FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Reo Mouri
Fandom/Teos: Gakuen Alice (ANIME-painotus koska mangassa oli eri juttuja ja mangaka oli saanut animesta yllättyä~ :D)
Ikä: 23-vuotias
Ryhmä: Opettajat
Opetusaine: Showtanssi
Journal: obeymyvoice

SPOILAA erikoiskyvystä ja sen käyttötarkoituksista

Reo

Ulkonäkö:
Noin suurinpiirtein 178-182 senttimetriä pitkä mies, joka tietää olevansa hyvännäköinen (jaksamatta kenties juuri ajatella, että kauneus on katsojan silmässä). Sen tosin kertovat lukuisat täydet konserttisalit, vähintään tuhannet maailmanlaajuisesti myydyt lehdet ja näyttelysuoritukset sun muut suosionosoitukset. Normaalipainoinen, vaalea ihoinen ja terveen näköinen mies. Jokatilanteen käsivoimat voi kyseenalaistaa mutta korvaa puuttuvat fyysiset voimat erikoiskyvyllään.

Hiukset ovat tummanpunaiset, lyhyet - muualta paitsi takaa vain korviin asti, takaa niskan alaosiin asti. Herra pitää ne hyvässä kunnossa, kaikesta hiuskiillostaan päätellen käyttää ehkä glittershampoota (:P pelaajana on hauskaa kiusata). Korvissa näkyy yksi vasemman korvan korvakoru lähes aina. Jos ei näy, juokse helvetin nopeasti karkuun tai älä kuuntele Reoa. Silmät ovat lilat, usein tunteettoman kylmät tai vain vaarallisen näköisetkin toisinaan.

Vaatetuksena ovat usein mustat nahkahousut, jonkin värinen hihaton paita jossa on jokin kuviointi ja jalassa ovat usein mustat tai ruskeat miesten kävelykengät - tai maiharit, miltä nyt milloinkin tuntuu. Nahkatakki on melkolailla vakiovaate myös, varsinkin tummanlilana. Vaatevarasto on jokatapauksessa melko laaja.

Persoonallisuus:
Kaksinaamainen kettu, joka voi kyllä vaikuttaa ystävälliseltä ja maailman mukavimpiin kuuluvalta ihmiseltä mikäli häntä huvittaa siltä vaikuttaa. Ah mutta eihän hän toki mitään pahaa tekisi kärpäsellekään, mitä sinä sellaisesta höpötät. Hänhän on oikein kiltti, auttaa mielellään ja hymyillen sekä oppilaitaan että kollegoitaan kaikessa ihan kiltisti jutellen samalla niitä näitä... Senkin hän tekee usein koska on utelias persoona omilla kieroilla tavoillaan ja tahtoo tietää asioita, joita voisi ehkä käyttää omaksi edukseen jotenkin.

Oikeastihan mies on varsin taitavasti manipuloimiseen erikoistunut kiero korkkiruuvi, joka huijaa ja valehteee minkä kerkeää. Auta häntä jossain, se lienee hänen kieroilu keinonsa päämääränsä saavuttamiseksi - saattaa esimerkiksi mukamas vahingoittaa itsensä päästäkseen sairaalasiipeen, jossa on joku manipuloitavissa oleva oppilas toipumassa. Ihmisten erikoiskyvyt varsinkin kiehtovat hänen uteliaisuuttaan ja kieroa mieltään, yrittää tosin usein ottaa niistä selvää ystävällisen uteliaasti ja huomaamatta. Reo on myös varsin säälimätön, kylmä ja armoton; kidnapannut pikkulapsia ja manipuloinut yhden väärinkäyttämään erikoiskykyään koko entistä kouluaan vastaan.

Narua hän pitää edelleen petturina ja tietääkin Narusta paljon enemmän kuin mitä Naru haluaa muille kerrottavankaan. He olivat molemmat Alice Akatemiassa, Naru oli Reon senpai. Reo kantaa hänelle edelleenkin kaunaa siitä, ettei Naru nykyään ole samoissa töissä kuin hän. Tai no, nythän he ovat taas samoissa töissä opettaessaan molemmat samassa koulussa.

Mourin moraalit ja motiivit ovat hyvinkin kyseenalaistettavia. Sairasvuoteelle kymmenenvuotiaan kimppuun erikoiskykynsä kanssa, pikkulasten manipulointia ja muuta vaarallista... Mutta hän peittää sen todella hyvin niiltä, jotka eivät häntä tunne. Tottunut saamaan alicellaan tahtonsa läpi - eikä pidä siitä, jos joku alkaa nenälle hyppiä.

Erikoiskyvyt:
Alice-erikoiskykynä hallitsee kuulijoiden mieltä äänellään. Normaalipuhe ei tee mitään mutta jos hän käyttää normaalin seassa erikoiskykyään, suurin osa väestä tekee juuri tasan sen mitä Reo käskee. Sitä vastaan voi taistella vähän mutta vastaan tappeleminen on aivan turhaa. Toki jos estät itseäsi kuulemasta mitään ympäristössä tapahtuvaa... MP3-soittimet täysillä tai kuurot korvat saattavat olla aika hyvä apu!

Saa korvassaan olevan korvakorun pois. Sen korun pitäisi olla hallintakoru mutta... Eipä siinä mitään kontrollia sitten enää ole, ilman korua saa huoneellisenkin väkeä helposti tekemään mitä käskee yhdellä sanalla (etenkin jos huutaa sen). Hups? Ilman korun kokonaan pois ottamista (vain vähän sitä löysäämällä) voi toki myös käskyttää väkeä, silloin määrä ei tosin ole huoneellinen vaan esim. pieni ryhmä. Parhaiten kyky silti toimii, kun sitä käyttää väkeen yksitellen. Homma toimii hyvin myös mikrofonien kautta, kunhan alice vaan on käytössä.

Nykytilanne:
Mitä? Naru-senpai ja Musta Kissa menivät avaruuteen, Z-organisaatiossa oli hiljaista ja Reolla tylsää. Ehkäpä avaruudessa olisi mielenkiintoisempaa.

.... Ei hän kyllä odottanut törmäävänsä myös Personaan avaruudessa (canonia tai ei mutta Reoni tuntuu pelkäävän kyseistä tyyppiä x_x;). Oi, hienoa. He kun ovat canonisti ihan vastapuolilla - Persona kouluttaa väkeä Z-järjestöä vastaan jne.

Mutta tuliko hän kouluun
a) ihan puhtaasti vaan opettaakseen
b) huvikseen vaan kiusatakseen
c) ollakseen yksi sadisti lisää vai
d) tuliko hän kenties puhumaan koulun vaaralliset kyvyt kääntymään koulua vastaan?
Siinäpä hyvä kysymys!

Muuta:
+ Synttärit on elokuun 20. päivä
+ Opetusaine on showtanssi - laulu ja musiikki oli jo viety ja tanssi on liikuntatunneilla... ja piti keksiä nopeasti jotain suhteellisen ... viatonta :D
+ Sama ääninäyttelijä on tehnyt mm. Spiralin Narumin ja Ouranin Hikarun äänet.
+ On canonissaan osa Anti-Alice Organisaatiota (AAO) Z / Järjestöä Z ... Z tarkoittaa Zero. Järjestö yrittää canonissa mm. kidnapata Alice Akatemian oppilaita, vahingoittaa näitä, viedä heidät pois Akatemiasta juurikin itselleen tähän akatemian vastaiseen järjestöön, kaikkea rikollista jne :>.

Pelitapahtumat:
2010
24.2: Saapui koululle, puhui Narun kanssa pitkästä aikaa onlineitse ja kasvotustenkin niitä ja näitä. Ei mikään maailman lämpimin vastaanotto Natsumelta mutta ei sellaista odottanutkaan.