FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Renji Abarai
Fandom/Teos: Bleach
Ikä: Ei tiedossa, mutta näyttää 16-18 vuotiaalta (varmasti paljon vanhempi).
Ryhmä: Norma
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 3, Huone 26. Kämppiksenä Masaomi Kida.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 8, Huone 7. Kämppiksenä Ryou Shishido.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 6, Huone 29. Kämppiksenä Mikoto Yutaka.
Journal standtoprotect

Sisältää Spoilereita.

77718

Ulkonäkö: Renjillä on verenpunaiset, pitkät hiukset, jotka ovat yleensä kiinni ponihännällä, joka sojoittaa ylöspäin. Hänen silmänsä ovat ruskeat. Pituudeltaan hän on n. 188 cm pitkä. Muita huomattavia tuntomerkkejä Renjin ulkonäössä ovat heimotatuoinnit hänen otsallaan. Otsan lisäksi niitä löytyy myös koko selästä ja suurimmalta osalta myös kehon etuosasta.

Renji pukeutuu tavallisesti Shinigamien perusmustaan asuun. Lisäksi hänellä on päässään yleensä joko hienot, kalliit lasit tai valkoinen nauha. Yövaatteiksi hänellä on yleensä yukatamainen vaatekappale. Hänellä ei ole kunnon tyylitajua ihmisvaatteiden suhteen.

Persoonallisuus: Vaarallinen vastus kenelle tahansa, joka hänen tielleen astuu. Renji on vastustajiaan kohtaan armoton ja ottaa kaikki taistelut vakavissaan. Häviönsä hän ottaa sitäkin vakavammin, eikä ole ihastuttava näky sellaisten jälkeen; hän on masentunut ja hiljainen niin kauan, kun pääsee takaisin jaloilleen. Sen jälkeen häntä taas ei oikeastaan pysäytä mikään. Renji on valmis kuolemaan, taistelemaan ja tappamaan kaiken sen eteen, mihin uskoo.

Taistelijaluonteensa ulkopuolellakin Renji on vahvaluonteinen. Hänen luonteensa vaihtelee paljon itsevarman ja ylimielisen rajamaastossa, mutta kyllä hän osaa muitakin ajatella... etenkin jos joku sattuu mainitsemaan hänen ärsyttävyydestään tai röyhkeydestään. Nöyräksi häntä ei voi sanoa, mutta auktoriteetteja hän kunnioittaa (ainakin siihen asti, että voi voittaa heidät).

Lisäksi hän on hyvin temperamenttinen ja hermostuu nopeasti aika pienistäkin asioista. Lisäksi hän uskoo välillä liiankin helposti asioita, mutta virheitään hän ei myönnä vaikka myöhemmin selviäisi, että väärää tietoa oli.

Erikoiskyvyt: Renji on shinigami, eli kuolemanjumala. Normaalisti hän on siis näkymätön "normaaleille" ihmisille, mutta halutessaan hän voi olla varakehossa, niinkuin hän Celestialilla tekee.

Renji pystyy käyttämään miekkaa (zanpaktouta) nimeltään Zabimaru, joka on "shikai" muodoltaan moniosainen ja sahalaitainen - kuin ruoska. Shikain irti päästääkseen Renjin tulee vain sanoa "Ulvo, Zabimaru". Renji on itse sanonut, että hänen miekkansa on hänen käsiensä ja jalkojensa jatke, osa häntä toisinsanoen. Hän onkin taitava miekkansa käsittelyssä, sillä onhän hän oman kaartiinsa (6) varakapteeni.

Sen lisäksi hän on oppinut käyttämään Bankaitaan (Hihiō Zabimaru). Hän ei ole vielä kovin hyvä sen käytössä, sillä ei ole harjoitellut sen kanssa tarpeeksi, mmutta se on jättimäinen käärme, jonka pää on luurangon. Bankain erikoisuuksia ovat mm. osien vapaasti irroitus, osien liikutus ilmassa ja niiden taas yhteenkokoaminen oman sieluvoimansa avulla. Lisäksi käärme pystyy sylkemään energiaa suustaan, mutta sitä käyttäessään on vaara, että osat eroavat itsekseen, sillä se vie paljon energiaa.

Koska Renjin hyökkäykset on suunnitelty enemmän kauempaa käytettäviksi, jättäen hänet avoimeksi, on Renji opetellut shunpon (flash step) käytön. Hän pystyy sen avulla pitämään vauhtinsa tasassa jopa kapteenien tasolla.

Renji osaa myös käyttää Kidou-taikoja, joiden avulla hän pystyy mm. sitomaan jonkun paikalleen ilman köysiä.

Celestialille saapuminen: Kuuli, että shinigameja oli lähtenyt Celestialille ja Rukia oli taas kadonnut jonnekin. Tätä pitäisi siis tutkia!
Saapumisajan canon kohta: Soul Society arcin jälkeen.

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai - Äidinkieli (Japani), Tietotekniikka
Tiistai - Aseiden käyttö
Keskiviikko - Tosiasioita elämästä, Miekan käsittely
Torstai - Liikunta
Perjantai - Voimien Kontrolli, Käytöstavat

Kerhot

Ei ole vielä.

Urheilufestivaalit

2011
Vihreän joukkueen jäsen

Osallistui:
- Miekkailu
- Erikoisvoimaisten taistelulajit
- 100m juoksu
- Viestijuoksu
- Aitajuoksu
- Maraton

Pelitapahtumat

2011
- 20.1: Saapuu Celestialille.
- 22.2: Seuraa Ichigoa Orionin ja Agitan väliseen taistoon.
- 27.2: Päätyy kinastelemaan Ichigon kanssa kenen takia he siellä tappelussa olivat ja saa jälki-istuntoa.
- 26-27.3: Osallistuu Urheilufestivaaleihin.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Tulossa myöhemmin.

Journal nimen merkitys
Stand to protect. Tulee eräästä hänen teemakappaleestaan (standing here to protect you).

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki