FANDOM

PerustiedotMuokkaa

Sorinozuka-Normal

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Renshou Sorinozuka
Fandom/Teos: Inu x Boku Special Service (Anime)
Ikä: 17
Ryhmä: Agita
Luokka: 2-D (ennen 12-C)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 10, Huone 13. Kämppiksenä Eiji Kikumaru
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 7, Huone 15. Kämppiksenä Oscar de Jarjayes
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 5, Huone 13. Kämppiksenä Shuusei Usui
Journal (LJ): adaptivescroll
Journal (IJ): adaptivescroll

UlkonäköMuokkaa

Sorinozuka on 180 senttimetriä pitkä, laiha nuori mies. Hänellä on vihreät silmät ja pitkät ruskeat hiukset, joita hän pitää jatkuvasti ponihännällä. Hänen ihonsa on tummahko (hieman kuin ruskettunut koko ajan). Muita huomioitavia tuntomerkkejä on Sorinozukan kasvoilla oleva mutkitteleva ja haarautuva, tummansininen tatuointi, joka yltää vasemman silmän yläpuolelta solisluulle asti. Sen lisäksi hänellä on myös vasemmassa kädessä tatuointi, jossa on kaksi käden ympäri menevää viivaa ja niiden päällä lotus-kukka ja pienempi käyrä viiva.

Pukeutumistyyliltään Sorinozuka on rento. Hän pitää mielellään vaatteita, jotka tuntuvat mukavalta päältä. Hawaii-paitojen käyttäminen ei selkeästi ongelma. Yleensä hän kuitenkin käyttää valkoista, hihatonta paitaa ja sen päällä takkia (oli se sitten koulupuku tai joku muu takki). Kenkinään hän käyttää mieluusti sandaaleita.

PersoonallisuusMuokkaa

Ensimmäinen sana, joka Sorinozukaa miettiessä tulee mieleen, on rento. Hän ei stressaa melkeinpä mistään ja elää mahdollisimman rauhallista ja mukavaa elämää. Jotkut voisivat sanoa hänen elävän melkein liiankin rennosti, sillä hän on toisinaan hyvin laiska. Etenkin hänen puhetapansa on yleensä hyvin laiskanoloinen ja joskus jopa hyvin väsynyt/väsyttävä. Kyllä hän kuitenkin tekee asioita, niin omasta tahdostaan kuin muiden pyynnöstäkin, mutta saattaa vaikuttaa välillä hyvinkin innottomalta (vaikka ei olisikaan sitä). Oikeasti saattaa olla innostunut monestakin asiasta, mutta se vain ei näy kovin hyvin päällepäin melkeinpä koskaan... paitsi satunnaisesti perverssejä asioita ajatellessa.

Rentoon ja mukavaan elämäntyyliin kuuluu myös se, ettei Sorinozuka mieluusti ajaudu tappeluihin tai kinasteluun. Tämä johtuu osittain siitä, ettei hän osaa tapella, mutta enemmän siitä, että hän haluaa vain tulla toimeen muiden kanssa. Hän välittää paljon ystävistään ja haluaa olla avuksi, jos vain suinkin osaa olla. Ainakin puheseuraa Sorinozukasta saa helposti, vaikka hän ei osaisikaan antaa mitään valaisevaa neuvoa. Kyllä hän parhaansa yrittää, mutta hän ei ole ihan niin syvällinen ihminen, että hänellä olisi vastaus kaikkeen. Joitakin pieniä ehdotuksia häneltä kuitenkin saattaa hihasta löytyä. Tavallaan Sorinozukaa voi miettiä myös hieman isovelimäisenä hahmona, sillä hän kyllä pysähtyy kuuntelemaan etenkin pienempien lapsien huolia, jos sattuu sellaisiin törmäämään... ja jos he sattuvat tietämään hänen youkai-muodostaan niin he voivat päästä myös lentämään.

Tarpeen tullen hän osaa kuitenkin myös muuttua vakavaksikin. Välillä se vakavuus voi olla liioitteluakin (dramatiikan nostamiseksi, esimerkiksi), mutta kyllä tilanteita oikeallekin vakavuudelle löytyy. Esimerkiksi huijaaminen tai vakavalla asialla isompi vitsailu eivät saa hyväksyntää tältä tasolta. Vakavuus ilmenee myös niinä hetkinä, kun hän jää ajattelemaan jotain tärkeämpää asiaa pitemmäksikin aikaa. Yleensä hän ei kuitenkaan kovin pitkään viitsi olla liian vakava, sillä jonkun pitää yrittää pitää tunnelmaa vähän korkeammalla. Vitsailemalla voi rentouttaa tunnelmaa... tosin yleensä hänellä on kovin väärä yleisö sitä varten.

Sorinozuka on myös hyvin nopea sopeutumaan tilanteeseen kuin tilanteeseen. Esimerkkinä tästä on kerta, kun hänelle todettiin, että he "pääsisivät tästä paikasta ulos vasta aamulla" - Sorinozuka totesi tähän vain "No mitäs jos nukutaan" ja rentoutui (vaikka hän tarkoittikin sen vain puoliksi vitsiksi, niin olisi hän hyvin voinut nukkua). Tämän takia hän pystyy myös nukkumaan mitä omituisimmissa paikoissa ja tilanteissa ilman sen kummempia ongelmia.

ErikoiskyvytMuokkaa

Sorinozuka-Youkai

Sorinozuka on ittan-momen niminen youkai. Tämä tarkoittaa siis sitä, että hän pystyy muuttumaan n. 10 metriseksi, mustaksi kääröksi, jolla on samat kuviot kuin Sorinozukalla kasvoissaan, pienet kädet ja viirusilmät. Hänellä on myös tukikeppi, joka saattaa aina toisinaan kadota jonnekin. Ilman keppiä käärön kääriminen ei oikein onnistu.

Käärönä hän pystyy leijumaan ilmassa... mutta myös syömään ja tekemään muita arjen asioita täysin normaalisti. Oikeastaan Sorinozuka viettää kaikesta mieluiten aikaa tässä rennossa muodossa, sillä voi vain rauhassa lennellä ympäriinsä (koska ihmisenä pitää hänen sanojensa mukaan olla niin "kunnollinen").

CanonMuokkaa

Nykytilanne: Lähti leijailemaan youkai muodossaan, kunnes voimakas tuuli nappasi hänestä otteen ja vei mukanaan... avaruuteen asti.

KouluMuokkaa

Teekerho

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 11, Huone 30. Kämppiksenä Syo Kurusu.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki