovapintaisin titaani. Ihonsa ansiosta hän ei kuitenkaan ole täysin voittamaton, sillä hän ei esimerkiksi pysty kovettamaan paikkoja kuten polvi- tai kyynärtaipeet. Tämän lisäksi titaanimuoto on hidas, sillä se on suunniteltu enemmin lähitaisteluun kuin karkuun juoksemiseen. Muiden titaaniksi muuttuvien tavoin myös Reiner pystyy parantamaan haavojaan ja jopa kasvattamaan menetettyjä raajojaan takaisin. Tämä ei kuitenkaan tapahdu kovin nopeasti, mutta keskittymällä tiettyyn kohtaan, hän voi parantaa yhden haavan erittäin nopeasti halutessaan.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Reiner ja Bertolt halusivat lähteä pelastamaan Annien, mutta heidän vastaansa saapui erittäin vahva Beast tyypin titaani, joka ei halunnut antaa heidän mennä. Sen sijaan, hän hakkasi Armored titaaniksi muuttuneen Reinerin erittäin helposti. Viimeinen asia, jonka Reiner muistaa , on kuinka Bertolt otti häntä pois titaanin sisältä... ja sen jälkeen hän saapuikin ontoksi jääneen, hitaasti katoavan titaaninsa kanssa paikalle, edelleen puoliksi tajuttomana.
Canon ajankohta: Luvun 70. loppu

KouluMuokkaa

IhmissuhteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki